Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1911
Har dukket opp et kupp av en bil som jeg vil kjøpe. Problemet er i midlertid at jeg ikke har penger for hånd eller inntekt, men venter inn et større beløp om 2mnd. Vil virkelig ha denne bilen. Lån krever jo dokumentasjon på inntekt, så hva hvis jeg tar kopi av en gammel lønnslipp og forfalsker datoen? Hva kan skje?
bli tatt for dokumentforfaskning som kan straffes med opptil 3 år i fengsel (?)
Det tror jeg eventuelt du bare blir fattigere av
Du kan ende opp med å få smekk på pungen for dokumentasjonsforfalskning.
Og vil nok ikke bli sett på som en vip kunde hos banken.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Er det ikke mulig å låne, med foreldre som "ansvarlig" på på noen måte?
Det vil komme flere tilbud i livet, ha tålmodighet og vent til du har jobb og penger!

Du vil vel ikke ende opp som de i luksusfellen?
Går det ikke an å ta billån med pant i bilen da?
paranoy: Selvsagt, men man må fortsatt ha inntekt for å få lån...

daimeno: Dersom foreldre (eller andre med dokumenterbar inntekt) stiller som kausjonister kan man få lån. Men det blir i effekt det samme som om de tar opp lånet selv.
Sist endret av Cikey; 10. mars 2009 kl. 00:23.
Kan du dokumentere at du venter inn ett stort beløp om 2 mnd, og har et ellers godt forhold til din bank, Kan det være en mulighet å snakke med en kundebehandler i banken din om å få forskudd på pengene. Har fungert for meg før
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
forfalskning er vel noe av det dummeste du overhodet kan gjøre.
om de oppdager det (noe de over all sannsynlighet vil), så kan du bare glemme å få lån når du virkelig trenger det senere.

i tillegg havner det på rullebladet, og du får en saftig bot.
Sier vel seg selv at disse pengene er inntjent gjennom våpensmugling, dop og menneskehandel, vel? Da blir det litt vanskelig å dokumentere det, spesielt på en konsekvensfri måte!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Tiffany Vis innlegg
Har dukket opp et kupp av en bil som jeg vil kjøpe. Problemet er i midlertid at jeg ikke har penger for hånd eller inntekt, men venter inn et større beløp om 2mnd. Vil virkelig ha denne bilen. Lån krever jo dokumentasjon på inntekt, så hva hvis jeg tar kopi av en gammel lønnslipp og forfalsker datoen? Hva kan skje?
Vis hele sitatet...
Du kan jo be foreldra dine stille som kausjonister,,,Bedre det enn at du forfalske dokumenter...?