Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 12275
Heisann, har fått tak i en slik en iPad og tenkte jeg skulle overføre noe film og serier som jeg har på pcn over til iPaden. Dette viser seg å være utroligt vansklig sak.. Har prøvd å google, og funnet masse software som jeg har prøvd som enten er kjøp så får du prøve, eller så får jeg en rar melding som sier jeg skal installere iTunes noe jeg allerede har gjort 2 ganger nå...
Er det noen som vet om en lettere måte å gjøre det på eller som kan hjelpe meg ? Begynner å bli meget frustrert over dette..

Takktakk
Du er ikke den eneste som sliter med det, men Plex løste alle problemene mine der. Det koster noen kroner (husker ikke hvor mye i forbifarten) men det fungerer ypperlig så lenge du har Internett tilgang
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Problemet er at jeg til tider (6 mnd) i året befinner meg på en båt en eller anna plass i verden så internett er heller dårligt desverre... men takk for tipset
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Hvilket format har du filene dine i fra før?

Du kan bruke https://handbrake.fr/ til å konvertere de til et bedre format for iPad, så sleng dem inn i iTunes, koble iPad til PCen og velg at filmene fra iTunes skal overføres
Hva med å bruke en minnepinne eller ekstern harddisk og kopiere filene via den? Da trenger du bare en passende avspiller på padden.
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bea Vis innlegg
Hvilket format har du filene dine i fra før?

Du kan bruke https://handbrake.fr/ til å konvertere de til et bedre format for iPad, så sleng dem inn i iTunes, koble iPad til PCen og velg at filmene fra iTunes skal overføres
Vis hele sitatet...
Antar de er standard pirat format, men takk for tipset. Skal prøve det ut
VLC. Gratis. Bruk iTunes fra en Mac eller PC -> Fildeling og dra-og-slipp. Ingen konverteringer, tar omtrent alle formater.
Sist endret av DonTomaso; 5. juli 2018 kl. 21:38.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
VLC. Gratis. Bruk iTunes fra en Mac eller PC -> Fildeling og dra-og-slipp. Ingen konverteringer, tar omtrent alle formater.
Vis hele sitatet...
Støtter det, vlc er genialt. Spiser det meste en mater den med!
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Sitat av CookieY Vis innlegg
Antar de er standard pirat format, men takk for tipset. Skal prøve det ut
Vis hele sitatet...
Takk for tips, skal prøves i morgen. Prøvde også det programmet han litt lengre lenket til og det fungerte, eneste at en måtte konvertere ført. Men takk skal prøves