Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 719
Sitter å vurderer ny Telefon. Har hatt iphone siden den ble lansert i Norge i 2009. Nå er det på tide å bytte ut Iphone 4 til en mobil som fungerer.

Sitter å ser på z3 compact, Samsung Alpha, Samsung note 4 og Iphone 6 samt 6 pluss. Pris er ikke noe jeg vektlegger så høyt.
Noen som vil anbefale en telefon ovenfor en annen og hvorfor?
Iphone 6 er nå vurdert pga ikonisk mobil og at jeg kan holde på meldingssamtalene fra 2009. (Noe som er ganske artig).

Alle svar er fornuftige
Om du har hatt iPhone, vært fornøyd med iPhone, og kanskje til og med er en heldig eier av Mac, så kan jeg med en gang si at å fortsette med nestemann i iPhone-rekka ikke er dumt. Om du ikke har noe i mot en litt stor skjerm så er vel iPhone 6 Plus noe for deg, men om du var fornøyd med 5/5S, så kan jo den vanlige sekseren være tingen.
Note 4 med pennen er grunn i seg selv Den jeg vil gå for!
I motsetning til råd fra alle fanboys der ute, og de som anbefaler sin egen mobil som den beste på markedet, så vil jeg heller få deg til å tenke over følgende:

Hva bruker du mobilen til?


Personlig så brukes min mobil mest til ringing og sms. I tillegg til å spille noen få spill i ny og ne.
Jeg bruker den også til å ta notater og kalenderpåmindelser.
Siden jeg har Mac, så synkroniseres alle mine notater og kalenderoppføringer mellom mobil og pc hele tiden. Og det er for meg den viktigste fordelen ved valg av mobil for min egen del.
At den nye fingerscanneren er suveren på iPhone, gjør ikke valget noe mindre vanskelig.


Så, gå over hva du bruker mobilen til, hvilke funksjoner ønsker du at mobilen skal ha? Har du Mac? osv osv.
Da finner man fort ut hvilken retning man vil gå i mobilverden.
3310. Selges til en hundrings på ebay, kjekk telefon hvis du bare skal ringe og sende sms.