Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 30166
Lurte på hvordan jeg får best mulig rus ut av dette første gang ?

Er i kapsler.. etter hva jeg har lest så får man best rus av å skyte det men det er ikke noe jeg har tenkt til
Hvilken metode er best etter å skyte ? Bare spise dem som de er, snorte det, eller åpne kapselen å droppe det ?


Takk for svar
Spis de som de er, eller snort. Men det er noe jeg absolutt ville vært forsiktig med. Snakker av erfaring.

-Rullgardin
Trådstarter
12 0
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Spis de som de er, eller snort. Men det er noe jeg absolutt ville vært forsiktig med. Snakker av erfaring.

-Rullgardin
Vis hele sitatet...
Tenker du på selve oxy? eller forsiktig med å snorte å spise de ?

Disse er hurtigvirkende så åssen dosering burde jeg starte med? veier ca 75 kg, aldri prøvd oxy før.. litt erfaring med valium, rivotril osv
Sist endret av hoan1221; 15. juli 2014 kl. 23:04.
Sitat av hoan1221 Vis innlegg
Tenker du på selve oxy? eller forsiktig med å snorte å spise de ?

Disse er hurtigvirkende så åssen dosering burde jeg starte med? veier ca 75 kg, aldri prøvd oxy før.. litt erfaring med valium, rivotril osv
Vis hele sitatet...
Trur han tenker på at du bør være forsiktig med å misbruke dem da det er veldig fort å bli avhengig av dem.
Rullegardin har selv vert avhengig av oxycontin.
Les om det her http://freak.no/forum/showthread.php?t=243080
tar du 20-30mg med oxycodone:
-svelge kapslen: varer i ca. 6 timer, ikke like stort rush, tar ca 40-50min. før den virker skikkelig, men helt klart sunneste måten. det er bare tull å åpne kapselen og droppe den, siden kapselen smelter fort i magen.
-røyke pulveret: raskeste effekt og kaftig rush, men varer bare rundt 1 time. bruk sølvpapir med pulveret på toppen og lighter under sølvpapiret og dra inn røyken med et kort sugerør. ikke så sunn måte og mye styr.
-snorte pulveret: ta ut pulveret og snort innholdet. effekten kommer innen 10min. og varer i ca. 3 timer. bra rush av og snorte oxy.
Trådstarter
12 0
Sitat av BananasIPyjamas Vis innlegg
Trur han tenker på at du bør være forsiktig med å misbruke dem da det er veldig fort å bli avhengig av dem.
Rullegardin har selv vert avhengig av oxycontin.
Les om det her http://freak.no/forum/showthread.php?t=243080
Vis hele sitatet...

Klar over at man blir veldig lett avhengig, er en one time greie dette her..(Forhåpentligvis) :P

Sitat av deucescracked Vis innlegg
tar du 20-30mg med oxycodone:
-svelge kapslen: varer i ca. 6 timer, ikke like stort rush, tar ca 40-50min. før den virker skikkelig, men helt klart sunneste måten. det er bare tull å åpne kapselen og droppe den, siden kapselen smelter fort i magen.
-røyke pulveret: raskeste effekt og kaftig rush, men varer bare rundt 1 time. bruk sølvpapir med pulveret på toppen og lighter under sølvpapiret og dra inn røyken med et kort sugerør. ikke så sunn måte og mye styr.
-snorte pulveret: ta ut pulveret og snort innholdet. effekten kommer innen 10min. og varer i ca. 3 timer. bra rush av og snorte oxy.
Vis hele sitatet...

Okei, tenker jeg kanskje snorter det i første omgang... Hvordan er halveringstiden? får jeg like god rus om jeg tar 20-30 mg dagen etter ?
Sist endret av hoan1221; 15. juli 2014 kl. 23:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Spis de som de er, eller snort. Men det er noe jeg absolutt ville vært forsiktig med. Snakker av erfaring.

-Rullgardin
Vis hele sitatet...
Jeg har også lang erfaring med oxycodone/oxycontin, men langt ifra avhengig. Bruker det for smerter og rusen er bare bonus. Svelger kapselen med vann eller snorter av og til. Injisere har vist klart best effekt, men bruker ikke sprøyter.
Trådstarter
12 0
Leste noe om at Oxycodone Actavis er et nytt generisk oxy? som ikke skal være mulig å skyte fordi det blir bare no søl når man knuser det ?

Er det da no vits å snorte det eller?
Sitat av hoan1221 Vis innlegg
Klar over at man blir veldig lett avhengig, er en one time greie dette her..(Forhåpentligvis) :P


Okei, tenker jeg kanskje snorter det i første omgang... Hvordan er halveringstiden? får jeg like god rus om jeg tar 20-30 mg dagen etter ?
Vis hele sitatet...
det skal mer til å bli avhengig enn et par gangers bruk. folk sammenligner det med heroin og sånn og det blir helt feil. heroin vet du ikke hva du får og er kraftigere psykisk og fysisk avhengighet hvis du skyter. har brukt oxycodone og oxycontin mot smerter i 2 år. det er mye vanskeligere å slutte å snuse enn med oxy spør du meg. du får samme effekt hvia du tar 20-30mg neste dag. ikke bekymre deg så mye. hilsen en som har tatt 40mg ikveld

Sitat av hoan1221 Vis innlegg

Disse er hurtigvirkende så åssen dosering burde jeg starte med? veier ca 75 kg, aldri prøvd oxy før.. litt erfaring med valium, rivotril osv
Vis hele sitatet...
20mg er grei start så venter du et par timer før du tar mer.
Sist endret av deucescracked; 15. juli 2014 kl. 23:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg brukte hero (nasalt og røyk) i 2 måneder, og det var samme følelsen etter jeg sluttet med oxy.

Har du gått på Oxycontin i 2 år, uten og merke abstinenser ved bråstopp? Prøv og hold deg i 1 uke, da kan jeg garantere deg at ett monster kommer til og snike seg brutalt på psyken din. Try it
edit: har ikke prøvd heroin, men kjenner folk som bruker begge deler og de sier heroin er mmye mer avhengighetsdannende.

Sitat av rullgardin Vis innlegg
Jeg brukte hero (nasalt og røyk) i 2 måneder, og det var samme følelsen etter jeg sluttet med oxy.

Har du gått på Oxycontin i 2 år, uten og merke abstinenser ved bråstopp? Prøv og hold deg i 1 uke, da kan jeg garantere deg at ett monster kommer til og snike seg brutalt på psyken din. Try it
Vis hele sitatet...
har brukt oxy til og fra i 2 år pga smerter. har holdt meg i over 1 måned i vår. merket abstinser som ligner på røyksug/snus, litt urolig og litt vanskelig for å sove. før det brukte jeg 40-60mg oxycodone/oxynorm daglig i vinter.
Sist endret av deucescracked; 15. juli 2014 kl. 23:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av deucescracked Vis innlegg
tar du 20-30mg med oxycodone:
-svelge kapslen: varer i ca. 6 timer, ikke like stort rush, tar ca 40-50min. før den virker skikkelig, men helt klart sunneste måten.
Vis hele sitatet...
Oxycodone actavis er vel oxynorm? Vet ikke om de kaller oxycontin det samme, men oxynorm varer i 1-2 timer kanskje og kicker fort.

Svelg de, har snorta før og følte jeg fikk dårligere effekt.
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Oxycodone actavis er vel oxynorm? Vet ikke om de kaller oxycontin det samme, men oxynorm varer i 1-2 timer kanskje og kicker fort.

Svelg de, har snorta før og følte jeg fikk dårligere effekt.
Vis hele sitatet...
oxynorm

oxycodone

oxycontin
All about the money
JaxMackey@420's Avatar
34 4
Syntetisk heroin så vær forsiktig, men tryggeste og enkleste er vel bare og spise dem.. Og se ann rusen etter halvtime til time.. Også heller ta 1 mer osv.. Kan fort Ovverdose på de der.. Var ei ung jente som Overdosa på 1 80mg ocycontin, så de er IKKE til og spøke med, med mindre man har en ekstrem opiat toleranse eller er heroinist..

onlove
Knus tablettene og bland de med 2ml varmt vann. Fyll sprøytepumpen med blandingen, og press sprøytepumpen i rektalen. (UTEN KANYLE !!)
Fyll rumpen med blandingen og vent noen minutter før du tar den ut igjen, slik at blandingen ikke kommer ut igjen.

Dette vil fungere mye bedre enn å svelge det og sniffe det.
Slimhinnene i rektalen tar det opp ganske kjapt

Gjorde dette med 40Mg OXYCOTIN, fungerte mye bedre enn å snorte og spise det.
Har selv brukt samme medisin nå i 8 måneder ca pga smerter, jeg snorter det innimellom får og få hurtigere effekt istedenfor deponering.
Som noen nevnte er rusen innimellom mest en bonus, at man blir avhengig kroppslig er nok ganske korrekt, jeg blir ekstra syk hvis jeg er uten.
Jeg lurte på om noen her vet om jeg har for høyt forbruk, lege mener det, men selv føler jeg kun at jeg tar ved smerter, men det er vel legens jobb å være forsiktig, jeg bruker i snitt 40-50 mg dagen, de siste 3 ukene regnet jeg ut at jeg har ligget på 4.8 tabletter dagen .. men personlig føler jeg ikke det er for mye, nå er jeg straks tom å må spørre legen om nytt resept, litt flaut da hun beregnet 4 om dagen og jeg har gått over .. rart man stigmatiserer seg selv når man er nødt å bruke det for i det hele tatt fungere, men det er vel sånn samfunnet har lært oss vi skall være.
Men etter 8 måneder må vel også legen forstå at tolerans nivået forandrer seg kraftig.

Men tilbake til tråden snorte går fint også over lengre tid, men vær forsiktig som rullegardin sa, hvis du ikke har smerter er det fort gjort å bli avhengig. Og my 2 cents, hold deg til svelg og snort, rusen er tilstrekkelig.
Sist endret av baggen; 19. juli 2014 kl. 22:36.
Sitat av baggen Vis innlegg
men det er vel legens jobb å være forsiktig, jeg bruker i snitt 40-50 mg dagen
Vis hele sitatet...
Heh, gjør vel ikke noe om du er varsom selv også.
Sitat av baggen Vis innlegg
Jeg lurte på om noen her vet om jeg har for høyt forbruk, lege mener det, men selv føler jeg kun at jeg tar ved smerter, men det er vel legens jobb å være forsiktig, jeg bruker i snitt 40-50 mg dagen, de siste 3 ukene regnet jeg ut at jeg har ligget på 4.8 tabletter dagen .. men personlig føler jeg ikke det er for mye, nå er jeg straks tom å må spørre legen om nytt resept, litt flaut da hun beregnet 4 om dagen og jeg har gått over .. rart man stigmatiserer seg selv når man er nødt å bruke det for i det hele tatt fungere, men det er vel sånn samfunnet har lært oss vi skall være.
Men etter 8 måneder må vel også legen forstå at tolerans nivået forandrer seg kraftig.
Vis hele sitatet...
nei, jeg bruker 40-50mg daglig selv når jeg får smerter. fastlegen fortalte om en kunde som brukt over 300mg daglig og han kjører bil og fungerer greit, bortsett fra at han er ganske sløv.
Sist endret av deucescracked; 21. juli 2014 kl. 19:34.
Går det ann å blande andre stoffer sammen med oxy for å oppnå en enda bedre effekt. Isåfall hva? Eller er det farlig å mixe?
Sitat av Mastermind1 Vis innlegg
Går det ann å blande andre stoffer sammen med oxy for å oppnå en enda bedre effekt. Isåfall hva? Eller er det farlig å mixe?
Vis hele sitatet...
vanlig paracet. paracet hjelper mange typer medisiner, ifølge smertespesialiter ta 1-2 paracet med oxycodone. oxyen tar mer smerter da og rusen blir sterkere.
Synts jeg fikk mer ut av å spise de når jeg var hekta på oxy, men snorte de ga en mer intens rus, pluss at det funket fortere, så det ble til at jeg satt å snortet/spiste om hverandre.
Blei plutselig grisehekta utenå skjønne det med en gang.. Da lå jeg plutseøig på 6-7 80mg's om dagen med Oxycontin, det var så langt fra behagelig som du kan tenke deg å slutte med det! :S