Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1174
Hei alle sammen! Første post her.
Skal til kjøre fra oslo til roskilde med fire venner og lurer på om noen har noen erfaringer med å ta med eget dop dit. Skal ha med 3g mdma og 5g kola og kanskje litt 2cb. Burde jeg unngå å ta med eget i fare for å bli stoppet? Har noen noen gode tips til hvordan unngå å bli tatt, evt erfaringer? Kan evt bare ta med mdma hvis det hjelper for å senke risken. Takk for alle svar!
Kjøp det du skal ha i køben, billigere og mindre risk.
Ikke ta med en dritt over grensa!
Alt du/dere trenger er mer enn lett tilgjengelig dit hvor dere skal.
Såå mye triveligere å starte ferien sin på utsiden av ei celle sant?
Ryker èn av dere inn, så ryker dere alle inn til sjekk å kjedelige timer med ransaking av bil, kropp, kroppsdeler å mang en time på ventecella.
Sist endret av Eyeamare; 1. juni 2018 kl. 19:04.
Trådstarter
3 0
Men det er jo litt stress å dra til køben da, eller? Pleier dere å bare kjøpe på gaten liksom, er det så enkelt å få tak i? I oslo er ihvertfall mdma vanskelig på gaten
Er det Roskildefestivalen dere skal på, så er det jo drug-heaven
Er ikke akkurat lange togturen fra Roskilde inn til Køben heller da.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Togturen er veldig grei. Det går raskt og det er enkelt å finne frem. Det fantes også varme dusjer med håndklær i byen da jeg var der.
Sist endret av Mullah; 1. juni 2018 kl. 19:33.
Trådstarter
3 0
Har prøvd å finne mdma på festivalen selv uten hell, hvilket er hvorfor jeg heller vil fikse selv. Har dere noen erfaringer med å kjøpe mdma på festivalen eller i køben?
Vær litt oppfinnsom, bruk de sosiale antennene vi har fått utdelt
Ikke vær redd for å spørre folk som åpenbart ser ut som de har en jææævli fin dag, om hjelp.
Å spørre random folk etter en blås på campen er ikke det samme som å bli kasta i fengsel liksom, det værste som skjer er at du får ett nei.
Så kan du jo følge sporet, h*nn kan sikkert peke deg videre til det du trenger
Ha med deg noen uansett på handletur, ikke dra alene til deals å slikt. itilfelle tellus!
Jeg vil kalle det halve morroa
Sist endret av Eyeamare; 1. juni 2018 kl. 20:06.
Sitat av emmac9508 Vis innlegg
Har prøvd å finne mdma på festivalen selv uten hell, hvilket er hvorfor jeg heller vil fikse selv.
Vis hele sitatet...
Da har du ikke spurt rundt nok. Prøv plasser som ikke er P-campen, J-campen eller get-a-tent. Om kveden, hvis du går forbi en camp som ser litt ekstra funky ut så stikk inn og hils på folk, spør om det er greit at du slår deg ned, slå av en prat med noen i en 15 minutter, vri samtalen litt inn mot drugs og så forteller du at du sliter med å ordne MDMA.

Random folk på MDMA som fløy innom campen vår var mer eller mindre en dagelig greie i fjor. Er det krise så får du nesten bare sjekke Jodel, hehe. Husk å ta med test-kit!
Sist endret av omba; 1. juni 2018 kl. 23:47.