Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2176
Hei mine kjære freakere, sitter med par stk Lyrica 300mg kapsler som jeg ikke er helt sikker på er hva det skal være.
Har åpnet en å tatt ut innholdet, det er langt ifra hva pulver burde være, har et mer blank krystal utseende, hva jeg vil se for meg knust crystal-meth ser ut som. skal slenge med par bilder som jeg håper setter bedre ord på hva jeg mener. (Smaker barskt)

Takker for svar på forhånd, skål!

https://i.imgur.com/SHo9Zeg.jpg

https://i.imgur.com/5CO3Xf2.jpg
Sist endret av viking666; 3. mai 2018 kl. 15:47.
Mest sannsynlig bare kinesisk Pregabalin. Altså falske kapsler som er ganske like de fra Pfizer, og så Pregabalin fra et kinesisk laboratorium. Men ta å smak på litt av det, Pregabalin har en noe særegen smak.

Edit: Ser ut nå at du har smakt på det, Pregabalin smaker beskt. Det ryktes vel om at disse kan være betydelig svakere enn orginalvaren, nå for tiden.
Sist endret av omba; 3. mai 2018 kl. 17:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det der ligner ikke orginalinnehold på Pfizer`s Lyrica i det hele tatt.
Åpne Pfizer`s, så er det bare masse små kuler.
Det du har er ikke orginalt, å ville vist forsiktighet ved inntak.
Hiv dritten.
Sist endret av Eyeamare; 3. mai 2018 kl. 17:16.
viking666's Avatar
Trådstarter
10 1
Sitat av omba Vis innlegg
Mest sannsynlig bare kinesisk Pregabalin. Altså falske kapsler som er ganske like de fra Pfizer, og så Pregabalin fra et kinesisk laboratorium. Men ta å smak på litt av det, Pregabalin har en noe særegen smak.

Edit: Ser ut nå at du har smakt på det, Pregabalin smaker beskt. Det ryktes vel om at disse kan være betydelig svakere enn orginalvaren, nå for tiden.
Vis hele sitatet...
Hei, takk for svar! Er du godt kjent med lyrica? Hva er grunnen til at det er svakere enn orginalen om det er samme stoff bare fra en annen/annet produsent/land.

Skal ærlig si at Made In China ikke medfører mye håp om kvalitet produkt, enten det er ebay skrap eller medisiner.

Det jeg vet 100% er at dette ikke ser ut som hva apotek vare ser ut som. Hadde 25mg kapsler som hunden min gikk på, de var fylt med et fluffy pulver. (nei jeg stjelte ikke hunden sine medisiner)(ikke når han levde, iallefall)

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Det der ligner ikke orginalinnehold på Pfizer`s Lyrica i det hele tatt.
Åpne Pfizer`s, så er det bare masse små kuler.
Det du har er ikke orginalt, å ville vist forsiktighet ved inntak.
Hiv dritten.
Vis hele sitatet...

(((60stk 300mg kapsler))) Frister lite å dra det ned i dass, skal gå forsiktig fram med testing av de.

Har du noen forslag om hva det evt kan være, phenibut/meow meow(mephedrone?) eller et annet GABBA produkt kanskje?

takk for svar!
Sist endret av viking666; 3. mai 2018 kl. 17:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
umulig å di hva det kan være via bilde.
Det ser feks klin lik ut som Methylfenidat i saltform. (virkestoffe i ritalin o.l.)
viking666's Avatar
Trådstarter
10 1
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
umulig å di hva det kan være via bilde.
Det ser feks klin lik ut som Methylfenidat i saltform. (virkestoffe i ritalin o.l.)
Vis hele sitatet...
Link til bilde/sauce?

Jeg har fått både fine å grove krystaller av Methylfenidat.

Har fått fine krystaller, slik bildet ditt viser, har fått store klumper, du ikke ville trodd gikk ann engang.
Poenget er, det er umulig å si eksakt hva det er du har i pillene dine, utirfa bildet.
Sist endret av Eyeamare; 3. mai 2018 kl. 17:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
viking666's Avatar
Trådstarter
10 1
Sitat av Eyeamare Vis innlegg

Jeg har fått både fine å grove krystaller av Methylfenidat.

Har fått fine krystaller, slik bildet ditt viser, har fått store klumper, du ikke ville trodd gikk ann engang.
Poenget er, det er umulig å si eksakt hva det er du har i pillene dine, utirfa bildet.
Vis hele sitatet...
Ja skjønner hva du sier..
Uansett så kan jeg ikke se for meg at det er økonomisk å selge lyrica fylt med Methylfenidat.. Om du vet om en labtest som er bra hadde jeg satt pris på å bli pekt i riktig retning Takk for svar!
Jeg sa heller aldri at de har bøffa pillene dine med Methylfenidat, jeg brukte det som et eksempel, på at det ikke går ann å se hva pillene dine inneholder, siden methyl å inneholde ditt ser likt ut, så var det et godt eksempel å ta frem.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig 300mg med fluffy pulver ikke får plass i en liten kapsel og de må bruke mer kompakte «krystaller» for høyere doser.

Er merkingen på kapselen som den skal eller er det ingen merking på kapselen?
få bilde av kapsel da?
Jeg fikk Lyrica utskrevet, 300mg er 300mgvirkestoff i kapselen.
Når Pfizer får plass, så........
viking666's Avatar
Trådstarter
10 1
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Jeg sa heller aldri at de har bøffa pillene dine med Methylfenidat, jeg brukte det som et eksempel, på at det ikke går ann å se hva pillene dine inneholder, siden methyl å inneholde ditt ser likt ut, så var det et godt eksempel å ta frem.
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du sikter til.
Offtopic: Hva er forkjellen mellom Methamfetamin og Methylfenidat?
evt hva skiller dem rus messig?




Ritalin vs meth er hinsides forskjellig.
viking666's Avatar
Trådstarter
10 1
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
få bilde av kapsel da?
Jeg fikk Lyrica utskrevet, 300mg er 300mgvirkestoff i kapselen.
Når Pfizer får plass, så........
Vis hele sitatet...
Er ikke noe stempel/merke/navn som tilsier at det er apotek vare.
Er nok fylt selv.
bilde:

[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]

Orginale 300mg`s.

Du aner jo ikke hva de pillene dine inneholder.
Sist endret av Eyeamare; 3. mai 2018 kl. 18:10.
viking666's Avatar
Trådstarter
10 1
Sitat av Eyeamare Vis innlegg

Orginale 300mg`s.

Du aner jo ikke hva de pillene dine inneholder.
Vis hele sitatet...

Se om jeg får sendt de til en labbtest, om det i det heletatt er verdt bryet. takker for svar.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mulig 300mg med fluffy pulver ikke får plass i en liten kapsel og de må bruke mer kompakte «krystaller» for høyere doser.

Er merkingen på kapselen som den skal eller er det ingen merking på kapselen?
Vis hele sitatet...
Glemte deg i alt maset her.. Som du kan se så er det lite som tyder på at de er apotek, nesten en perfekt kopi av originalen. lukter svindel :/

Takker for svar!
Sist endret av viking666; 3. mai 2018 kl. 18:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk kjøper i kvanta på darknet for å fylle kapslene selv. Som med andre ulovlige rusmidler blir det umulig å vite hva man får i seg. Grei sjanse for at det er pregabalin hvis de man kjøper av sier de inneholder pregabalin, men man vet jo aldri...