Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 16587
Hei! Jeg lurte på om jeg kunne få litt informasjon anngående kjøp av rusmidler på gata. Åssen er kvaliteten? Hva er sansynnligheten for å få det man er ute etter?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Både ja og nei, kvaliteten varierer fra falske etterligninger til prima vare.

Sannsynligheten?/det føres ikke akkurat noe statistikk over dette. Og om du ikke er innforstått med hva å handle illegale rusmidler går ut på så bør du kanskje droppe hele greia?
Sist endret av Dodecha; 4. desember 2015 kl. 18:36.
Hvis du tenker på selgerne som står i Oslo på gata som du ikke kjenner så er varene som regel dritt.
Unntaket er vel hvis du skal ha piller, er vel som regel apotekvare.
såvidt jeg vet så kan man få en smaksprøve på gata i oslo, (kokain) og da får man jo selvfølgelig bra kvalitet, men det du faktisk kjøper er dritt! Mitt tips er å ordne seg kontakter så man vet littegrann om det man får
Sitat av susiserken Vis innlegg
såvidt jeg vet så kan man få en smaksprøve på gata i oslo, (kokain) og da får man jo selvfølgelig bra kvalitet, men det du faktisk kjøper er dritt! Mitt tips er å ordne seg kontakter så man vet littegrann om det man får
Vis hele sitatet...
Kokain kjøpt på gata er søppel, uannsett. God cola kommer fra høyere hold og frem til det når gaten har det blitt kuttet opptil 5-8 ganger med diverse ulumskheter du IKKE vil ha i kroppen. Fikse god kola = få deg en seriøs plug.
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Hei! Jeg lurte på om jeg kunne få litt informasjon anngående kjøp av rusmidler på gata. Åssen er kvaliteten? Hva er sansynnligheten for å få det man er ute etter?
Vis hele sitatet...
Hva er du ute etter? Det kommer helt ann på hva du er ute etter. Veldig forskjellig kvalitet på forskjellige ting.
Sitat av urge224 Vis innlegg
Hva er du ute etter? Det kommer helt ann på hva du er ute etter. Veldig forskjellig kvalitet på forskjellige ting.
Vis hele sitatet...
Kan vel være ganske sikker på at om man kjøper cannabis buds at det vil være 100% rent 99% av gangene.

Samme går med hasj, er ganske uvanlig at noen bøffer med det untatt fra de som dyrker det og lager det, men regner med at de fra gaten har som regel samme kontakter som de du kjøper fra privat.

Har hørt at de siste par årene at syntetisk hasj med syntetiske cannabodiler har blitt en ting men har absolutt aldri fått noe som det personlig.
Sitat av Folket Vis innlegg
Kan vel være ganske sikker på at om man kjøper cannabis buds at det vil være 100% rent 99% av gangene.

Samme går med hasj, er ganske uvanlig at noen bøffer med det untatt fra de som dyrker det og lager det, men regner med at de fra gaten har som regel samme kontakter som de du kjøper fra privat.

Har hørt at de siste par årene at syntetisk hasj med syntetiske cannabodiler har blitt en ting men har absolutt aldri fått noe som det personlig.
Vis hele sitatet...
Det er vel heller åpenbart, ut i frå utheva formuleringar, at ein ikkje kan vere spesielt sikker på noko som helst som kjem til kvalitet på illegale droger. Som Dodecha nemner - det førast ikkje akkurat nokon statistikk. Påstandane du serverer er i beste fall useriøse.
Sist endret av h4ppyg0lucky; 5. desember 2015 kl. 03:43.
Sitat av h4ppyg0lucky Vis innlegg
Det er vel heller åpenbart, ut i frå utheva formuleringar, at ein ikkje kan vere spesielt sikker på noko som helst som kjem til kvalitet på illegale droger. Som Dodecha nemner - det førast ikkje akkurat nokon statistikk. Påstandane du serverer er i beste fall useriøse.
Vis hele sitatet...
"La meg peke ut visse ting ved gramatikken din for å vise du har feil"
"Med mindre du har statistikk er meningene dine 100% invalide"

Dette er ikke eksamen, går det ikke an å i hvertfall kontribuere til tråden fra personlig erfaring uten at en nazi prøver å rakke ned på deg?
Sist endret av Folket; 5. desember 2015 kl. 15:45.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Og om du ikke er innforstått med hva å handle illegale rusmidler går ut på så bør du kanskje droppe hele greia?
Vis hele sitatet...
Jeg synes jeg ser mer og mer av det teite svaret der på forumet om dagen. Hvorfor skal han droppe noe bare fordi han nødvendigvis ikke har informasjon for øyeblikket?

"Jeg vil lære meg å spille piano, hvordan går jeg frem da?"

"Hvis du ikke er inneforstått med hva som skal til for å komme i gang, kanskje du bare skal droppe hele greia?"
Sist endret av sgt_coke; 5. desember 2015 kl. 16:12.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Jeg synes jeg ser mer og mer av det teite svaret der på forumet om dagen. Hvorfor skal han droppe noe bare fordi han nødvendigvis ikke har informasjon for øyeblikket?

"Jeg vil lære meg å spille piano, hvordan går jeg frem da?"

"Hvis du ikke er inneforstått med hva som skal til for å komme i gang, kanskje du bare skal droppe hele greia?"
Vis hele sitatet...
Alt for enig med deg, er jo en grunn til at ts opprettet tråden
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Veldig mye "hasj" som har henna, stearin, og annet dritt i seg. Ofte blir olje presset ut og man sitter igjen med noe som er 5-10% thc kanskje. Smaker drit, hoster og lite stein.

Eller fake hasj, organisk materiale som blandes med syntetisk cannabis.
får jo helt noia av å lese det her ihvertfall
Ikke kjøp på gata. Hvis du absolutt skal så prøv og finn noen voksne norske junkies. Ikke kjøp noe av afrikanere på byen i helgene hvert fall. Er bare bøff.
Dop får du til den vanlige kvaliteten, kjøp av "hvite" nordmenn (dette er ikke rasistisk, men alle andre bøffer), speed også av varierende kvalitiet. Hasjen er vanligvis bra. Kokain holder du deg unna. Piller kan du jo trygt også kjøpe. Alt dette er ved Gunerius, Oslo. Men de beste kjøpene gjør du jo selvfølgelig over "gate nivå", kjøp av noen du kjenner.
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Hei! Jeg lurte på om jeg kunne få litt informasjon anngående kjøp av rusmidler på gata. Åssen er kvaliteten? Hva er sansynnligheten for å få det man er ute etter?
Vis hele sitatet...
Kommer jo an på hva du er ute etter...?
Ja hva er det du er ute etter?

Som nevnt over, piller (ikke løse) går som regel greit. Mye bøff på feks rivotril på gata uansett om det er glass eller ikke. Xanax i brett er ganske safe.

Speed og coke er som regel, eller er buffa veldig ut. Usikker på hva gjennomsnitt % er på både cola og makka, men vet det er ganske dårlig.

Hasj og pott er heller ikke trygt, selv om det kan virke slik. Som en nevnte over her, du kan få feks hasj blandet med stearinlys eller buds som er blandet med syntetisk thc osv.

Safeste er og få kontakt med en eller flere faste dealere.

Di som selger på gata forventet ikke at kundene kommer tilbake, så da driter dem i hva dem gir deg.

Edit: om du skal kjøpe på gata, i dette tilfelle cola, kan dem gi deg en test som er jævlig bra, og gi deg noe helt annet når du først kjøper (sleipe jævler). Så pass på og ta en ekstra test før du gir over penger (vær alltid 2 eller flere)

Hasj og pott også, men det er lettere og finne ut av om du har litt peilling. Som feks: han gir deg hasjen i hånda, du tenner på tenker (wow denna var god) så kjøper du feks 5g av den du nettopp testa. Så viser det seg at bare det ytterste laget var hasj. Så om du får en test på det, del den i 2 og test derifra.

Mange krever også uvanlig stor sum på dritt varene sine, spesielt for de uerfarne.
Sist endret av king123; 6. desember 2015 kl. 08:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Jeg synes jeg ser mer og mer av det teite svaret der på forumet om dagen. Hvorfor skal han droppe noe bare fordi han nødvendigvis ikke har informasjon for øyeblikket?

"Jeg vil lære meg å spille piano, hvordan går jeg frem da?"

"Hvis du ikke er inneforstått med hva som skal til for å komme i gang, kanskje du bare skal droppe hele greia?"
Vis hele sitatet...
Det har jo litt med å være smart nok.

Jeg mener ikke å være nedlatende, og beklager meg, for jeg vet det kan sees slik. Men jeg mener oppriktig å informere trådstarter.

Verden er ikke en vakker plass der alle er snille og alt er fint, og om du må spørre slike, ærlig talt, lite gjennomtenkte spørsmål da får det meg til å anta at du kanskje ikke er helt skikket til å ta vare på deg selv om du skulle komme i en kjip situasjon.

Men, med det sagt er vi jo i Norge, det kjipeste som mest sannsynlig skjer deg i denne situasjonen er at noen stikker av med pengene dine og du har lært en lekse.

Så, for å ta dette punkt for punkt:

1. Du har ingen sikkerhet, med mindre du tar med deg kompiser, dealere er oftest ikke glad i flere folk på en gang så kompisene får gjemme seg et sted uten å bli sett.

2. Smaksprøver, mange dealere gir deg en ting å smake på og selger deg noe annet, du får prøve å følge med på hendene hans. Ofte hjelper ikke dette heller da det blir ord mot ord og dealeren kan bare drite i hele salget siden du er så "vanskelig".

3. Gatedealing er noe dritt, det er usikkert, store muligheter for å bli lurt. Bli kjent med en skikkelig dealer som har en leilighet dere kan gjøre ting usett i.
En fjerde mulighet er og få han inn i en bil mens dere kjører og få en til og teste varene.

Dette alternativet kan bli vanskelig, men det er mulig..
Hvis alle som kjøper hadde vært nøye med hvem de kjøpte fra, så hadde det ikke vært solgt så mye dårlig vare. Sånn fungerer stort sett all kjøp og salg .. der folk er ukritiske, florerer det med halvfabrikata og falske varer. Det er bedre å klare seg uten enn å være usikker.
Slik kommer det dessverre aldri til og bli :/ .
Kommer alltid nye og uerfarne kjøpere..
Mine kontakter har oppstått gjennom gatesalg, jeg ser folk advarer, men har aldri hatt noen problemer med afrikanere på gata.
Personlig ville jeg vært langt mer skeptisk til gatelangende nordmenn.
Det er selvfølgelig en stor variabel hvem du tilfeldigvis møter første gang, men i henhold til egne erfaringer er de aller fleste der med ett helt salgbart produkt de ønsker å omsette.
Fortell hvordan fremtidig salg kan arrangeres, og aspektet ved å ha deg som kunde vil virke mer forlokkende enn å bøffe deg en gang.
Dette er jo tross alt en jobb, en jobb hvis arbeidsbeskrivelse er temmelig krevende, men alikevell mindre krevende enn å skulle være en heltids lurendreier (Con artist).

Disse tanker og erfaringer er gjort rundt kjøp av gress.
Hasjen er som regel søppel, men det er vel en tendens i Norge, når man mangler gode kontakter?
Har vært med på noen gatesalg, gått bra og andre ganger ikke, men står på det at man alltid skal være flere om dette skal gjøres.

Men har alltid hatt gode kontakter, som igjen har ført meg til enda bedre kontakter og enda bedre igjen....

Ser poenget ditt, og jo bedre kjent dere blir desto bedre kontakter får du. Man må satse, noe som kan være skummelt.

Blitt rana flere ganger både ute på gata og inne hos folk. Fått pistol retta mot tinningen og han trykte av, ingen kuler selfølgelig ellers hadde jeg ikke kunnet skrevet dette, hehe. etter jeg ha di pengene var jeg free to go.

Men dette var min egen feil som dro alene og inn til ukjente folk. Dumskap rett og slett.
Tror det strider med reglene her fuglern!

Ops sorry misforto hva du skrev
Sist endret av king123; 7. desember 2015 kl. 01:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av king123 Vis innlegg
Tror det strider med reglene her fuglern!
Vis hele sitatet...
Sorry ble nok litt misforstått, jeg ønsker egentlig bare å høre om folks erfaringer med gatesalg.
Ja skjønte det etter at jeg dobbeltsjekke posten din. My bad. Beklager det
Hasjen på gata er som regel elendige fliser man kan røyke 4 jointer av og få en max 10 minutters buzz og vondt i huet av og ikke no mer. Bortkasta penger. Grønt kan være bra, eller det som andre selgere ikke engang gidder å selge fordi de ikke vil miste kunder pga dårlig weed. Reseptbelagte piller pleier å være legit men det eksisterer fake brett også så ingen garanti, og kjøper du løse piller sørg for å se på de ordentlig og vit hva du ser etter og ikke bare ta imot en pose med 10 tic tacs i.
Sitat av vacant Vis innlegg
Hasjen på gata er som regel elendige fliser man kan røyke 4 jointer av og få en max 10 minutters buzz og vondt i huet av og ikke no mer. Bortkasta penger. Grønt kan være bra, eller det som andre selgere ikke engang gidder å selge fordi de ikke vil miste kunder pga dårlig weed. Reseptbelagte piller pleier å være legit men det eksisterer fake brett også så ingen garanti, og kjøper du løse piller sørg for å se på de ordentlig og vit hva du ser etter og ikke bare ta imot en pose med 10 tic tacs i.
Vis hele sitatet...
Dette kan vel komme mye av at mange som dyrker mangler de nødvendige kunnskapene, eller at dem bare driter i avlingen (vanning,belysning,gjødsel osv) og selger det billigere til dealere på gata?

Har ikke peilling på dyrking, men har hørt og lest det skal være ganske komplisert og dyrke god weed.

Og om de som driver stort må jo ha en del folk rundt seg som er ganske organiserte for at dette skal gå rundt.