Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 6917
Hei freaks 😜
Jeg lurer litt på hvordan det er og ta mdma hjemme alene.
Har ikke så mange venner som er fan av den typen rus midler, men jeg er veldig hypp på å prøve. Får tak i MDMA krystaller som skal være ca 95-98% pure. Hvor mye er en bruker dose, har hørt mellom 1-1,5 mg pr kg kroppsvekt.
Jeg tenker bare å hive på noe digg musikk og slappe av.
Har vært borti mye før, men aldri psykedelika. Har planer om å kjøpe meg EZ Test kits for og vite at jeg har fått mdma. Har noen erfaringermed ez test kit??
Håper på ærlige svar fra mange freaks 😵😵
Hei.

Du kan forvente mye eufori og en god mild energi. Musikk vil høres fantastisk ut, og du kan gjerne ha lyst til å danse foran høyttalerne . Det er mulig du får svar som sier det er bortkastet å "bruke opp" MDMA uten å oppleve den entactogene siden, hvor du føler deg forelsket i alt og alle. Men tror du vil ha det veldig fint alene òg

Når det er sagt, så anbefaler jeg alltid at man leser (eller i det minste søker på youtube) om rusmidlene man har lyst til å prøve. Du nevner psykedelika. MDMA klassifiseres noen ganger som psykedelika, men er MDMA er noe helt annet enn de klassiske psykedelika som LSD, fleinsopp, 2c-b etc. MDMA er spesielt viktig at man har god tid mellom vær "roll".

Når vi snakker om krystall vs pulver vs pille: Mange tror at krystaller er "renere", men de fleste kjemikere kan fortelle deg at formen ikke har mye å si for hverken renhet eller hvilke andre stoffer som er tilsatt. Det er noe enklere å "gjemme" andre stoffer i en pille, men du bør alltid teste MDMAet. Har lest en undersøkelse som ble gjort over flere hundre festivaler med mange tusen "tester". Under 20% av det som ble solgt som MDMA inneholdt noe MDMA i det hele tatt. Og over halvparten av disse 20% hadde andre rusmidler tilsatt. Nå skal det sies at det er mye tryggere å kjøpe av venner/kjente, enn av en tilfeldig på festival. Anbefaler likevel alltid å teste. Jeg bruker testkit fra reagent-tests.uk. Levering på under en uke. Veldig fornøyd.

Får jeg spør hvor gammel du er ? Bor du på østlandet ?
Har tatt molly å 2-cb flere ganger alene, det går helt fint. Vil ikke tro du klarer æ få badtrip på molly men på 2-cb kan det bli slitsomt. Har gjort det mange ganger å tror det har hjulpet på når sist jeg tok Lsd kom i en heller jævlig uheldig situasjon men holdt hode kaldt å det ble ikke noe mer en ubehagelig.
Trådstarter
10 0
Hei LifeNMS.
Tusen takk for et veldig bra svar, setter stor pris på det.
Jeg er faktisk en voksen mann på 34 år som bor i Bergen.
Jeg har lest og sett mye på YouTube angående mdma, og jeg er blitt veldig nysgjerrig på det.
Ville satt spørsmålstegn rundt renhet du får presentert, da maximum for Mdma-krystaller er ca 84%.
Trådstarter
10 0
Takk for svaret Ksi.
Hva er den beste måten å ta det på? Lest at det går mest i fallskjerm. Er vel den best måtte første gang.

Kan vel sikkert stemme det nehmZ. Synes selv at det var litt mye.
Sist endret av 10S2; 10. mai 2017 kl. 13:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hores ut som en digg kveld!
Har tatt MDMA alene en gang. Lage litt musikk/hore pa musikk er fantastisk!
Logg av fra sosiale medier og gjem telefon. Det er lett hent att en vill si til alle hvor mye man liker dem på MD, hehe.

150-200 mg synes jeg er en fin startdose. Det gar alltid att fylle pa!
Hade og provat att ikke re-dosere altfor mye. Det gir i min erfaring en jevligere come-down.

EZ Testkit er awesome. Sjappt og enkelt.
Fallskjerm er the way to go, har sniffet enkelte ganger men da var det valium rivo cola speed og molly i blandinga. Vil ikke tro det er værd å sniffe heller når du kan droppe. Jeg dropper 0,2-0,25 også justerer jeg med 0,3 etter noen timer. Jeg overjusterte med 0,25 første gangen så jeg anbefaler 0,15-0,20 første gangen
Trådstarter
10 0
Takk for bra tilbakemelding travaxa. Kanskje ikke så dumt å gjemme vekk mobilen ja ����
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bør alltid prøve ut nytt rusmiddel hjemme i rolige former.
Alltid test først (EZ testkit fungerer helt fint). Men vil anbefale å ikke ta særlig høy dose og ikke redosere. 130mg bør være mer enn nok første gang for en gj.snitts mann på 80kg (ca 1,5mg per kg). Skal du redosere bruker du ca halvparten et par timer etter første dropp. Jeg har prøvd 4 ganger og aldri hatt nedtur - bare en deilig afterglow dagene etter. Beste måten å droppe på er nok gelatinkapsler som fås kjøpt på apoteket.

Ha et lett måltid 3-4 timer før (og gjerne mens du ruller) med litt frukt som appelsiner og blåbær. Et par kalsiumtabletter hjelper også godt mot anspent kjeve/gnisse tenner. Drikk et glass vatn (eller gjerne juice) hver time (ikke mer eller mindre).
Finn deg et mjukt teppe, et kjæledyr og sett på musikken og rull rundt.
Hei igjen 10S2,

Tenkte jeg kunne gi deg noen dråper av testkitta mine om du bodde her på østlandet :/

Fallskjerm er nok den beste måten å ta MDMA.

Jeg vil absolutt anbefale å være obs på dosering av MDMA. MDMA fungerer nemlig på en måte som også hindrer nedbrytingen av MDMA. Med andre ord vil en dobling i dose, gi mye mer enn dobbel virkning. En typisk dose er 90 + (kroppsvekt/2). Veier du 80 kg blir dette 130mg. Sider som mollymeasure.com anbefaler enda lavere dosering til nybegynnere. Selv vil jeg anbefale et sted mellom 100-160 mg.

Noen velger å redosere for at rollen skal vare lengre. Om du velger å redosere, tar du halvparten av vanlig dose (50-80mg) 2-3 timer etter første drop. Som du kanskje har hørt, får noen en nedtur de neste 3-5 dagene etter en roll. Når man redoserer øker man både sjansen for nedtur, og styrken på nedturen.
Trådstarter
10 0
Takk anon-ba0990.
Tok en test på en sånn mdma kalkulator, jeg er mellom 95-100 kg, den kom fram til 100mg så halvparten ved redose.
Setter stor pris på alle tilbakemelding.
Sitat av nehmZ Vis innlegg
Ville satt spørsmålstegn rundt renhet du får presentert, da maximum for Mdma-krystaller er ca 84%.
Vis hele sitatet...
Det er en myte fra folk som ikke forstår kjemi. Man får MDMA som er nærmere 100% ren.
Trådstarter
10 0
Takk for det LifeNMS. Var inne på reagent-tests.uk og så litt, var jo ikke så gale priser. Så de hadde en pakke med 3 tester (MDMA Reagent Test Kit) det er vel bra greier.
Etter disse tilbakemelding ser jeg bare mere fram til min første roll
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Det er en myte fra folk som ikke forstår kjemi. Man får MDMA som er nærmere 100% ren.
Vis hele sitatet...
Dette vil da være fribase mdma. Trådstarter nevner krystaller - som har en maximum renhet rundt 84%, da resten av krystalliseringen må bestå av rundt 16% hydroklorid.
Sitat av 10S2 Vis innlegg
Takk for det LifeNMS. Var inne på reagent-tests.uk og så litt, var jo ikke så gale priser. Så de hadde en pakke med 3 tester (MDMA Reagent Test Kit) det er vel bra greier.
Etter disse tilbakemelding ser jeg bare mere fram til min første roll
Vis hele sitatet...
Hei.
Reagent-tests.uk har veldig rimelige priser, sender raskt og diskret (testkit er lovlig, men jeg deler postkasse med andre, så dette var et pluss for meg iallefall ).

Jeg ønsket også å teste LSD, så jeg bruker pakken som inneholder 4 ulike reagenter. Er overkill å benytte alle, men er veldig greit å teste med 2 ulike reagenter .

"Kvaliteten" på testkittene er stort sett den samme mellom ulike leverandører, da reagentene skal være de samme. Oppbevarer man dem stående i en lystett beholder i fryseren, kan de holde i opptil flere år.

Ez-test har gode tester de også, men de har tredobbel pris for nøyaktig den samme testen. De har vært flinke til å posisjonere seg i markedet, med kul grafikk, mye reklame og gode sponsor-deals. De har også veldig hendige engangs-reagensrør som man utfører testen i. Når du er hjemme, er det bedre å teste på en hvit tallerken. (Jeg har forresten ingen tilknytting til reagents-test.uk, selv om det kanskje høres slik ut :P )
Det kan være ordentlig kos det :-) Emma er alltid god å ha med å gjøre dersom dere har gjensidig respekt for hverandre. Tatt det en del ganger oppimellom de siste åra, alltid MINIMUM 1 måned mellom hvert inntak, jeg nekter å miste magien hu har å tilby.

Jeg for min del tok 250mg første gang, den oppturen ble VELDIG heftig nesten på kanten til ubehaglig. Så har funnet ut at min komfor-dose er: Hvis kun en dropp 150-170mg, hvis du skal ta en chaser senere (du blir litt mer sliten i etterkant av det så velger sjeldent å fylle på selv.) 150mg startdose 75mg(50% av startdose) som påfyll.

Når jeg var grønn på det fylte jeg på like stort, eller mer enn utgangspunktet som bare ender i at du er helt ødelagt energimessig i etterkant. Og husk, når du holder på å lande kan du ta en spliff å flyte fint videre i ett par timer til uten påfyll.
Er MDMA noe for en som kun røyker cannabis hjemme? Jeg har så langt ikke hatt noe stort ønske om å prøve andre rusmidler, drikker stort sett aldri alkohol en gang. Men pleier å røyke hver kveld mens jeg slapper av hjemme.

Er sjangsene store for å freake ut eller å få noia eller sånne ting? Jeg synes psykeldeiske stoffer virker utrolig kult, men jeg ønsker ikke å prøve noe sånt enda da jeg tror jeg hadde freaka ut ganske lett og kjenner ingen å prøve det med som kan være tripsitter.
Sitat av topdogg Vis innlegg
Er MDMA noe for en som kun røyker cannabis hjemme? Jeg har så langt ikke hatt noe stort ønske om å prøve andre rusmidler, drikker stort sett aldri alkohol en gang. Men pleier å røyke hver kveld mens jeg slapper av hjemme.

Er sjangsene store for å freake ut eller å få noia eller sånne ting? Jeg synes psykeldeiske stoffer virker utrolig kult, men jeg ønsker ikke å prøve noe sånt enda da jeg tror jeg hadde freaka ut ganske lett og kjenner ingen å prøve det med som kan være tripsitter.
Vis hele sitatet...

Si du hadde prøvd en lav dose på 100mg så er det "skumleste" med MDMA sett at du har fått bra kvalitet oppturen hvor du kan føle deg litt "woozy" i en 5-10 min ca til du er landet på peaken. Etter det er det.. MDMAzing Lettest å forklare ved rett dosering som det ultimate velbehag både kroppslig og emosjonelt Så i min mening ja, dette er et stoff jeg kan gå god for om man skal utforske utenfor røykingsen. Men for all del les deg opp på dosering og gjerne litt hva du kan forvente selvom det er vansklig å forklare det som noe annet enn ren kjærlighet, så har det som alt sine forhåndsregler. Eks. drikk et kjøkkenglass vann 2,5dl i timen, du blir varm. Men dersom du ikke er kjempeaktiv bør du ikke drikke no særlig mer da folk har drekki seg ihjel. Jeg har Siri på iphonen som gir meg et lite pip og en vibrasjon i timen så jeg drikker et glass vann/saft.

Den psykoaktive effekten iht hallusinasjoner inntrer som regel først ved høyere dosering. Men røykings potenserer også effekten.

Men ved god kvalitet MDMA, rett dosering og informasjonen du trenger for rett bruk, så er dette svært trygt å ta alene om du ikke får en kompis til å være med eller tripsitte. Fantastisk blir det uansett.
Det er ikke lett att freake ut pa MDMA etter egen erfaring. Og etter hva jeg har sett av venner pavirket av MD.
Det er ett veldigt "snillt" dop pa den maten. Det mentale kjoret er ikke like heavy som klassisk psykedelika.

MDA kan vara ett alternativ hvis LSD og sopp foles litt usikkert.
Det er samme eufori som MDMA, men mye mer trippy. Visual distortions og hallucinationer.
Hvis du spiser mer MDMA enn kroppen din kan metabolisere, skjer en omvandling som gjor MDMA til MDA.
Dette er dock ikke rekommendert, da du ma upp i relativt droye doser MDMA for det skjer.

Kort svar: Absolut. Og cannabis gjor seg supert med MDXX.
Vil man få mye styr med kjeve og tenner ved mindre doser? En av de tingene jeg ikke er så hypp på, får lett vondt i hodet av sånt.

Regner også med det er viktig med en vekt som er ganske korrekt på mg-nivå? Jeg har en billig vekt i fra ebay nå som skal vege ned til 0.01g, men den stopper rundt 0.05 og er sikkert ikke sånn ekstremt nøyaktig. Noen som evt har en å anbefale?

Har kapsler som har vært brukt til edibles så det passer jo fint!
Sist endret av topdogg; 10. mai 2017 kl. 21:19.
Sitat av nehmZ Vis innlegg
Dette vil da være fribase mdma. Trådstarter nevner krystaller - som har en maximum renhet rundt 84%, da resten av krystalliseringen må bestå av rundt 16% hydroklorid.
Vis hele sitatet...
Så har du det faktum at omtrent samtlige her fremdeles har til gode å komme over fribase MDMA. Folk skal alltid henge seg opp i dette med 84%. Hva om det er 95-98% ren MDMA-HCl?

Til TS: Jeg har tatt MDMA alene, og det var helt ålreit. De par første timene var veldig euforiske og ålreite. Koste meg masse og hørte på god musikk. Etter redoseringen ble jeg utrolig selskapssyk, og da mener jeg UTROLIG selskapssyk. Ringte hele kontaktlista mi til jeg fikk ordnet meg besøk Tror nok ikke jeg kommer til å ta det alene igjen, da den entactogene delen er den mest verdifulle for meg, og hovedgrunnen til at jeg tar mdma.
Sist endret av Pygoscelis; 10. mai 2017 kl. 21:36.
Sitat av topdogg Vis innlegg
Vil man få mye styr med kjeve og tenner ved mindre doser? En av de tingene jeg ikke er så hypp på, får lett vondt i hodet av sånt.

Regner også med det er viktig med en vekt som er ganske korrekt på mg-nivå? Jeg har en billig vekt i fra ebay nå som skal vege ned til 0.01g, men den stopper rundt 0.05 og er sikkert ikke sånn ekstremt nøyaktig. Noen som evt har en å anbefale?

Har kapsler som har vært brukt til edibles så det passer jo fint!
Vis hele sitatet...
Litt magnesium for dosering bruker fikse eventuella kjeve-problemer for meg.

Har dessverre ingen tips pa en bra vekt till dette da jeg har aldrig brukt vekt (ikke rekommendert).
Hvis jeg har kjopt 1g har jeg delt opp i ti like store doser, og vet da att hver dose er ca 0.1.


Du kan jo og gjore en losning med vann eller vodka (f.eks.), 1ml for 10mg.
10ml blir da 100mg, enkelt att dosere med pipett.
Har hatt noen fine timer med meg selv og emma, det ble veldig overvelmende i perioder når man er helt alene. Men helt fantastiskt med musikk til. Man bør ikke droppe så stort om man skal ta det alene, ta heller en standard -+ dosering.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Man bør ikke droppe så stort om man skal ta det alene, ta heller en standard -+ dosering.
Vis hele sitatet...
[ikke anbefalt]eventuelt gå totalt andre veien og bare peise på med stoff. Funker fint å ture alene om man er så blæsted at man ikke hadde klart å se annet enn kretskort i ansiktene til andre involverte, langt mindre å prate med dem.
Alt man klarer er å bare smelte inn i sofaen og bli der til det hele er over[/ikke anbefalt]