Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5124
Enemy of the snut
Har søkt litt rundt men finner ingen free trial/prøve-versjon for noen programvare for VPN.

Finner kun kjøp- og betal for 30 dager (1 måned) å få refundert pengene dersom man ikke er fornøyd..
Dersom jeg ikke finner noen programvare med VPN som først tilbyr gratis prøveperiode, hvilken tjeneste er den beste.

Håper noen kan dele en oversikt over de aktuelle programvarene, om det er mulig med prøveperiode (30-31 dager/1 måned) og eventuelt pris og hvilke funksjoner som er i programvaren

Formålet er at IP-adresse, DNS og generelt lokalisasjon ikke skal være synlig for noen! det er vel det de fleste bruker en slik tjeneste til?

PS: vet ikke om jeg opprettet denne tråden under rett kategori "Datasikkerhet", har en stor anelse om at tråden skal ligge under "Internett" eller "Annen IT". Så håper moderator kan flytte tråden til rette kategori hvis denne ligger under feil

Takk for tips/råd og erfaring (for de som deles erfaring)!
https://www.softether.org Softether er en VPN tjeneste laget av japanske studenter. Den er helt gratis og funker utrolig bra, den kan være litt kronglete å laste ned, men den funker fett og er helt gratis! Om du har noen spørsmål om hvordan du laster ned så er det bare til å spørre så skal jeg se til å svare så raskt som mulig.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av slappegodt Vis innlegg
https://www.softether.org Softether er en VPN tjeneste laget av japanske studenter. Den er helt gratis og funker utrolig bra, den kan være litt kronglete å laste ned, men den funker fett og er helt gratis! Om du har noen spørsmål om hvordan du laster ned så er det bare til å spørre så skal jeg se til å svare så raskt som mulig.
Vis hele sitatet...
Skal absolutt teste den! takk skal du ha, har leter lenge en gratis VPN-tjeneste.. Kjenner ikke jeg gidder å kjøpe en VPN-tjeneste, koster bra mye
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tunnelbear har jeg hørt en god del godt om, men ikke prøvd selv enda
Hva med å sette opp egen vpn server, du leier en VPS fra DigitalOcean for $5 i mnd, her installerer du enten OpenVPN Server eller IPSEC VPN begge disse er gratis å installere og sette opp på hvilken som helst server

Med denne løsningen så får du din helt egen server i tillegg til vpn muligheter så kan du gjøre mye mer og det er ingen som logger noe som helst, Sette har en total kost på $60 i året og du kan selv velge i hvilket datasenter serveren skal stå i
Sist endret av knutazz; 11. oktober 2016 kl. 10:18.