Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 652
Hei!
I går klarte jeg å trykke på ett eller annet på pcen som gjorde at nettverkskortet mitt eller noe ble deaktivert. Få bare til å få Internett til å fungere med kabel, ikke wifi som ellers pleier å fungere. Derfor trenger jeg hjelp til å finne ut hva jeg skal gjøre for å få pcen tilbake til normal igjen! Har en HP med Windows 8.1
Du har sikkert deaktivert WiFi ved å trykke på en knapp. Vanligvis på siden av laptop-en eller på toppen av tastaturet:

http://howdoyoujew.com/images/wifi-switch.jpg

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Doc/images/495/c03359096.jpg
Trådstarter
3 0
Nei! Det har jeg gjort mange ganger før, og er ikke det! Ikonet på nettverk nederst til høyre har endret seg også, slik at man bare skal ha "tilgang" til å bruke kabel..
Hvordan ser det ut i nettverksinnstillingene da?

Usikker på hvilken Windows-versjon du kjører, jeg finner mine her: Control Panel\Network and Internet\Network Connections

Her kan du se status på nettverkskort og aktivere/deaktivere.
Sist endret av m0nte; 23. mai 2014 kl. 18:16.
trykk WIN+R, skriv cmd og trykk enter. Nå opner det seg en ny rute med hvit tekst på sort bakgrunn. Skriv ncpa.cpl og trykk enter. Nå opner det seg igjen ett nytt vindu. Finn WIFI kortet ditt der, høyreklikk og velg "aktiver"
Trådstarter
3 0
Står at ingen tilkoblinger er tilgjengelige.. Men var jo tilgjengelig før jeg rota med et eller annet..

Kommer til st nettverkskabel er koblet fra?
Når jeg høyretrykler går det ikke an å aktivere. (Er helt lost når det gjelder pc btw)

Sitat av suppesos Vis innlegg
trykk WIN+R, skriv cmd og trykk enter. Nå opner det seg en ny rute med hvit tekst på sort bakgrunn. Skriv ncpa.cpl og trykk enter. Nå opner det seg igjen ett nytt vindu. Finn WIFI kortet ditt der, høyreklikk og velg "aktiver"
Vis hele sitatet...
Når jeg gjør dette på mamma sin pc har hun nettverk som jeg ikke har på pcen min. er det mulig å legge inn disse?
Sist endret av Heyyou; 23. mai 2014 kl. 18:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.