Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 625
Hei!

Jeg lurer på hva jeg bør kjøpe av headset/ørepropper ettersom jeg ikke har kjøpt på flere år (har bare holdt ut med noe skullcandy som er ødelagt nå, ikke de store klumpene altså)...

Det viktigste er at de sitter godt siden jeg veldig aktiv (sykler MYE, løper osv). Fint om de ikke koster mer enn 400kr. Student, så jo rimeligere jo bedre. Komfort er også viktig. Headset må passe under en sykkelhjelm. At de tåler vann (i form av regn) og ellers er litt robuste er også viktig!

På forhånd takk
> implying
sqrt's Avatar
AKG K 321 til ~300,- tror jeg passer bra til den beskrivelsen. Jeg bruker mine daglig uansett om jeg sitter på bussen eller sykler. De kommer med sånne sillikonpropper i tre forskjellige størrelser, så passer/sitter bra i ørene, og gir en helt ok lyd for prisen.

Det eneste negative jeg kan si, er at det er lett å få dårlig kontakt nede ved mini-jacken etter en del bruk, så er noe man børe passe på. Utover det er det de beste øreproppene jeg har funnet i den prisklassen, når jeg har prioritert pris, lyd og komfort.
Sist endret av sqrt; 10. april 2012 kl. 20:27.
Eolin's Avatar
Trådstarter
ok, tusen takk! jeg har lurer på om det lønner seg å kjøpe slike ørepropper som går rundt øra slik at de ikke faller så lett av, eller om det holder med slike med silikonpropper.