Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1117
Skal straks kjøpe den nye 1+1 mobilen.
Problemet er at de kun aksepterer Paypal. Og 1+1 selges ikke i Norge.
Det er kun 16 land den skal selges i nå i første omgang.

Inn på webshop kan jeg ikke endre billing address til land utenom de 16.
Dermed vil ikke paypal virke, siden min nåværende konto er norsk, jeg bruker min hjemmeadresse som billing address. Om jeg bruker den kontoen så vil tranaksjonen avvises.

Hvordan kommer jeg rundt dette? Har søkt og lett og snakket med paypal.
De sier at om jeg lager ny konto i et annet land via proxy vil kontoen mest sannsynlig bli suspendert fordi jeg må bruke mitt norske bankkort på den.

Er det noen virtuelle kreditt kort som virker opp mot Paypal?
Kan jeg feks få et svens virtual kreditt kort? Og vil det funke mot paypal?
Om du bor i harrytur-sonen har du post-restante, ellers så blir det vel jet-carrier ol
Uten Filter
Trådstarter
Sitat av suppesos Vis innlegg
Om du bor i harrytur-sonen har du post-restante, ellers så blir det vel jet-carrier ol
Vis hele sitatet...
Problemet er at jeg ikke får betalt for varen uten å finne en løsning som lar meg få en ny paypal konto hvor jeg kan ha billing address i et annet land.

Og det ser ut som om alle kjøp over 250$ blir kjørt gjennom en mer omfattende verifiseringsprosess.

Nytter ikke med jetcarrier elle rposte restante om jeg ikke får betalt for telefonen
Hvordan funker det å opprette en ny paypal konto "i utlandet" og så sende penger fra din vanlige paypalkonto over til den nye? Da legger du inn manuell betaling på gammel paypal til "nypaypaladresse@something.new" Aner ikke om det hadde funket.. Noen sender bare til "verified" paypal kontoer og da må du bekrefte identiteten din via kode fra den der 15kr transaksjonen som du får tilbakebetalt etter at du har verifisert visakortet..