Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1465 174774
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
120mm-fester.
Vis hele sitatet...
Hvor kan jeg se dette?
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Hvor kan jeg se dette?
Vis hele sitatet...
internett. tror jeg hørte det på youtube, men du kan også søke opp viftene.

Sitat av Lima Vis innlegg
Vis hele sitatet...
der ja! må bare doble budsjettet men strømforsyninga er faktisk litt liten, 3x 7970 trekker over 900 watt hvis man da legger på prosessoren, hovedkort, ram harddisker og alle smådetaljer har den ikke en sjans
btw... hovedkortet støtter ikke så rask ram (det går jo, men er bortkasta penger) og cosmos II har ikke vinduet jeg ønska meg
Sist endret av vangsfreaken; 31. desember 2012 kl. 04:44.
vangsfreaken, hvor mye har du egentlig tenkt å bruke?
Sitat av Eplefjøla Vis innlegg
vangsfreaken, hvor mye har du egentlig tenkt å bruke?
Vis hele sitatet...
hadde tenkt noe rundt 15k, +/- noen lapper... skal selge en eller annen tv i tillegg, så hvis jeg får det jeg ønsker for maskina, pluss 3-4k for tv'n vurderes denne...
siklefaktor, 1-10? lagde lista ekstremt kjapt, å klokka er 5 om morgenen... så kan ikke garantere at den er perfekt vannkjølinga må riktig nok vente da...
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
internett. tror jeg hørte det på youtube, men du kan også søke opp viftene.



der ja! må bare doble budsjettet men strømforsyninga er faktisk litt liten, 3x 7970 trekker over 900 watt hvis man da legger på prosessoren, hovedkort, ram harddisker og alle smådetaljer har den ikke en sjans
btw... hovedkortet støtter ikke så rask ram (det går jo, men er bortkasta penger) og cosmos II har ikke vinduet jeg ønska meg
Vis hele sitatet...

Med litt modding så kan alle kabinetter få vindu

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hadde tenkt noe rundt 15k, +/- noen lapper... skal selge en eller annen tv i tillegg, så hvis jeg får det jeg ønsker for maskina, pluss 3-4k for tv'n vurderes denne...
siklefaktor, 1-10? lagde lista ekstremt kjapt, å klokka er 5 om morgenen... så kan ikke garantere at den er perfekt vannkjølinga må riktig nok vente da...
Vis hele sitatet...
Siklefaktor 8 på det der! Liker det kabinettet der, Gpu passer godt til Hk, men det blir jo borte hvis du skal vannkjøle
Sitat av Lima Vis innlegg
Med litt modding så kan alle kabinetter få vindu



Siklefaktor 8 på det der! Liker det kabinettet der, Gpu passer godt til Hk, men det blir jo borte hvis du skal vannkjøle
Vis hele sitatet...
joa... men er ikke "bare" å skjære hull i døra på cosmos dyrt kabinett, vanskelig form, og hvis jeg ikke husker feil består den av flere lag av forskjellige elementer...
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Spille Bf3 med en 100% lydløs pc er jo helt herlig, ingen skrikende gpu vifter. Så vannkjøling anbefales!

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
joa... men er ikke "bare" å skjære hull i døra på cosmos dyrt kabinett, vanskelig form, og hvis jeg ikke husker feil består den av flere lag av forskjellige elementer...
Vis hele sitatet...
Jeg anbefaler ikke Cosmos altså. Den liste jeg delte var en "lotto-liste" og cosmos var egentlig bare med siden det var dyrest
Kabinett skal være pene, koste max 1500 og miditowe imo
Sitat av Lima Vis innlegg
Med litt modding så kan alle kabinetter få vindu



Siklefaktor 8 på det der! Liker det kabinettet der, Gpu passer godt til Hk, men det blir jo borte hvis du skal vannkjøle
Vis hele sitatet...
valgte faktisk gpu basert på hk blir i tillegg sleeved kabler, dog er jeg ikke sikker på om jeg gjør det selv eller kjøper ferdig... gidder ikke vannkjøling om jeg får hode temps og høy siklefaktor uten

Sitat av Lima Vis innlegg
Spille Bf3 med en 100% lydløs pc er jo helt herlig, ingen skrikende gpu vifter. Så vannkjøling anbefales!
Vis hele sitatet...
joa, sant det! men jeg spiller med 5.1-surround og kraftig subwoofer, så det er ikke en stor bekymring

Sitat av Lima Vis innlegg
Jeg anbefaler ikke Cosmos altså. Den liste jeg delte var en "lotto-liste" og cosmos var egentlig bare med siden det var dyrest
Kabinett skal være pene, koste max 1500 og miditowe imo
Vis hele sitatet...
cosmos kan gjerne anbefales det, men ikke til vanlige oppsett! men for 3-4 skjermkort, vannkjøling og masse harddisker er det jo konge
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Mye skal du prøve å selge pcen du har for da? 2600k og 7950 er jo et greit oppsett, men brukt er det kanskje værre og tjene det store?
Sitat av Lima Vis innlegg
Mye skal du prøve å selge pcen du har for da? 2600k og 7950 er jo et greit oppsett, men brukt er det kanskje værre og tjene det store?
Vis hele sitatet...
meh, er jo hardcore fjortispc med masse ram og lagringsplass, fancy lys og ett rått design tror ikke det er noe problem å lure 15k ut av en tulling på finn
hvis du lurte:
i7 2600k @ 5 ghz
noctua nh-d14 med 3x sp120
asus p8p67
7950 @ 1 ghz
16 gb dominator-ram, 1600 mhz
ax 860
nzxt røde lys
nzxt viftekontroller
1 tb hdd
3 tb hdd
128 gb m4
random dvd
haf x eller r3, opp til kjøper.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...kwUnica=gaming tror nesten jeg kan prøve 20k...

http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...kwUnica=gaming pushet lett 15k...

Sitat av Lima Vis innlegg
haf-x fåes med hjul så jeg
Vis hele sitatet...
Kommer med i en liten pose ja men det hjelper ikke med mindre den skal trilles til naborommet
Sist endret av vangsfreaken; 31. desember 2012 kl. 05:24.
Tviler på at noen kommer til å kjøpe den til 17k. Selv om de legges ut overpriset så blir de ofte prutet ned/ikke solgt.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Tviler på at noen kommer til å kjøpe den til 17k. Selv om de legges ut overpriset så blir de ofte prutet ned/ikke solgt.
Vis hele sitatet...
vurdere å lege ut mi faktisk, se om jeg faktisk klarer å få 25k for den selger den ikke for et øre mindre (må jo ha råd til ny, råere pc xD)

er jo verdt et forsøk? xD
Skader jo ingenting å prøve med mindre de 50(?) kronene annonsen koster å legge ut er VELDIG viktige for deg.
Sist endret av Mkvarner; 31. desember 2012 kl. 13:50.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Skader jo ingenting å prøve med mindre de 50(?) kronene annonsen koster å legge ut er VELDIG viktige for deg.
Vis hele sitatet...
om noen gir meg et tilbug på 24950 så slår jeg sefølgelig til