Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 6094
Family Guy Online! Får beta key til det på et par min, og det spilles i browser..!

Eller ARMA 2 med DayZ mod!
Sitat av M4zN Vis innlegg
jeg veit, spiller masse single player, men driten er jo at du alltid kommer til en slutt:P vil ha noe som ikke slutter om du skjønner?
Vis hele sitatet...
Lykke til med å gjøre deg ferdig med alt i Skyrim.

Og om du faktisk ønsker tips ville jeg lagt om tonen. Istedet for å svare spydig på forslagene til folk kan du si pent at det ikke er det du er ute etter.

For å gå tilbake til topic så skal du få et par forslag:
- Age of Conan (som en liten avsporing fra WoW)
- Bulletstorm CO-OP
- The Sims 3 (lykke til med å bli ferdig)
- All Points Bulletin (free2play på steam)
Sist endret av Eplekjekk; 27. juni 2012 kl. 05:02.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
RuneScape. Du blir aldrig ferdig. Have fun.
Hadde mye morro med Runescape ja. Blir som sakt nesten aldri ferdig, tar i vertfall tid og få alle skillsa till 99, også artig PvP Men slenger meg på her jeg. Trenger et lite avbrekk fra cs 1.6, og lurer på om dere vil anbefale Ghost recon når det kommer ut? eller noen andre spill som kommer ut om ikke alt for lenge. Skal som sakt kjøpe meg GW2 og GO, når de kommer, men det er jo en stund til...

Må da være multiplayer. Jeg bruker som regel sniper i alle FPS spill, så det må jo være tilgang på sniper i spillet så klart, hvis du skal nevne et FPS relavert spill, ellers tar jeg gjærne imot andre forslag også (COD og BF er ikke aktuelt, siden jeg har det fra før )
Poy
Stay positive..lala
36 1
Du må game LoL, det er verdt det!
Jeg er en jente som lett hadde eid deg, hvis vi tok en match

Svett4life
Jeg tenkte å teste ut "Secret World", et horror-mmo fra Funcom. Ser litt kult ut og man kan visst spille det f.o.m idag dersom man kjøper en digital kopi: http://youtu.be/s1J_gxlwtcI
Har lagt min elsk på Diablo III selvom jeg var litt skuffet i begynnelsen. Har selv spillet WoW og skjønner nøyaktig hva du mener! Kan jo begynne å spille browser baserte spill slik som Mafiaens Hevn, kan nok svette en del timer der med bare tastetrykk, det er multiplayer også vett. Har også hørt at Habbo Hotel trenger flere medlemmer.
Dota2(moba), tribes ascend(fps med en twist), eve online(sci-fi mmorpg), er vel også en del fps spill som er ala quake i utvikling.
Sist endret av Tafattt; 30. juni 2012 kl. 03:06.
spill Eve Online, jeg kan vedde buksene mine på at du ikke kommer til og kome deg til toppen av spillet iløpet av et år en gang!

Eve får wow til og se ut som en gjeng med teletubbies, mens eve sitter der på toppen av hardcore online gaming!
og du kan ikke si at du er på toppen før du begynner og seile med de store guttene som sitter bak titanene...

just saying du kommer ikke til og klare det, men anyways check it ok?

http://themacgamer.com/wp-content/gallery/eve-online/eve_learningcurve.jpg
> implying
sqrt's Avatar
Sitat av faceplants Vis innlegg
Eve får wow til og se ut som en gjeng med teletubbies, mens eve sitter der på toppen av hardcore online gaming!
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg har spilt mye WoW, men dette er typiske utsagn som gir EVE-spillere et rykte for å være overlegne jackasser. "Toppen av hardcore online gaming"? Er ikke "hardcore gaming" heller en beskrivelse en aktivitet, ikke vanskelighetsgraden e.l. av et spill?

EVE er kanskje hakket mer intrikat enn mange theme-park MMOs, men det er slettes ikke grunn til å heve det over andre av den grunn, og den påstanden faller bare på sin egen urimelighet. Jeg er sikker på at jeg ville blitt like shitstompa i WoW av de beste PVP-erne der, som de ville i EVE uten forkunnskaper.

For nye spillere kan EVE virke vanskeligere enn mange spill de har spilt tidligere, og det er stort sett de som forsøker å oppheve EVE på denne måten, men i realiteten har nok dette mer å gjøre med bredden i EVE, ikke at det faktisk er noe superavansert spill. Newbies er newbs uansett spill, og med 11 millioner spillere (eller hva tallet er nå) er det naturlig at det er flere av de i WoW, men majoriteten av EVE-spillere akkurat like mye "teletubbies" som de i WoW.

og du kan ikke si at du er på toppen før du begynner og seile med de store guttene som sitter bak titanene...
Vis hele sitatet...
Dette er vel det dummeste jeg har lest. For det første, med "de store gutta" mener du cirka hver eneste null-sec alliance, pluss mindre og større random alliancer som har en eller flere av den uendelige rekken med supercaps? For det andre, man er ikke nødvendigvis god i EVE fordi man har en titan. De er langt fra unike lenger, og med antallet som stadig dør med latterlige fits i komiske situasjoner, kan man heller anta at "de store gutta med titans" er langt fra toppen på noen som helst måte - vel, med mindre man definerer "toppen" etter hvem som har det dyreste skipet.

Sist, om vi antar at "på toppen" betyr inngående kunnskap og forståelse for spillet og har brukt denne for vinning i praksis (aka: at man er god) - flere av spillets mest suksessrike PVP-ere, eller andre som har gjort noe betydningsfullt i EVE, er i mindre alliancer som ikke engang har en titan. Er ikke disse "på toppen"? Hvis supercaps var ensbetydende med dyktighet, kunne man f.eks. forventet at topp AT-deltagere var typiske 0.0-alliancer og titanholdere, noe som åpenbart ikke nødvendigvis er tilfelle. Det er ikke alle som er interessert i 0.0 blob-warfare, som hovedsakelig er hvor titans er relevante - og, tilfeldigvis, hvor "skills" er mindre viktige enn noe annet sted.
Sist endret av sqrt; 30. juni 2012 kl. 03:52.
sqrt, jeg må le hardt av det meste utenom 0.0. Dessuten så henger du opp i en ignorant kommentar på slutten istedenfor å være saklig.. Det er ingen som har vunnet eve, hele poenget er vel at du har velg og utifra disse har man så "moro man lager selv". Man blir ikke dyttet inn i roller og leid i hånd til man når end game også har det blitt stort sett nerfa eller er allerede rimelig lett.

Hvor vanskelig er det å level'e, er det noe poeng med økonomien, er det noen som helst risiko i spillet eller pvp'n? Crafting..? Det eneste gjennspillbare i WoW har blitt til instanca arena pvp..

Det er ikke bare hakket, men milevis mer intrikat enn theme-park MMO'er siden det faktisk er et sandbox mmo og at innholdet er drevet av spillere. Her kommer også inn delen hvor du har veldig mange voksne og velutdanna mennesker som faktisk skaper spill innhold som ikke kan sammenlignes i noen andre spill. Alt dette er fakta, bare fordi noen formulerte seg ekstremt dårlig forandrer ikke dette..
Sist endret av Tafattt; 30. juni 2012 kl. 04:35.
Selvom du er drittlei FPS anbefaler jeg Arma 2 med Dayz mod. Det er utrolig mer enn bare en shooter. Lenge siden jeg har hatt det SÅ gøy online.
Jeg har i det siste prøvd nesten alle MMO's og har kommet frem til at Tera er beste erstatteren for WoW. Det kom ut i Mai og har helt syk grafikk, veldig bra PvP og PvE, god class-balance osv. Prøv det!
Sitat av M4zN Vis innlegg
sier bare min mening om spillet, er ikke noe personlig rettet i at jeg ikke liker ett spill, eller? isåfall får du ha meg unskyldt om du sitter i hjørnet for deg selv og føler deg truffet.
Vis hele sitatet...
Sitat av M4zN Vis innlegg
Portal er stoner spill for loka lærere i 50åra med dårlig sexliv som fortsatt bor hjemme hos mor
Vis hele sitatet...
Sitat av M4zN Vis innlegg
alle med respekt for seg selv holder seg unna mindcraft
Vis hele sitatet...
Jaha..

Ontopic: Finn på noe annet til Mists of Pandora kommer.. Kanskje du kan bli med noen av de som driver rollespill i virkeligheten?
Last ned San Andreas på bukta op deretter Multi theft Auto.
Team Fortress er et meget bra alternativ. Det er kanskje fps, men det er veldig annerledes enn alle andre spill fra samme sjanger. Det tar en stund å venne seg til, men det er gratis så hva har du å tape?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av M4zN Vis innlegg
Portal er stoner spill for loka lærere i 50åra med dårlig sexliv som fortsatt bor hjemme hos mor
Vis hele sitatet...
Lurer bare på en ting: hvor får du det fra?
Du har tydeligvis ikke øye for kvalitetsspill.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Kjøp arma 2 combined operations og join en roleplaying server som citylife, dritmye morro!
brace yourself
Fickledick's Avatar
du sier du ikke vil spille spill som skyrim fordi det alltid kommer til en slutt, men med skyrim har du jo tilnærmet uendelig med episke timer av gameplay foran deg! Anbefaler deg å gi det en sjanse.

Syns også at du kan ta imot hjelp på en litt mer positiv måte her, du har jo blankt avvist det aller meste som kommer inn av forslag!
Dette har holdt meg opptatt i mange mange timer, og det har ingen slutt.