Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1359
Hei alle sammen

Skal til Amsterdam med en kompisgjengen vi er i alderen 18-20. Vi var der for første gang i desember, men var bare et par dager og fikk ikke oppleve så mye... Så vi tenkte å dra ned igjen i sommer

Så jeg trenger gjerne tips til hva man kan gjøre og prøve der nede

Tar imot alle tips med et smil
Horer, hasj og øl.
Ta dere en sykkeltur! Ta en tur med en av de mange kanalbåtene. Amsterdam er en vakker by og det er mye å se.
Byen er full av flotte parker og er du interessert i kunst så finnes det mange museer.
Hvis dere ikke er redd for å bli dratt opp på scenen for å demonstrere ymse torturinstrumenter til publikums fornøyelse, så er jo "Amsterdam Dungeon" verdt ett besøk. Du finner også voksmuseet "Madame Tussauds" på Dam Square. Van Gogh-museet er nok verdt ett besøk, men da vi var der så ble vi møtt av den lengste køen jeg noen gang har sett, så vi droppa det. Det kan nok være lurt å dra dit tidlig på dagen i høysesongen. Sjekk om det er noen konserter eller arrangementer når dere er der nede. Jeg har vært på noen gratiskonserter der.
Sist endret av caperno; 20. mai 2015 kl. 18:42.