Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1018
Hei har nettopp skaffer meg dette spillet til ps2. Og kan ikke bestemme meg for hva slags første bil jeg burde kjøpe!!?
Sitat av nikeAiryeezy Vis innlegg
Hei har nettopp skaffer meg dette spillet til ps2. Og kan ikke bestemme meg for hva slags første bil jeg burde kjøpe!!?
Vis hele sitatet...
Gå for en gammel Mazda MX-5 på 90's used dealerships. De er 3995 cm lange, og kvalifiserer dermed til løp for biler under 4 meter. Dessuten blir den ganske god med litt oppgraderinger. Husker at jeg kjøpte en Nissan 350Z i blå kort etter, som også var en god bil til rundt 30.000. Lykke til!
Sist endret av Deadlock Radium; 27. august 2013 kl. 23:17.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Gå for en gammel Mazda MX-5 på 90's used dealerships. De er 3995 cm lange, og kvalifiserer dermed til løp for biler under 4 meter. Dessuten blir den ganske god med litt oppgraderinger. Husker at jeg kjøpte en Nissan 350Z i blå kort etter, som også var en god bil til rundt 30.000. Lykke til!
Vis hele sitatet...
350z var alltid førstevalget mitt på nfs shift... tydeligvis gode biler det
jeg vil ikke ha cheats da! hehe!!!!
Mazda MX-5 var super, fullførte mange løp på førsteplass på første forsøk mange ganger
Sist endret av nikeAiryeezy; 28. august 2013 kl. 15:55.