Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3090
Har 3stk kontoer jeg kan logge inn på, min egen, eksens, og gjest...
hvordan skal jeg gå frem for å fikse dette "vekk" eller rettere sagt, komme inn på passordet på brukeren "hennes" for hun har noen snuskebilder av meg der jeg gjerne vil få...ehm...destruert=)
Logg inn på din bruker, kontrollpanel -> brukere. Velg å fjerne passord på hennes konto.
Trådstarter
3 0
men hun har satt seg opp som "hovedkonto" på min pc' og jeg får ikke fjernet det...ahhhrg help me someone

finnes det noen metoder, via programmer, dos eller lignende?
Active password changer. Finnes på f.eks "hirens boot cd" Tips:Torrentside
Trådstarter
3 0
takker...setter virkelig pris på det=)
Ophcrack -Brenn ut cden, putt den i, boot. Så har du passordet.
Har du prøvd CMD metoden?
kjør cmd --> net user BRUKER
ophcrack.
og sist post du la inn ble slettet pga der ville du lese emailene hennes osv..
men er du også admin så er det vel Enkelt?
Prøv et program som heter Locksmith. Finnes i ERD Commander
Hvis xp trenger du ingen ekstra ting. Bare start opp dataen i sikkerhetsmodus og logg inn på brukeren administrator (alle og enhver med fysisk tilgang til en xp-pc kan altså skaffe seg administratortilgang). Gå på kontrollpanelet -> brukere og fjern/skift passordet. I samme slengen kan du gi deg selv administratorrettigheter. Vet ikke om dette fungerer med vista.