Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2735
Hm, bare et lite spørsmål.. Tror dere det er mulig å legge ned planetarion? Jeg irriterer meg over alle som sitter og er helt hekta på den dritten. Hack the planet(arion)!
Hvorfor ikke bare slutte å irritere deg over det, heller ignorere og surfe videre? Hva er det som plager deg så mye med at andre er der?

Noen spm. som dukket opp i hodet mitt...

------------------
Jeg er ikke så spesiell
Den blir lagt ned når slike som deg slutter å besøke den.

og selfølgelig går det ann å hacke den, kan ikke du bare sette igang(jeg tror ikke du greier det)??

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
Better than thou.
Originally posted by DeadGhozT:
Hm, bare et lite spørsmål.. Tror dere det er mulig å legge ned planetarion? Jeg irriterer meg over alle som sitter og er helt hekta på den dritten. Hack the planet(arion)!
Vis hele sitatet...
Hva er Planetarion? URL? Og hvorfor irriterer det deg hva andre surfer på/etter?!

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
Planetarion er et online spill, foregår i rommet. Du bygger deg opp så kan du angripe, inngå allianser osv.. For at alle ikke trenger sitte ved maskina for ikke å bli utryddet tar det feks. 8 timer å sende skip til en annens planet.

------------------
-Sharken
er det noe å irritere seg over?
Er det ditt problem hvis noen vil sitte i flere timer med et spill?

Jeg sjønner ikke hva som er galt? kan du fortelle oss det,?

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
Han er vel egentlig bare drittlei av at alle maskinene på skolen hans (hvis han går på skole) er opptatt med folk som sitter og spiller Planetarion, mens han vil inn her for å lese masse nytt og spennende fra den norske undergrunnen http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif

Egentlig fatter jeg ikke hva som er problemet. Jeg spiller selv planetarion, og før jeg virkelig satte meg inn i det, virka det som et drittspill. Men nå vil jeg si at det er et av de bedre online spillene jeg har vært borti, og så er de som har laget spillet norske atpåtil. Må jo støtte dem da http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif

- morten