Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2009
En Glad Idiot
lillebiff355's Avatar
24 6
Hei, Jeg følte at dette spørsmålet trengte en egen post da det blir et helt annet tema enn den andre.

For kontekst så har jeg ADHD og Tourettes.
Så, instutisjons sjefen på den instutisjonen jeg er på nå. Har jobbet som instutisjons for de med syskiske lidelser. Men aldri hatt utdannelse som kan la han diagnotisere meg og sette det på et ark.
Når jeg har hatt møte med sjefen der så har han nesten hver gang pushet det med at han tror jeg har asperger, Jeg har sagt til han de først 5-6 gangene han nevnte det at jeg ville ikke diagnotisere meg fordi det blir bare et ekstra stempel og at jeg vil ikke høre mer om det da han ikke er lege. Etter de gangene har jeg bare gått vær gang han har prøvd å nevnt det. Jeg blir lei.


Han har også sagt ja til at jeg kan skaffe meg katt, Etter første 3-4 ukene så fikkl jeg beskjed om at katten måtte bo 24/7 ute, I VINTEREN!. Fordi han ikke hadde spurt sine sjefer. Da bestemte jeg meg for å finne nytt hjem til stakkars katten som har vært i totalt 4 midlertidlige hjem fra da han ble funnet på gata.
og som "plaster på såret" kunne jeg få en ute kanin. altså hva faen.

Han har også pushet at jeg skal ha kontakt med far, og jeg har sagt hver gang nei og at jeg selv sier ifra om jeg vil ha kontakt med far. respekterer han det? nei.

Jeg begynner å miste det helt. Han er jo ikke til å stole på. Han respekter meg ikke. og han gjorde bare at jeg ikke gidder å høre på han snakke mer.

Har dere noe forslag til hva jeg kan gjøre her så det stopper?
Helst ikke noe ulovlige greier*

Og ja jeg postet mye på en gang i kveld men nå begynner det å gå tomt i hjernen min da jeg har ingen å snakke til om dette. Jeg stoler på ingen så da vil jeg heller spørre om hjelp anonymt til folk som ikke kan finne ut hvem/hvor dette er.
Sist endret av lillebiff355; 12. juni 2020 kl. 01:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Formell klage (dvs. skriftlig) til noen høyere i systemet eller til fylkeslege. Ikke nevn katten, det kommer du neppe noen vei med. Klag på at vedkommende driver diagnostisk virksomhet utenfor sitt embete og at du føler deg trakassert av dette.