Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2769
Skal innom Oslo neste uke og ser at det begynner å bli på tide med en hårklipp. Jeg har lyst å skeie ut litt ekstra mens jeg er der, og lurer dermed på om der er noen litt mer high-end barbershops i byen.

Jeg tok en titt på PelsPels/Dapper/Schüszler men det ser ut som om de i all hovedsak er fullbooket i midten av neste uke, bortsett fra lærlinger/junior barber.

Dermer lurer jeg på om dere har noen barbershops å anbefale. Hvilke har dere opplevd som best på service og ferdigheter med saks og kniv? Skal bare ha en clean shave, så der er det ikke så veldig viktig, men har grodd ut håret i noen måneder nå og vil gjerne ha noen som har god teknisk tek.
Har bare vært på pels pels og det er bare og anbefale.
Sjekk om noen av lærlingene har tid!
Pelspels, var der i går. Tok både hår og skjegget, anbefaler dette stedet.
Har hatt time med junior barber på Dapper og ble veldig fornøyd med resultatet.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Mine erfaringer så lang: Spanjolen på Dapper er en overprisa tufs som ikke hører på hva du sier og bare gjør ting etter eget skjønn fordi "han vet best".
Akira og Mauricio på Schuzler er dyktige som bare pokker.
Begge steder bookes gjennom pelspels.no, men ja - iblandt er det lange ventetider.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Går bare til lærlingene hos PelsPels. Har hatt 3 forskjellige det siste året, ettersom de plutselig forsvinner.. Men jeg er alltid happy når klippen er utført. Og 300,- for en combo med skjegg og hår er deilig pris. Var på Auster på Storo før sommeren, og der måtte jeg ut med 1000,- for en generisk klipp og litt skjeggstuss.. Ikke igjen!
Går til Botond på Dapper for tiden.
Sitat av Magisk Vis innlegg
Går bare til lærlingene hos PelsPels. Har hatt 3 forskjellige det siste året, ettersom de plutselig forsvinner.. Men jeg er alltid happy når klippen er utført. Og 300,- for en combo med skjegg og hår er deilig pris. Var på Auster på Storo før sommeren, og der måtte jeg ut med 1000,- for en generisk klipp og litt skjeggstuss.. Ikke igjen!
Går til Botond på Dapper for tiden.
Vis hele sitatet...
Takker for tipset angående billig barbering. Greit å gi litt arbeid til de nye som skal ut på markedet (i tillegg til at lommeboka beholder seg litt tjukk). Ga deg en KP på dette tipset.