Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3180
Hei!

Driver en webshop og leter nå på nettet etter ungdomsportaler hvor vi kan reklamere for shoppen. Har blandt annet hatt reklame på fettnerd.no som er en perfekt portal, men er det noen som vet om andre lignende portaler?

Hadde satt stor pris på gode tips!
www.nettby.no og blink.dagbladet.no
Sist endret av TheInternet; 3. mai 2007 kl. 23:13. Grunn: feil url:)
Trådstarter
De er allerede sjekket med.. har mulighet for timesannonsering der, men de er dyyyre
Trådstarter
Sitat av Forconin
Vis hele sitatet...
Takker og bukker!
biip.no og diil.no ?
Trådstarter
biip.no har vi sjekket med, og de er rimelig dyre de og når det gjelder annonsering. For et rimelig nyoppstartet firma er det vel heavy å betale 10-20 000 kroner for et par ukers annonsering.

Diil har vi derimot ikke sjekket med, men er det samme folket som står bak biip?
Det er da to ganske så forskjellige sider. Men har ikke vi en som "eier" biip her på forumet da? du kan jo spørre han om det er de samme. Stormen heter han vel

Ellers kan du alltids sende en mail til å høre
Sist endret av Leif Motorvei; 3. mai 2007 kl. 23:37.
Trådstarter
Har snakket tidligere med en her inne som driver biip, men annonsene hos dem går som regel gjennom et annet firma, og de har sine "faste" satser. Annonsering på nett er ikke billig

Vi har ikke råd til å annonsere over lengre tid på sider med flere hundre tusen bruker ennå, derfor vi leter etter litt mindre sider i første omgang.
Mener å huske at Stormen står bak eller hvertfall er godt med i alle sidene som står på toppen av Biip.no. Der er det ingen link til Diil, så jeg tror ikke de to sidene har noen sammenheng.
søkte på google etter ungdomsportal dette var første treff. Det er jo en liste over ungdomsportaler de har testet. Det må da kunne brukes? http://testen.no/brukere/1001316/1/

edit: ungdomsportaler fra a-s
Sist endret av Leif Motorvei; 3. mai 2007 kl. 23:45.
Trådstarter
Sitat av Leif Motorvei
søkte på google etter ungdomsportal dette var første treff. Det er jo en liste over ungdomsportaler de har testet. Det må da kunne brukes? http://testen.no/brukere/1001316/1/

edit: ungdomsportaler fra a-s
Vis hele sitatet...
Den sida har jeg faktisk vært på men ser ut til at mange av portalene der enten er oppløst eller oppspinn, men det var en god tanke!
Problem, officer?
thomasf's Avatar
facebook.com f.eks?
deiligst.no og snadder.com kan du også se på.
Trådstarter
Hehe takker og bukker!

Håper denne tråden får leve til i morgen så jeg kan sjekke sidene opp i løpet av arbeidsdagen.. med andre ord, hvis du leser dette admin.. plis ikke slett tråden..

Facebook er beyond sinnsykt dyrt allerede. 25 000 DOLLAR og OPPOVER for en måneds annonsering eller noe i den duren.
Du kan få reklamere på ett par sider med ikke altfor mye trafikk av meg for noen kroner nå og da .. :P
Han skrev:
For et rimelig nyoppstartet firma er det vel heavy å betale 10-20 000 kroner for et par ukers annonsering.
Vis hele sitatet...
Sitat av Proxick
facebook.com f.eks?
Vis hele sitatet...
Tror du Facebok har det så billig. Se på antall medlemer der. Aldri verden at det koster under 10- 20 lapper..
Trådstarter
Sitat av RosaKarpe
Han skrev:




Tror du Facebok har det så billig. Se på antall medlemer der. Aldri verden at det koster under 10- 20 lapper..
Vis hele sitatet...

Som jeg sa.. 25 000 dollar og oppover på facebook
Aaah, så ikke det jeg.. Litt trøtt
Trådstarter
Hehe Godt å se at det er flere!
Jeg kan sende ut kjedemail aka spam til 3000+ kontakter for en tusenlapp

Men fra spøk til begravelse.
Jeg har hørt at billigannonseringen på vg.no er noe dritt.
Er målgruppen din ungdom som er datainteresserte, sportsinteresserte, politikkinteresserte eller andre temaer? Det finnes portaler til alle typer ungdommer, sørg for å treffe rett type med din annonsering!
Facebook er beyond sinnsykt dyrt allerede. 25 000 DOLLAR og OPPOVER for en måneds annonsering eller noe i den duren.
Vis hele sitatet...
Hehe.. Hvis du ganger det med cirka 5.000, så er du nok i nærheten av 1 måneds annonsering på Facebook (global)... 900 millioner NOK i måneden stemmer nok sånn omtrent :-)
Hva slags webshop er det da?

Er jo reklamemuligheter her på nFF og, uten at jeg vet hvor mye det koster. Sikkert billigere enn Facebook.
Trådstarter
er den du ser i signaturen min... har sendt mail til FF flere ganger uten svar.. tror ikke de er spesielt interessert i reklame..? men.. hvor blir det av signaturen? i noen innlegg er den der, i andre ikke.. se øverst på siden.
Sist endret av MadSky; 4. mai 2007 kl. 12:31.
Ah, så ikke siggen din.

Er jo reklame helt øverst på siden her, rart hvis de ikke er interessert.

reklame på nff

EDIT: stussa på siggen din jeg og, gikk inn på profilen for å se den jeg.
Sist endret av Viva la Opium; 4. mai 2007 kl. 12:32.
Trådstarter
Og der var din også borte.. lol..
Signaturen vises bare en gang per tråd, altså det første innlegget du skriver i tråden
Trådstarter
Sitat av raze
Signaturen vises bare en gang per tråd, altså det første innlegget du skriver i tråden
Vis hele sitatet...
Da har jeg lært noe nytt.. hei forresten!
Sitat av raze
Signaturen vises bare en gang per tråd, altså det første innlegget du skriver i tråden
Vis hele sitatet...
Du mener vel en gang per side, ikke tråd
Hvorfor ikke legge inn annonse på tradedoubler.com ?
så kan du selv bestemme hvor mye du vil betale pr.click evt % pr.salg.
det er jo mange små, og mange store sider som benytter tradedoubler for å fylle inn annonse "tomrom".

eller hvorfor ikke bare bruke google Ad-words? det er jo egentlig den perfekte start.
legg inn så mye penger du vil annonsere for og bestem max pay pr.click
▼ ... over en måned senere ... ▼
Her finner du nok

http://ungdomsportalene.no/
Trådstarter
Sitat av gillebo
Her finner du nok

http://ungdomsportalene.no/
Vis hele sitatet...
Hehe

Hvis du ser øverst til høyre på siden.. så er det faktisk oss
hva med www.zyphnet.no ?
Sist endret av ellricho; 5. juni 2007 kl. 00:18.