Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 5044
forrige helg bestemte jeg meg etter mange ukers lesing og undersøking for å prøve ut lsd og føler jeg må dele trippen med noen som kanskje forstår hva jeg gikk gjennom fordi vennene mine forsto ikke noe som helst.

setting: kompisen min skulle være alene hjemme hjemme hele natten så jeg og en annen kompis skulle sove hos ham. vi var i leiligheten hans en stund før vi etterhvert bestemte oss for å dra ut.

rundt 22:30 tok jeg en del av en lapp (ca 170ug i det jeg tok da) og spiste litt pizza i chips. etter ca 1 time begynner det å krible i kroppen og mønstre begynner å bevege seg litt og farger blir sterkere.
24:00 tar jeg resten av lappen (225ug tilsammen nå) og vi tar en tur ut på baksiden av en skole hvor vi kan se utover hele bergensfjorden og byen. alle farger fra byen begynner å bølge seg litt, månen blir mye klarere og på en stor grusplass danner det seg et svært mønster med stier og figurer av løver og figurer som ligner på buddha. vi går inn igjen til kompisen min litt etter dette.

01:00 drar vi til seven eleven for å kjøpe mat og sigg. jeg ble utrolig urolig når jeg stod inni kiosken og bekymret meg veldig for at politiet eller noen kjente skulle komme og angret etterpå på at vi gjorde dette. vi gikk opp til en grusvei som går langs fjellsiden av et av fjellene i bergen (fjellveien for de som er kjent) vi satt oss på noen benker hvor vi hadde utsikt over hele byen. lyset fra byen gjorde at nesten hele himmelen så ut som den var rød og grønn.

03:00 jeg tar et stort hit av bongen til den ene kompisen min, drikker litt vann og fortsetter å nyte utsikten. plutselig begynner moren til kompisen min å ringe ham, men han svarer henne ikke. hun ringer 7 ganger før hun slutter.
03:15 jeg sitter på benken med hodet lent bak og øynene såvidt åpne, kjeven min begynner å dirre litt og slutter, dirrer og slutter. slik fortsetter det en liten stund før jeg begynner å se vibrasjoner i takt med kjeven min over hele synet mitt. sterke fargerike vibrasjoner sammen med et fjes er det eneste jeg ser samtidig som kjeven min vibrerer som bare det og jeg glemmer helt vennene mine og hvor jeg er, det føles ut som det strømmer energi gjennom hele kroppen min. jeg kommer tilbake i noen sekunder og forslår at vi begynner å gå hjemmover så vi begynner å gå bortover den halvt belyste grusveien. mens vi går bortover prøver jeg å ta opp mobilen min men den føles helt bløt ut så jeg klarer ikke å ta tak i den. jeg fortsetter å forsvinne inn og ut av meg selv hele tiden mens vi går bortover og ser oss 3 gå bortover veien som skiller "den gode og den vonde siden", følte ihvertfall jeg i hodet midt. på høyre side inn mot skogen var den vonde siden og venstre side ned mot lyset og byen var den gode siden. jeg var overbevist om at vi var på vei mot den vonde siden og at noe gale skulle skje. jeg falt tilbake til meg selv i noen sekunder innimellom men idet jeg holdt på å prøve å si noe kom en stor bølge og tok meg med vekk igjen. dette skjedde om igjen og om igjen. jeg ble redd for at dette skulle vare evig men forstod etterhvert at vi kom oss ned mot den "gode" siden og jeg følte jeg hadde litt mer kontroll sev om jeg fortsatt ble dratt ut av meg selv ca hvert 5 sekund og kunne til tider se meg selv snakke med kompisene mine selv om jeg så meg selv 5 meter ovenfra. når vi endelig kom ned til kompisen min sin leilighet igjen. vi satt på "wish you were here" av Pink Floyd og når de første gitar notene ble spilt kunne jeg se notene komme i bølger og dra meg med dem i noen sekunder før jeg satt som meg selv i sofaen igjen. dette skjedde flere ganger, ofte når det kom en ny sang med en ny og uvant rytme.

06:00 den ene kompisen min gikk hjem og den andre var trøtt og ville legge seg. jeg la meg i sengen og husker ikke så mye herfra men jeg sovnet ihvertfall etterhvert og våknet neste morgen i 10 tiden så og si uten noen effekter lengre.

garantert det sykeste jeg noen gang har opplevd. har kommet frem til at jeg tror jeg var på vippen til å få en bad trip når jeg gikk langs veien som skilte mellom "himmel og helvete". en utrolig lærerik og gøy opplevelse, men også litt skremmende. tror dere grunnen til at jeg trippet så jævlig så sent var weeden? begynte jeg å bæde pågrunn av at moren ringte kanskje?
Jeg tror weeden ble litt mye så da er det fort gjort å få litt angst eller noia, i kombinasjon med litt angst fra dere va på butikken/telefonringing. Og har man det havner man fort i en time-lupe, der alt bare føles som det gjentar seg og gjentar seg. Har opplevd det selv og det var jævlig..

Man kan også ha tanke-lupe i hode sitt, og jeg har værtfall funnet ut at da er man stuck på en tanke man helt ikke klarer å innrømme for seg selv og bruker lang tid på å analysere og finne ut

Neste gang må dere ha litt bedre setting slik at deg ikke er noe å vær redd for/angst over. For noen ganger holder det å takle alt annet som skjer, spesiellt viss du har havnet langt inne i hode ditt Hørtes ut som en kul tripp uansett, sikkert veldig lærerikt
Sist endret av mollypolly; 8. mai 2017 kl. 20:30.