Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 6125
Jeg prøver å gi så mye detaljer så mulig

Okey. lang historie kort: Jeg og en kompis tenkte å prøve MDMA for første gang. Jeg har røyket cannabis i 2 år og tatt LSD flere ganger (ikke at det betyr så mye) Uansett så tenkte vi at vi var klar for en rulletur med Emma. Vi kjøpte 1g for 1200kr og det var i krystallform. De var brune og litt klissete. De luktet veldig sterkt på en kjemisk måte. Ikke noe jeg klarer å sammenligne med noe. Han sa det var god kvalitet og at det var bare å kose seg.

Vi kommer tilbake til leiligheten og knuser alt opp. Vi tok sirka 1/10 av innholdet i posen og la det i et cig papir. vi tok likemye hver og skyldte det ned med et glass vann. Smaken var merkelig og litt metall aktig i munnen etterpå. etter en time begynte det å skje ting. Følte meg veldig bra, men og veldig rolig. Ting ble bare bedre og bedre i løpet av den timen. Vi spiste litt mat - hørte på musikk og ventet litt til. I og med at vi bare hadde tatt rundt 50mg så forventet jeg ikke noe stort. Vi bestemte oss for å ta en fallskjerm til for å loke litt ekstra. dette var sirka 2 timer etter den første. Rundt en time etter fallskjerm nr 2 følte jeg meg helt fantastisk. Jeg lå i sengen, men hadde mest lyst å danse til hanen golte. Sengen følte så deilig. Jeg var en fisk som svømte rundt i den - JA je gloket ganske mye. Opplevelsen stemte ganske nøyaktig etter hva jeg har lest om MDMA. så jeg tenkte det var det jeg hadde prøvd. Det varte i sånn 5 timer ish'

SPEED?!
Jeg fikk test kitn som jeg hadde bestilt i posten i dag og tenkte å teste den på det jeg hadde igjen av ''MDMA`n'' Bestilte den fra BunkPolice.net Reaksjonen jeg forventet var en mørk/svart farge, men den ble helt orange i stede. Veldig mørk orange. På målskiven viser dette til methamphetamine eller amphetamine! Jeg testet flere ganger, men samme resultat hver gang. Fikk jo dette i krystall form.. Speed blir du jo helt hyper av har jeg lest. Og 100mg er mye for speed. Kan det ha vert meth?! Ble forvirra uansett. skal ta mer av dette i helgen i og med at det var en super opplevelse, tenker test kitn må være ødelagt eller hva tror dere? Noen som har opplevelser med å fallskjerme speed? er det som mdma?
Speed og Emma er forskjellig følelse. Virker veldig som st det var Emma du fikk.
Tenker renheten var litt lav på krystallene dine da slår det fort inn mot amf på test. Mdmakrystaller skal forsåvidt ikke være klissete, ikke skal det lukte sånn himla mye av dem heller. Så, smått lav renhet/dårlig framstilt tenker jeg.

Forøverig anbefaler vi stort sett å vente noen måneder mellom hver runde man kjører mdma...
Dette var meget betryggende å høre. Som sagt ble jeg ganske sjokkert da den slo ut som speed... Ja skal ikke ta mer etter denne gangen på en god stund. tenkte at sist gang var mer en test gang for å sjekke hvordan jeg følte meg.

Kort om effektene (så dere som har prøvd speed oralt kan sammenligne)
- Glad og Rolig i sinnet (50-60min)
- Utrolig euforisk og smålig hyper (1t og 30min)
- Ekstrem lyst til å danse bort rastløsheten (2t)
etter derre så eg på random videoer på youtube til eg sovner
[quote=lonleyfighter;3359450Speed blir du jo helt hyper av har jeg lest. Og 100mg er mye for speed. Kan det ha vert meth?! Noen som har opplevelser med å fallskjerme speed? er det som mdma?[/QUOTE]

Jeg kan ikke svare på hvorfor fargen ble som det ble annet enn at kanskje det er cutta med speed? Uansett, det var nok mdma du fikk i deg. Når sovna du?

Har vært borti litt klissete MDMA selv som var fantastisk.

Når du først skal ta MDMA, ta det skikkelig nestegang da! Haha
Vi tok første fallskjerm rundt 4 om natten :P Litt sent, men hadde fuck døgnrytme uansett. tok fallskjerm nr 2 rundt 5-halv 6. og sovnet 9ish
Hvor lenge så du på youtube? Jeg har aldri klart å sove før sånn 7-8timer etter siste inntak når jeg har tatt speed. Om du sovna relativt fort hadde jeg nok utelukket at det var speed, men alle er forskjellige.

Men smakte det metall?? Etter min erfaring er mdma noe av det jævligste du kan stappe i kjeften(smaker som paracet, bare 100x verre.
Sist endret av Mirage; 20. januar 2017 kl. 00:17.
Sitat av lonleyfighter Vis innlegg
Vi tok første fallskjerm rundt 4 om natten :P Litt sent, men hadde fuck døgnrytme uansett. tok fallskjerm nr 2 rundt 5-halv 6. og sovnet 9ish
Vis hele sitatet...
Tror vi trygt kan utelukke speed her
Jeg personlig vil ikke utelukke fart/speed, da jeg alltid får en mini-emma feeling på speed form. God fart gir meg en emma lignende form bare "svakere", og lengre oppkvikkende. Blir lett glad, sosial, eurofi - forskjellen er at emma gjør dette super intenst. Ellers får jeg mye det samme, og kan sove så lenge det går 5-6 timer etter siste liner.
Hender jeg får knips- feeling på ulike typer pepper.
Ganske irriterende for en som ikke kan fordra mdma.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Hender jeg får knips- feeling på ulike typer pepper.
Ganske irriterende for en som ikke kan fordra mdma.
Vis hele sitatet...
Hæ?! Unnskyld at jeg går offtopic her, men kan du forklare hvorfor du ikke kan fordra MDMA? Høres jo helt sykt ut, aldri hørt om.
Sist endret av Lyra; 20. januar 2017 kl. 03:13.
Når tennene knattrer og øyene går i kryss, da har du god mdma.
føler du deg lys våken og full med energi, da har du amfetamin
føler du tennene knattrer, øynene går i kryss du er lys våken og full av energi, da har du ecstasy

føler du deg våken, klar i hodet og kåt som faen, da har du metamfetamin
Sist endret av intreserte; 20. januar 2017 kl. 07:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Hæ?! Unnskyld at jeg går offtopic her, men kan du forklare hvorfor du ikke kan fordra MDMA? Høres jo helt sykt ut, aldri hørt om.
Vis hele sitatet...
I know, men har faktisk et par bekjente som heller ikke liker MDMA. Tror greia er at de setter mer pris på dopamin enn seretonin egentlig. Man blir jo litt weirdpå MDMA også mens på kokain så er man jo bare party, kan se at folk ikke helt takler den psykedeliske greia ved det hele.
Kan godt hende dere har fått krystallisert methamfetamin, meth i pulverform er jo ofte gul/brunaktig og klissete så stemmer litt med det du skriver.
Det gir ikke samme rastløshet som amfetamin og passer også inn med virkningstiden, jeg synes 5 timer med den lille mengden dere tok var veldig lenge og 100mg amfetamin er ikke en fryktelig høy dose om det droppes samtidig med matinntak (selvsagt avhengig av kvalitet, kropp etc).
Meth høres jo ganske edgy ut. Er dette farligere en speed? Holder meg LANGT unna denne dealeren om det er slikt han selger. Er ikke det krystall meth?
Sitat av lonleyfighter Vis innlegg
Meth høres jo ganske edgy ut. Er dette farligere en speed? Holder meg LANGT unna denne dealeren om det er slikt han selger. Er ikke det krystall meth?
Vis hele sitatet...
det er crystal meth jeg mener ja.
Det er veldig vanskelig å si noe sikkert, effekten til meth og mdma kan være vanskelig å skille mellom om man ikke prøvd begge deler mange ganger.

Meth gir en mer fyldig rus enn vanlig amfetamin og du vil ikke føle deg like rastløs og "helt der oppe".
Hovedforskjellen er at mdma skiller ut serotonin mens meth skiller ut dopamin men begge deler gir grovt sett lignende følelse av velbehag og energi, men du vil merke forskjell når du har prøvd begge deler noen ganger.
Det skal også være mulig å smake forskjell om du tar litt på tungen.

Fikk du muskelspenninger, strammet musklene i kjeven etc?

Men det er også mulig at fargen på krystallene dine bare kommer av dårlig produksjon av mdma-en evt så kan det være blandet ut med litt meth.
Som sagt så bør du ikke konkludere med at det er meth basert på det jeg skriver, men det er en mulighet for at det _kan_ være meth i krystallene.
Sitat av lonleyfighter Vis innlegg
Vi tok første fallskjerm rundt 4 om natten :P Litt sent, men hadde fuck døgnrytme uansett. tok fallskjerm nr 2 rundt 5-halv 6. og sovnet 9ish
Vis hele sitatet...
Gutten sovnet jo 3-4timer etter siste inntak. 100mg er ikke en stor dose, men det burde være nok til å holde en oppe i noen timer. Jeg finner det særdeles lite sannsynlig at han har fått i seg meth, da har han isåfall tidenes sovehjerte.
Jeg kan si at under ''peaket'' så følte jeg meg ganske anspent i kroppen. husker ikke om jeg gnisset mye med tennene, men husker at jeg ikke klarte å ligge stille i sengen da jeg skulle sove. Prøvde å se film, men måtte reise meg om og om igjen. Ville helst stikke på byn, men som sagt var klokken rundt 7-8 :P

Litt om meg om det har noe å si:
- Jeg har over gjennomsnittlig høy hvilepuls
- Veier rundt 65kg
- 1.82cm høy
- Driver ikke med noe narkotika lenger. sluttet å røyke etter 2 år med daglig bruk.
Skulle gjerne legge igjen bilder av test resultatene og MDMA krystallene, men vet ikke om det er lov her. Kan hende at det var lite MDMA innhold og kanskje kuttet med en del Speed og noe annet. En kompis og meg skal ture på byn og tenker å prøve igjen. Skal gi dere en bedre beskrivelse da
Sitat av Lyra Vis innlegg
Hæ?! Unnskyld at jeg går offtopic her, men kan du forklare hvorfor du ikke kan fordra MDMA? Høres jo helt sykt ut, aldri hørt om.
Vis hele sitatet...
Føler ikke den gleden på mdma som dere snakker om, blir bare helt på trynet og lurer på hva som egentlig foregår.
De to siste gangene jeg har droppet MDMA (Krystaller) har vi alle sovnet etter 4-5 timer, dog det skal sies at vi også har drukket og danset som helter på nachspillet. Har sjekket varene med EzTestKit og disse slår ut på en sterk og mørk lilla-farge, som er fargen MDMA skal slå ut i. Har ikke vært roadwarrior-full, men godt i formen.

Edit; Det skal ikke være ulovlig å legge ut bilder nei =)
Sist endret av SoppVandreren; 21. januar 2017 kl. 05:22.
MDMA sitt fulle navn 3,4-metylendioksymetamfetamin. MDMA er i amfetamin familien. På en sånn test kan det lett slå ut som amf.
Oppdatering!
Så prøvde det samme stoffet igjen i går kveld og er nå 99% sikker på at det var speed. Her er hvorfor:

1. Ble super rastløs
2. Følte meg mer selvsikker en noen gang. Kunne banket hvem faen som hadde prøvd seg. (Ikke bra med tanke på hvor tynn og svak jeg er :P)
3. Følte at jeg og kompisen min var de kuleste på planeten og ingen kunne måle seg med oss.
4. Fikk ikke en depressiv comedown bare sliten og VELDIG vont i kjeven etter all tyggysen jeg tygget i går
5. Dette er hoved grunnen til at jeg er sikker på det var speed. Vi crawet å redose hele tiden. Ville bare ha mer og mer. Vi droppet hele grammet i lag på få timer og fremdeles ville vi ha mer. SYKE greier. Skal stole på testkiten neste gang.

STAY SAFE FAM!
Sist endret av lonleyfighter; 22. januar 2017 kl. 20:06.
Høres ut som MDMA i mine ører
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Høres ut som MDMA i mine ører
Vis hele sitatet...
Etter hva jeg har lest får du ikke lyst til å redose på den måten. Altså å gå gjennom 800mg på en kveld med to personer ( redoset 3 gangen utover kvelden) og alt dette uten noe spesielt dårlig comedown? Følte meg ikke spesielt sympatisk ovenfor andre. var glas osv, men følte meg aggressiv og på en måte. Sterk også.
Sitat av lonleyfighter Vis innlegg
Etter hva jeg har lest får du ikke lyst til å redose på den måten. Altså å gå gjennom 800mg på en kveld med to personer ( redoset 3 gangen utover kvelden) og alt dette uten noe spesielt dårlig comedown? Følte meg ikke spesielt sympatisk ovenfor andre. var glas osv, men følte meg aggressiv og på en måte. Sterk også.
Vis hele sitatet...
Det å redosere heftig er ihvertfall noe jeg(dessverre) har gjort masse på mdma. Ble dere veldig varme, eller svetta dere mye? Etter min erfaring blir man så varm at man svetter som en gris på mdma.
Sitat av lonleyfighter Vis innlegg
Oppdatering!
Så prøvde det samme stoffet igjen i går kveld og er nå 99% sikker på at det var speed. Her er hvorfor:

1. Ble super rastløs
2. Følte meg mer selvsikker en noen gang. Kunne banket hvem faen som hadde prøvd seg. (Ikke bra med tanke på hvor tynn og svak jeg er :P)
3. Følte at jeg og kompisen min var de kuleste på planeten og ingen kunne måle seg med oss.
4. Fikk ikke en depressiv comedown bare sliten og VELDIG vont i kjeven etter all tyggysen jeg tygget i går
5. Dette er hoved grunnen til at jeg er sikker på det var speed. Vi crawet å redose hele tiden. Ville bare ha mer og mer. Vi droppet hele grammet i lag på få timer og fremdeles ville vi ha mer. SYKE greier. Skal stole på testkiten neste gang.

STAY SAFE FAM!
Vis hele sitatet...

Akkurat sånn jeg blir på Mdma, haha. Jeg blir selvsikker, sosial, hyper og vil fort ha mer. Får også følelsen av at dette burde vare for alltid, vil liksom ikke at rusen skal ta slutt, så da blir det lett å re-dose.
Sitat av neiass Vis innlegg
Akkurat sånn jeg blir på Mdma, haha. Jeg blir selvsikker, sosial, hyper og vil fort ha mer. Får også følelsen av at dette burde vare for alltid, vil liksom ikke at rusen skal ta slutt, så da blir det lett å re-dose.
Vis hele sitatet...
Hmm, men får du en stor ego følelse? trodde MDMA skulle få deg til å føle med kjerlighet for andre. Slik følte jeg på LSD. Følte egentlig at jeg var en hedtig og sterk sjef :P en hver liten ting gjorde meg sint på en måte. En fyr på byn holdt på å søle drikke på meg. Hadde kastet glasset etter han om jeg ikke hadde vert i mine fulle fem. Og i og med at den ikke viste som MDMA på test kiten... Vet ikke helt jeg. kan dere liste opp noen effekter dere får på speed så jeg kan sammenligne?

Alt jeg søker opp på nettet finner jeg bare lang varig effekter.
Sitat av lonleyfighter Vis innlegg
Hmm, men får du en stor ego følelse? trodde MDMA skulle få deg til å føle med kjerlighet for andre. Slik følte jeg på LSD. Følte egentlig at jeg var en hedtig og sterk sjef :P en hver liten ting gjorde meg sint på en måte. En fyr på byn holdt på å søle drikke på meg. Hadde kastet glasset etter han om jeg ikke hadde vert i mine fulle fem. Og i og med at den ikke viste som MDMA på test kiten... Vet ikke helt jeg. kan dere liste opp noen effekter dere får på speed så jeg kan sammenligne?

Alt jeg søker opp på nettet finner jeg bare lang varig effekter.
Vis hele sitatet...
Forstår det slik at du tok det for 1 uke siden sist gang? Om du venter så kort så mister du mye av empatien og den loved-up følelsen. MDMA er veldig more-ish, bare tull at man ikke får lyst å redosere. Prøv å vent 3 måneder mellom hver gang, det er mye bedre sånn, helse messig og effekt messig. Er ikke alltid like god på det selv, men merker det fort mister effekt om jeg er dårlig med avbrekksperiode.

Det høres ikke ut som speed i mine øyne, er nok MDMA. Speed er mer subtilt.
Sist endret av Lyra; 24. januar 2017 kl. 02:00.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mdma skal gjerne lukte litt lakris aktig med kjemiske toner. Smaker helt jævlig. Har selv fått rosa, hvit/gul/brunlig, champagne brun, mørk brun og grønn (tilsatt farge) MDMA. Min erfaring er at jo lysere krystaller jo bedre/renere. Jeg sier ikke at mørk MDMA er dårlig, men det er etter min mening tegn på urenheter/slurving fra kjemikeren. "Over acidification of the crystals in the gassing stage of the freebase oil will result in brown crystals. This will not effect the purity so much whereas you will notice a different when compared to white MDMA HCl crystals."