Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6321
Jeg skal prøve og fortelle om min muskatnøtt tripp som skjedde tilbake i 2014

Alder da: 14 år
Vekt da: 40 kilo
Inntak: 15 gram

19:00 - 19:30

Jeg knuste og spiste muskatnøttene, og det tok med en halvtime og få dem ned, smakte forferdelig ekkelt og vondt. Prøvde og skylle det ned med appelsin juice.


21:50

Følte jeg meg litt annerledes i formen, og begynte og kjenne et slags trykk på hodet, så jeg tok en paracet (usikker mg) så jeg hadde lagt klar. Kjente meg også veldig kvalmen.


00:00


Begynte jeg og føle en slags glede, veldig svakt men god gledesfølesle samtidig som jeg følte meg veldig lett, akkurat som jeg ikke veide noen ting.


01:30 - 02:00

Når klokka var rundt halv 2, så begynte synet mitt og forandre seg, jeg satt på gulvet på en madrass, og veggene beveget seg som bølger, hadde små vansker med balansen, og litt vanskelig og gå og reise seg.


02:20


Jeg var helt vekke, greide ikke og reise meg for å gå. Balansen var helt vekke, og jeg hadde heller ikke vondt i magen lenger. Jeg hallusinerte som bare det. Hallusinasjonene jeg fikk var bølgete og ting rundt meg kom fra og tilbake, fram og tilbake hele tiden.


02:30

Jeg begynte og tegne, jeg så meg selv tegne en fin krokodille, og var veldig fornøyd med hvordan jeg tegnet. Jeg hadde aldri greid og tegne så bra så jeg gjorde.

03:00

Så husker jeg ikke så mye, men la meg til og sove.


09:40


Ble jeg vekket og skulle på skolen, da jeg skulle reise meg, så datt jeg bare ned igjen, men holdt meg på veggen for å greie å gå bort mot toalettet, for jeg hadde veldig veldig vondt i magen og diaré. Og å gå på skolen var helt uaktuelt, og dermed sa jeg at jeg var syk. Jeg gikk sakte men sikkert tilbake til madrass jeg hadde lagt på gulvet og sov.


17:00

Jeg ble vekket for middag, men var helt vekke og greide ikke si så mye og orker ikke å gå og spise. Jeg husker ikke så veldig mye av det, annet at en som jobbet på institusjonen jeg bodde på måtte mate meg imens jeg sov.
____________________________________________________________ ______________

Resten av dagen sov jeg, og jeg sov helt til klokka 13-14:00 dagen etterpå, og da var jeg fin i formen.
Da så jeg også på arket jeg hadde tegnet en "krokodille" og det var bare masse rabbel og streker, kunne ikke se antydning til noe som helst.

Beklager for måten jeg skriver på og skrivefeil. Har prøvd så godt jeg kan og huske hvordan det var.


Jeg tenkte å prøve en større dose senere, og blandet ferdigknust muskatnøtt med vann, men greide ikke få ned mer en 3-4 gram, så det ble ingen trip. Har ikke prøvd muskatnøtt etter det.
Sist endret av GalenIhalen123; 23. mars 2017 kl. 15:02.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Damn, høres fucka ut. Hvorfor tok du før du skulle på skolen? Lol
huff, få ting som smaker jævligere, er som og drikke sand, vi prøvde dette på ungdomsskolen husker jeg :P
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Muskatnøtt er et delirium men også visuell, og de hallisunigene effektene (om du i det hele tatt oppnår dem) er absolutt noe du ikke ønsker om du ikke er en dreven psyconaut. Spiser du rett mengde, får du deg en jævlig overraskelse. Du er altfor ung til å utforske psykedeliske substanser!
Skjønner at folk ruser seg på dette fordi det er lovlig men er alle de negative effektene verdt rusen?
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Skjønner at folk ruser seg på dette fordi det er lovlig men er alle de negative effektene verdt rusen?
Vis hele sitatet...
absolutt ikke spør du meg
Uff, muskatnøtt er det værste jeg har prøvd. Så slapp og ubrukelig man blir, nesten som å føle seg syk
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Skjønner at folk ruser seg på dette fordi det er lovlig men er alle de negative effektene verdt rusen?
Vis hele sitatet...
Langt ifra verdt det. Hadde et slags "lynnedslag" lignende mønster i synsfeltet mitt i flere uker etter "trippen" Hangoveren er også helt ræva. De visuelle effektene er som oftest minimale også.