Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2365
Skal prege lørdagen med en kompis, og vi har tenkt å ha et såkalt "Film-marathon" :P Ønsker forslag til filmer.

Helst:
Komedie/action
100% Komedie
100% Action

Gjerne kom med flere enn bare slike filmer

Takker på forhånd, medfreaks!
American pie filmene er jo konge, Euro trip funker jo også.
Sist endret av armorking; 24. februar 2012 kl. 18:01.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
vi kjørte resident evil marraton for 2 uker siden,
du kan jo også kjøre, starwars marraton, game of thrones marraotn, lord of the rings marraton,
eller hvis du liker anime kan du jo se igjenom en anime serie, da går fort vek hele helgen
The boondock saints 1-2

den første synes jeg er veldig bra vertfall
Hadde selv Harold and Kumar marathon par uker siden, anbefales.
Due Date
Nightmare of Elm Street marathon

eller Hellraiser filmene kanskje, ikke akk action eller komedie, men bare serier for marathon da.
Die Hard 1 hvis dere har smak, Die Hard 4 hvis ikke
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Rush Hour.
Crank-filmene er hysteriske fordi de er så overdrevne, ikke fordi de er morsomme. Dessuten er det plenty med action, så når dere blir trøtte klarer dere ikke å sovne. Deretter kan dere fortsette med Killer Elite, som var dritkul, selv om den ikke er verdens beste storymessig, men det er tross alt Jason Statham, så det er okai liksom.
Midnight run---verdens beste komedie med bla Robert de Niro.
Ringenes Herre
Starwars
Harry Potter

Velg en og se alle i serien.
Transporter
back to the future
Hvorfor ikke slå til med filmen Running med Michael Douglas fra 1979? Michael Douglas som forbereder seg til marathon OL.

http://www.imdb.com/title/tt0079832/
The Good,The Bad, The ugly. For a fistful of dollars og for a few dollars more er jo en trilogi med clint eastwood i hovedrollen. Beste western
Generel Chuck Norris maraton
Siden ingen har sagt det enda sier jeg det..Matrix trilogien er jo episk.. Ja og Transporter er jo heller ikke så alt for galt...
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Jason Bourne filmene er jo geniale!

Av komedie jeg har sett i det siste kan jeg anbefale Brides Maids.. en litt jentente versjon av hangover men lo faktisk høyt et par ganger av den

Millenium filmene er også knall bra
Sist endret av r0bin; 24. februar 2012 kl. 20:14.
Kung Pow, enter the fist.
Evil Dead-trilogien. Og om du er hardcore; Ringenes Herre-trilogien med utvidet versjon :P
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
The Fast & The Furious
The Lord of The Ring
Rocky
Rambo
Taxi
Harry Potter
Harold & Kumar 1,2,3 hvis du allikevel skal kose deg med en spliff
Cheech & Chong
Die hard
Dødelig Våpen
Tarantino-filmer.
Fins ingenting bedre enn Ringenes Herre Extended Edition. 12 timer med awesomeness <3