Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 555
Hei, helt ut av det blå, sitter jeg inne på aliexpress og ser på kjølere til bærbare pcer.

https://www.aliexpress.com/w/wholesa...ain&g=y&page=2

De fleste av dem er relativt billig, så sånn sett taper jeg svært lite på å kjøpe en, for så å teste.

Men lurer bare for sikkerhetsskyld, de av dere som har kjølere til deres bærbare pcer. Hjelper dette noe særlig? Er dette noe som folk anbefaler?
Om laptopen er gammel og/eller blir veldig varm kan det være en fordel. Samme om du ofte har den på fanget.
Ellers er det stort sett unødvendig.
Brukte det på en laptop for mange år siden, hjalp med at jeg eller overflaten den sto på ikke ble så varm, men så fort man kobler den ifra så vil det jo bli varmt igjen.
Jeg har denne.
Merket forskjell på hvor varm PCen ble!

En kompis kjøpte den også. Før kunne pcen hans bli oppimot 90 grader på det verste. Kjøleren fikk den ned mellom 5-10 grader, og stoppet pcen fra å bli så varm til å begynne med.
Sitat av desp1512 Vis innlegg
Jeg har denne.
Merket forskjell på hvor varm PCen ble!

En kompis kjøpte den også. Før kunne pcen hans bli oppimot 90 grader på det verste. Kjøleren fikk den ned mellom 5-10 grader, og stoppet pcen fra å bli så varm til å begynne med.
Vis hele sitatet...
Med andre ord, du er fornøyd med det og kan anbefale det?