Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 565
Hei! Vs*

Vurderer disse .. akkurat når prisen gikk opp fra tilbud på Sonyen.

B&W er jo litt eldre, BT 5 0

Jeg kjører Tidal Jeg hører så forskjellen fra Spotify.

Egentlige grunnen til at jeg ser på B&W er den blå utgaven. Finner ingenting som ser bedre ut.

Kjører også Sony mobil(for det er skikkelig mobil sin ikke tvinger på det drit du aldri kommer til å åpne).
Sist endret av Naturgrønn; 20. februar 2023 kl. 20:26.
Hvis du vil ha blå så har du vel bestemt deg?

Veldig fornøyd med mine sony forrige generasjon riktignok.

B&W er sikkert bra på lyd/musikk men hva med samtale/mikrofon og støykansellering? Sony er hvertfall veldig bra på støykansellering. <3


Sitat av Naturgrønn Vis innlegg

Jeg kjører Tidal Jeg hører så forskjellen fra Spotify.
Vis hele sitatet...
Tja det spørs jo helt hva du sammenlinger da. Nå har de jo endret abonementene sine og har ikke lenger komprimert. Kanskje jeg må tilbake dit hvis ikke Spotify HIFI blir lansert snart.
Ingen som gidder å komme med innspill/tips.

Thanks!

Ja på en måte bestemt meg....

Begge er forholdsvis high-end.

Men Sonyen er jo bedre teknisk, og med nyere BT.

Skal ærlig innrømme forskjellen på 5.0 og 5.2 betv
Sist endret av Naturgrønn; 20. februar 2023 kl. 22:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
There are many reasons why you might like the XM5 over the PX7 S2, but when it comes to pure sound quality, the latter is one of the best currently on the market. It isn’t perfect, but clarity means a lot to a bass-heavy Bluetooth headphone, and the PX7 S2 handles its sound signature in an effective manner.

The XM5 still has a lot of great qualities, particularly in its bass and spatial audio, but without EQ the sound signature is still a bit too hazy for my tastes. However, the 1000x series is still the best when it comes to pure noise-canceling tech. Both options are still great picks with many different uses and are the best in the market for a reason.
Vis hele sitatet...
Sammenligning
Sitat av Dough Vis innlegg
Hvis du vil ha blå så har du vel bestemt deg?



Tja det spørs jo helt hva du sammenlinger da. Nå har de jo endret abonementene sine og har ikke lenger komprimert. Kanskje jeg må tilbake dit hvis ikke Spotify HIFI blir lansert snart.
Vis hele sitatet...
Jo egentlig setter jeg kvalitet og teknisk langt foran utseende.. men se nå på de B&W.

Sitat av Jorg Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Thanks! Appreciate it!

Da blir det B&W!

ANC bruker jeg ikke, ei heller EQ på Tidal.
Sist endret av Naturgrønn; 20. februar 2023 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har sony ørepropper nå og er ikke misfornøyd med lyden. Men som Jorg siterte over her og bekrefter bare mine mistanker mer og mer, sony leverer ikke klar nok lyd så veldig glad jeg har eq i spotify så jeg i det minste kan gjøre et forsøk i å få den lyden jeg forventer av en 1000 lapp. Alltid likt B&W sin lyd, ikke en soleklar 1’er men er Bowers jeg sikter inn på når jeg nå skal fikse meg et skikkelig stereo oppsett. Hater selv å gi tips og råd til noen som skal kjøpe på nett/ikke har muligheten til å høre hva man kjøper.

Tv og lyd er noe man nesten må få prøve før du kjøper.


Også; det JEG ville gjort om jeg var deg, ville jeg gått for noe billigere. Og heller brukt EQ’en du har tilgjengelig. Også heller klint til med noe litt mer chunky headset med headset forsterker.