Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3833
MDMA trip rapport

Det hele startet med at jeg kjøpte et 7-porsjons flak av mdma-krystaller.

Denne turen besto av meg, H, V, E og K. H og K er kjærester, hvorav K er en gutt mens resten av oss er jenter på 18-19 år.

Etter at vi hadde kjøpt emma’en etter mye styr, klokken var da 23.00, kjørte vi ut i skogen og satt opp telt nede ved et vann (klokken var nå 00.00 og jeg må si det er et helvete å sette opp telt i mørket uten noe lys).

Vi søkte litt rundt på nettet om hvordan det var best å ta mdma i krystallform, ettersom vi trodde vi kom til å få piller. Etter litt om og men bestemte vi oss for å blande ut krystallflaket i en liten flaske med vanlig vann. Jeg knuste krystallene mellom to mobiler før jeg helte det oppi flasken, ristet godt og helte det ut i 5 pappglass.

Smaken var ekstremt bitter, omtrent som å løse opp en ibux i et lite glass med vann, vil jeg tro. Vi skyldte det ned, annen hver slurk med MDMA annenhver slurk med cola. Så mens vi ventet begynte vi å grille.

Vi grillet pølser, spiste dem, og det gikk kanskje 15 minutter og ingen av oss følte noe spesielt, så vi lå på bakken og så på himmelen og så maange stjerneskudd, og det var veldig vakkert. Vi spiste opp pølsene, og etter 20-30 minutter begynte alle sammen å merke noe, men H, E og K merket ting først. De begynte bare å le og smile, mens E bare lå på bakken og så på stjernene. Vi var bekymret siden hun var så stille men hun sa bare at hun ikke ville snakke fordi himmelen var så nydelig.

Etter 30 minutter begynte jeg å merke noe. Jeg begynte å bli ekstremt stressa og redd. Jeg var så redd for å badtrippe at jeg begynte å badtrippe av tanken på det, dette varte i kun 10 minutter, mens alle de andre holdt rundt meg og prøvde å roe meg ned. Så, helt plutselig, som å bli truffet av toget, traff effekten meg. Angsten forsvant helt og jeg følte meg plutselig ganske bra, men ikke som om man var på dop, bare som om man hadde en ganske god dag.

Venninnen min V hadde funnet ut at å varme lumpene på grillen for så å varme seg i ansiktet var kjempedeilig, så vi satt alle og holdt lumper på grillen for så å klemme de mot ansiktet, det var faktisk ekstremt deilig.

Men det var rett etter dette tidspunktet at H begynte å stresse slik jeg hadde. Hun var veldig redd og snakket kjempefort over hvor redd og jævlig hun følte seg. Jeg og K holdt rundt henne på hver vår side og jeg fortalte H at jeg hadde følt det sånn for kort tid siden, men at jeg lovte det kom til å gå over etter 10 minutters tid, og at vi skulle holde henne til hun følte seg bra igjen.

Det var når jeg og K holdt rundt H at vi begynte å kjenne hvor deilig det var å holde et annet menneske, vi begynte å krangle om hvem som fikk holde H i armene.
Etter 10 minutters tid slappet H av og hun sa hun følte seg fantastisk igjen.

Øyeblikket som kom nå er litt utydelig for meg, jeg husker ikke helt hva som skjedde, men jeg tror at nå er kanskje klokken 2:30.
Mine to venner V og E hadde begynte å kline fordi de syns det var så deilig å kjenne på leppene til hverandre, når H og K så det begynte de å kline de og. Jeg følte meg litt alene så jeg la meg oppå E og V og de holdt rundt meg begge to og vi holdt hender alle sammen. De byttet på å kysse hverandre på munnen og meg rundt om i ansiktet. Etterhvert følte jeg det var kaldt på sidene av meg så jeg skrek at H og K måtte komme og legge seg de også, så vi endte opp med å ligge oppå hverandre alle sammen, alle kysset på alle koste med hverandre og strøk hverandre på ryggen og holdt hender og lagde tilfredstilte «mhhmm» lyder.

Her er et veldig morsomt bilde



Vi fortsatte dette i en times tid, bare liggende akkurat som vi gjorde mens vi snakket med hverandre. Har et taleopptak fra mobilen, og her er et lite utrdag:

Meg: ååååå jeg vil kose deg kom hit du er så myyyyk
*Masse kysselyder fra de andre*
H: går det bra med alle sammen herregud har aldri hatt det så bra
H: E, hvorfor er du så stille går det bra?
E: ja jeg har det bare jævlig bra
V: ja, jeg skjønner hvorfor hun er stille jeg skjønner det sååå godt
*Masse kysselyder*
K: H kom å koos meg, å herregud du er så myyyk, dere er så myke alt er så mykt
Meg: hvis politiet hadde kommet nå hadde jeg bare kooost politiet så masse
H: K, jeg vil se på stjernene samtidig som jeg kysser deg, plis, å herregud leppene dine er så myke

Slik fortsatte det i sikkert en halvtime til, vi lå forstatt i denne kjempeklumpen av ekstremt deilig kos.

Og jeg klarer ikke helt sette ord på hvorfor, men kosing var så ekstremt deilig, jeg har aldri kjent noe deiligere i hele mitt liv. All huden var så myk, alle stoffer på klærne var så mykt, ALT var ekstremt mykt og godt. Hadde man ligget som vi gjorde edru hadde vi hatt vondt overalt av alle de forskjellige kroppsdelene, men alt var mykt og godt og man hadde ingen bekymringer i verden.

På et eller annet tidspunkt i denne kosingen, hadde venninnen min H (utenom å forlate oss) ringt et par venninner av henne som bodde i nærheten og avtalt at de skulle komme å besøke oss.

De kom etter et kvarters tid, men vi hørte ingenting fordi det var hår og klær og kos overalt og alt vi hørte var kyssing. De prøvde å skremme oss men vi så ikke på dem engang, vi bare fortsatte å gnisse kroppene våre mot hverandre og kysse overalt og holde hender (fortsatt liggende som på bildet).

De kom ned og prøvde å snakke med oss, og jeg skrek for full hals at de måtte komme seg ned å legge seg med oss. De la seg på hver sin side av klumpen og alle vennene mine dro de med engang hardt innover og begynte å kysse dem og, i ansiktet og på håret og halsen og armene og alt. Jeg husker at de hadde latterkrampe hele tiden og gjentok bare «herregud herregud herregud» igjen og igjen.

Etter hvert orket de ikke mer (forståelig nok), og gikk ut av klumpen, vi merket det nesten ikke og fortsatte å kose med hverandre (noter at det nå har gått omtrent 2 og en halv time og vi har kun ligget og kost med hverandre og varmet oss med lumper i ansiktet).

Etter omtrent 5 minutter uten de i klumpen, så vi en person stå ved siden av oss å kikke ned på oss. SIden det var midt på natten og helt mørkt, så vi bare omrisset. Jeg skrek «hvem er du?» flere ganger men personen bare sto og så på oss, så vi i klumpen bare forstatte å holdt rundt hverandre hardt mens vi skrek alle sammen og lurte på hvem de var. Til slutt viste det seg bare at det var en av de edru venninne våre som hadde gått ut av klumpen ti minutter tidligere. Vi holdt ikke noe nag selvom vi alle holdt på å begynne å badtrippe, vi bare dro henne inn igjen for å kose og klemme henne.

Faktisk føltes det ikke ut som om man ikke var kapabel til å tenke noe negativt om et annet menneske overhodet. Det var umulig, gjennom hele turen tenkte jeg aldri noe negativt om noe.

Etterhvert dro de, og jeg og E og V gikk ut og vasset i vannet, og kjente på vannoverflaten mot hendene, det var kjempemerkelig og det føltes som om vannet festet seg. E og V klinte videre og begynte å slikke på hverandres tunger og tenner, og jeg slikket på tennene til dem begge, og herregud, dere må prøve det engang.

Etter at vi fikk avkjølt oss la vi oss ned med H og K igjen, samlet oss som en klump som istad, og fortsatte å kose. Da ville V slikke på øyeeplet mitt, så jeg åpnet øye så mye jeg bare kunne og hun slikket løs der. Det føltes vleldig merkelig, men ikke ubehagelig. Jeg slikket på hennes øyeeple også, og det var så sinnsykt smooth og glatt at vi fortsatte å gjøre det jevnli utover resten av natta.

Jeg beklager at jeg ikke kan komme med så mange visuelle beskrivelser, det er mest fordi jeg hadde øynene lukket mesteparten av tiden, og når jeg åpnet de klarte jeg ikke å fokusere mer enn en meter foran meg.

Etter en liten stund gikk H og K for å avkjøle H som hadde blitt ekstremt varm, K sprutet litt vann på henne, før de gikk og la seg i et seperat telt fra vårt. De kom ikke ut igjen, men jeg er 100% sikker på at de bare lå der og koste.
Jeg og V og E fortsatte å kose som vi hadde gjort før, litt etter litt ble det mindre behagelig og jeg ble mer og mer trøtt.

Etterhvert gikk jeg og la meg i teltet mens E og V satt seg i vannkanten. (Jeg la meg litt over 6 på morgenen). Jeg fikk aldri sove så jeg spurte E og V om de ville dra hjem, noe de ville. På dette tidspunktet følte vi oss alle ganske normale igjen, det hadde gått omtrent 5 timer.

Jeg kom hjem til huset mitt klokken halv ni, da la jeg meg rett i sengen for å sove. Jeg drømte om all kosingen. Når jeg våknet var jeg ekstremt sliten i hvert eneste bein i kroppen, og jeg fortsatte å tygge igjen tennene. Ingen matlyst, og jeg gråt en skvett fordi jeg ville alltid føle meg slik jeg følte meg på MDMA, men jeg må vise måtehold og skal vente en god stund til neste gang.

For å oppsummere, så vil jeg si at jeg tror MDMA virker veldig etter omgivelser. Ingen av oss hadde noe lyst til å danse eller løpe, vi ville bare kose, sikkert fordi når vi tok det satt vi tett sammen rundt et bål, det var en veldig koslig stemning.

MDMA ga meg den beste følelsen jeg noen sinne har hatt i mitt liv, for meg føltes det myeee bedre enn lsd. Det var helt fantastisk, og veldig verdt å prøve.
Artig rapport

Sitat av meurtir Vis innlegg
E og V klinte videre og begynte å slikke på hverandres tunger og tenner, og jeg slikket på tennene til dem begge, og herregud, dere må prøve det engang
Vis hele sitatet...
Hørtes ut som en veldig hyggelig første-opplevelse. Kult og få en rapport fra en jentegjeng + 1 gutt som har gjort dette sammen. Det er sjelden vare.
Synd at folk ikke forstår hvor utrolig mye man kan få ut av MDMA. Håper på en fremtid der der stoffet ikke er så tabu som det er til dette tidspunkt.
Fy faen for en heldig gutt
Sist endret av En deling; 15. august 2015 kl. 00:54.
Høres ut som en veldig bra opplevelse x)
▼ ... over en måned senere ... ▼
hahah, ikke værst! Artig historie, virket som dere hadde det veldig gøy! Husker du ca. hvor mye dere brukte totalt? 7 porsjonsflak? Du har ikke noe gram?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av urge224 Vis innlegg
hahah, ikke værst! Artig historie, virket som dere hadde det veldig gøy! Husker du ca. hvor mye dere brukte totalt? 7 porsjonsflak? Du har ikke noe gram?
Vis hele sitatet...
Vi delte 1g på fem personer
Takk for en fin rapport som vekket gode minner hos meg.
Varme lomper i ansiktet - ett sikkert tegn på at det har begynt å virke.. :-)
Etter egen erfaring kan jeg anbefale å få opp pulsen og bruke kroppen litt mens man venter på virkningen. Gå en tur i litt motbakke, bli litt svett og anpusten. Så, når man kjenner det begynner å virke er det veldig godt å dusje (ikke for varmt, husk at kroppens termostat settes ut av spill..) gjerne med olje, så nye, rene klær, spise mango, kose pelsdyr og jeg har gjerne gjort klart en termos med varmt vann.
Kaffe, appelsin/sitrusfrukt, bananer har jeg prøvd uten at jeg kan anbefale det og øl/vin/alkohol demper den gode opplevelsen for meg.
Ved første evne til bekymring eller ubehag skjønner jeg at oppturen er over og innhalering av litt mild grønt kan være på sin plass, hvis man har god erfaring med det fra før.
Vel, det var litt av det jeg kom på - filler´n, jeg gjør det for sjeldent gitt..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tusen takk for en herlig rapport som fikk meg til å smile godt og mimre.
Sitat av meurtir Vis innlegg
MDMA trip rapport
Venninnen min V hadde funnet ut at å varme lumpene på grillen for så å varme seg i ansiktet var kjempedeilig, så vi satt alle og holdt lumper på grillen for så å klemme de mot ansiktet, det var faktisk ekstremt deilig.
Vis hele sitatet...
Kjenner meg så alt for godt igjen, og kan se for meg hvordan utenforstående hadde trodd det har turna for dere haha. Regner med at du kommer til å gjøre dette igjen, og personlig har jeg merket en enda mer euforisk effekt når du i tillegg røyker litt hasj. Ser du sier du likte det mye bedre enn lsd, kanskje prøve å blande en gang? Prøvde en gang litt lsd noen timer før vi startet å droppe emmaen, noe jeg personlig ikke anbefaler da jeg fikk veldig følelsen av at noe hang over meg og så på meg konstant. Noen av de andre jeg candyflippet med derimot, elsket det og synes det var fantastisk.

Takk for en herlig rapport!