Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1333
Da jeg tok hjem pcen min fra lan funket alt fint helt til jeg kom inn i windows, da begynte den å bråke mye mere enn før og slik fortsatte. Jeg prøver å støvsuge viftene litt osv men bråket er der enda, har også passa på at ingen kommer i vifta, hva annet kan det være?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
støvsuge dem ja.. men har du prøvd å skrape dem? hender at smuss størkner godt på viftene og gjør slik at den lager ett helvetes spetakkel
Better than thou.
Men det går vel over mye lengre tid enn det har gjort nå. Spør om noen av kammeratene dine har spilt deg et pus du zeth. Og ikke bli overasket hvis det er grunnen.
Originally posted by Carlo
Men det går vel over mye lengre tid enn det har gjort nå. Spør om noen av kammeratene dine har spilt deg et pus du zeth. Og ikke bli overasket hvis det er grunnen.
Vis hele sitatet...
*ler idiotisk*

nso: Joa jeg kan jo prøve!
Better than thou.
Hvorfor skulle de ikke kunne ha gjordt det?
Fordi de har ikke peiling på data? Fordi de såvidt kan skru opp kassa? Fordi de ihvertfall ikke vet hva de kan gjøre med dataen for at den skal bråke mer? Fordi jeg satt våken ved den i 20 timer før jeg gikk hjem og den funka bra hele tiden? Fordi jeg fikk fiksa den ved å støvesuge, blåse litt og sånt?

Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
En løsning kunne ha vært; at viftene dine rett og slett er slitt. Dvs kulelagrene. Slitt eller full av skit. Om du spanderer noen kroner på gode vifter slipper du som regel dette.
Mine vifter er no billig-greier og bråker noe horribelt. Har en 100x100mm vifte som slår til en gang i blandt med skikkelig rabalder. Glad det skal handles ny hardware snart iaffal. Da skal det handles casemods i affal
du burde kanskje prøve å stille hastigheten på viftene..
Du sa ikke noe om hvordan lyd den lager, bare en helvetes lyd... noe som ikke sier noe særlig..