Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1205
funker fett som pokker i windows, photoshop osv ..

men hva skal jeg legge inn for å få spell til å funke ordentlig ?
original reprint
xaff's Avatar
Nytt skjermkort
Så vidt jeg vet er matrox g400/g550 kontorkort,ikke lagd for spilling.Men jeg kan jo ta feil.
Trådstarter
veit at det er mer ment til photoshop osv, og det var jo derfor jeg kjøpte det..
men det må vel funke bedre enn dette ?? ligger på 4 fps i CS osv
Better than thou.
OpenGL eller Direct 3D?
Trådstarter
det lurte jeg også på
Som sagt, jeg har noen 3dkort til salgt. Kjøp av meg du

Håhå
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Ville ikke akuratt ha kjøpt meg voodoo kort nå, hvis jeg skulle hatt meg et skikkelig 3d-kort.....
Better than thou.
Tror ikke poenget er å ha et skikkelig kort, men heller bare et server/reservekort.
Trådstarter
men hjelp nå meg da
Har et Matrox G100 som satt i arbeidsstasjonen jeg overtok når jeg slutta i jobben, det funker helt fint til alt anna en å spille

Kjøpte meg et Abit Siluro til maskina hjemme, 64 MB er niiice
Trådstarter
iiiik, kan ingen hjelpe meg ???
jeg begynner å bli redd for at jeg har bæsja på leggen no grønnjævli..

veit at g400 funker i spill (ikke veldig bra, men litt) så det må vel gå ann å få g550 til å funke og, eller har de boikotta 3d spill no sykt ?
Hvis du får 4 fps i CS må det jo være noe galt. Er det like gale i alle spill? Hvis det bare er i OpenGL spill er det meget mulig at kortet bruker Microsofts software GL av mangel på skikkelig ICD.
Uansett, prøv med de nyeste driverne fra matrox.com hvis du ikke har gjort det.
Trådstarter
det er i CS det er værst. men ikke stort bedre i unreal tourney, det er det umulig å kjøre fullscreen og jeg har ikke akkurat bra fps..

jeg har de nyeste driverne fra matrox
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
kan jo hende at kortet bare er føkka. gå og få et nytt et.
Trådstarter
hmm, får se om support folka på matrox forumet har no peil.

har lite lyst til å bytte, nå og være uten data nye to uker