Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva syns dere om Hovedkortet Abit KT7A?
VELDIG Fornøyd! 3 60,00%
Greit nok 1 20,00%
Nei, liker det ikke så veldig - 0%
Latterlig, det suger max! 1 20,00%
Stemmegivere: 5. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  9 1364
Noen her som har bekjentskap med hovedkortet ABIT KT7A?
Hva syns dere om det?
har det jeg.. funker fint.
og så er det digg med RAID..

bruker det med en duron 800 som nå er toasta. vi får se når jeg gidder å spare opp til ny cpu..
Hvis du først skal kjøpe et nytt hovedkort så hadde jeg ikke giddi å kjøpt det, sats heller på et med DDR støtt. Det er min menig ihvertfall siden SDR-RAM er på vei ut.
Har det ikke selv, men har hørt mye fint om d, og tenker på å kjøpe d selv. Men vill vel vente til d kommer en versjon med 266-a chipsettet.
Ok, jeg har det selv, til jeg fant ut at jeg skulle oppgradere bios..det gikk rett te helvete Etter det har det vært helt klikk
Og jeg tenker på å kjøpe nytt til jul fordi mange sier det er egentlig dritt dårlig.

Noen som har noen forslag, kanskje Asus A7A (DDR)?
Jeg har faktisk Asus A7A, er ganske fornøyd med det bra og stabilt hk. Men folk vill sikkert si det dritt pågrunn av ali chipsete, dårlig ytelse og sånt men det er bare snakk om et par prosent så det er ikke merkbart engang.
Men hvis jeg skulle kjøpt nytt nå så hadde jeg kjøpt abit kg7.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har kt7a hovedkort som jeg kjører sammen med en duron 800 Mhz, jeg har hatt noe problem med dette i win98se, pågrunn av at jeg har et Sound Blaster lydkort og da er det noe som fucker seg, men jeg fant en eller anna faq på www.viahardware.com der det sto hvordan jeg retta feilen... så... jeg vil ikke anbefale det på det sterkeste, men det funker greit her og jeg har planer om og fortsette og bruke det.
Originally posted by xnid
Jeg har kt7a hovedkort som jeg kjører sammen med en duron 800 Mhz, jeg har hatt noe problem med dette i win98se, pågrunn av at jeg har et Sound Blaster lydkort og da er det noe som fucker seg
Vis hele sitatet...
har det samme oppsettet som deg, bare at jeg har AWE64 Value.
Jeg har et Asus A7V, og det er vel det beste KT133A hovedkortet, ihvertfall i mine øyne. Epox har forresten også et godt kort

Simen
Jeg har et abit kt7a kort(veldig fornøyd, kjører duron800@1000 med dårlig vifte og kjøleribbe!), fikk ikke SB128 kortet til å funke, ble en helt kryptisk lyd. Så jeg satte på PCI catch latensy tror jeg, eller noe liknende, da funket det strålende.