Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3530
Hei,
Har så og si røyka hver eneste dag i ferien + dagene før ferien. Det vil si at jeg har ganske store mengder thc i urinen min.

Men likevel av en rar grunn så ble prøven jeg hadde her om dagen negativ? Hvordan? Hadde røyka dagen prøven før til og med.

Jeg prøvde å bruke et triks som kan ha funka; jeg ga dem ikke det første pisset for dagen, jeg pisset hjemme først. Så dro jeg dit og satt der og drakk vann i 1t fordi jeg ikke klarte å pisse. Pisset var ikke helt gjennomsiktig, det var fortsatt ganske gult.

Hvordan kan prøven ha blitt negativ??
Sist endret av Jesperisback; 13. juli 2018 kl. 12:54.
Kan ha vært en defekt test, eller sommervikar på testsenteret. Eller så kanskje de ikke tester for annet enn hard-drugs?
Det kan være flere årsaker til dette men hva som faktisk er grunnen er det nok ikke så lett å finne ut av.
Er ingen her som er utdannet helsepersonell (etter hva jeg vet) som kan gi et nøyaktig svar på det.

Personlig vil jeg tro du vannet det ut godt nok og siden du ikke brukte "morgenpisset" så ble det mindre avfallsstoffer i urinen og for det meste bare vann som kom ut.
Sitat av Soletti Vis innlegg
Det kan være flere årsaker til dette men hva som faktisk er grunnen er det nok ikke så lett å finne ut av.
Er ingen her som er utdannet helsepersonell (etter hva jeg vet) som kan gi et nøyaktig svar på det.

Personlig vil jeg tro du vannet det ut godt nok og siden du ikke brukte "morgenpisset" så ble det mindre avfallsstoffer i urinen og for det meste bare vann som kom ut.
Vis hele sitatet...
Jeg drakk kanskje 5 kopper med vann.
Du har røyka brokoli, blitt placebo stein og derfor null thc i urinen?
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Du har røyka brokoli, blitt placebo stein og derfor null thc i urinen?
Vis hele sitatet...
Ja. Tror nok det var dette.
1 kopp vann = ca 2-2.5 dl
5 kopper vann = 10-12.5 dl

Det er nesten halvparten av dagsbehovet for vann det, så det er mer en nok.
Testere er ikke 100% nøyaktig og som sagt tidligere i tråden, så kan det også vært gjort en feil av personalet.

Jeg har testet politiets alkomåler, på fest, mens jeg var full, uten at den ga utslag. Den hadde blitt brukt i mer enn 4 måneder. Tør ikke tenke på hvor mange fulle folk som har sluppet unna og bare kjørt videre
Uansett så stenger legekontoret mitt i 3 uker fra og med fredag 13 (Idag). Hvor mye eller når kan jeg røyke da hvis neste urinprøve er når legekontoret åpner igjen?
Det er det ingen som kan svare på, det beste vil være å holde seg unna til du må levere en ny prøve så slipper du å risikere at den blir positiv.
Det er ikke sikkert du har så flaks igjen.
Du har opplevd en falsk negativ. Det skjer i blant. På samme måte som det skjer at en person som ikke har røyka opplever å teste positivt. Siden du ikke har noe å vinne på å oppgi dette til legekontoret, vil de heller ikke teste deg på nytt, og feilen blir aldri oppdaget.

Hadde du testet positivt, når du aldri har nytt THC, ville du bedt om en omtest som forhåpentligvis hadde kommet tilbake rein. Det første prøveresultatet ville da blitt forkastet.

Det er ikke uten grunn at vi i idrettens verden tar A- og B-prøver av utøverens urin for å luke ut falske prøveresultater.

Du har ikke testet negativt fordi du har drukket ti liter vann, blandet urinen din ut i såpe eller malt deg med krigsmaling i ansiktet. Disse triksene funker ikke. Om du vil holde deg ren er eneste muligheten ikke å innta ulovlige rusmidler, eller satse på at du har flaks igjen.
Sitat av voktern Vis innlegg

Du har ikke testet negativt fordi du har drukket ti liter vann, blandet urinen din ut i såpe eller malt deg med krigsmaling i ansiktet. Disse triksene funker ikke. Om du vil holde deg ren er eneste muligheten ikke å innta ulovlige rusmidler, eller satse på at du har flaks igjen.
Vis hele sitatet...
Nå er vel faktisk det å drikke vann noe av det eneste som faktisk kan fungere. Ikke det å drikke vann akkurat rett før prøven, men dagene/ukene i forkant av den.
Dette pga du vanner ut urinen så den ikke er like full av avfallsstoffer som den ville vært om du ikke gjorde det.

Det er grunn til at de vil at man skal bruke den første urinen som kommer når du våkner, det er også en grunn til at man helst pisser før man skal ta en slik test.


"While water will help flush the system of cannabinoids and other substances, a great drug testing fact is that it could also deplete the system of creatine, or the by product created by converting food into energy. If creatine levels are too low, you may be asked to come in for more extensive testing and to ensure you haven’t tampered with the results. The same can be said for diuretics, like coffee or cranberry juice, so be careful quickly consuming too many liquids before your test."

https://potguide.com/pot-guide-marij...g-facts-myths/
Alle oppegående laboranter ville da umiddelbart bedt om ny prøvetakning, da det er ganske åpenbart at man har prøvd å tukle med prøveresultatene. Du lurer ikke prøven, du bare vasker urinen for alt av sporstoffer - et så eldgammelt triks, og så viden kjent, at jeg vil dømme det bortkastet.
Sitat av voktern Vis innlegg
Alle oppegående laboranter ville da umiddelbart bedt om ny prøvetakning, da det er ganske åpenbart at man har prøvd å tukle med prøveresultatene. Du lurer ikke prøven, du bare vasker urinen for alt av sporstoffer - et så eldgammelt triks, og så viden kjent, at jeg vil dømme det bortkastet.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis.
Nivået av kreatin i urinen og fargen kan man faktisk gjøre noe med.
Uansett, blir du bedt om å levere en ny prøve senere så er det jo enda større sjanse for at den blir negativ om du ikke røyker i den perioden.
Det er sant. Men det er heller tvilsomt at dette er årsaken i dette konkrete tilfellet.
Et annet alternativ kan jo også være at du ikke røyker noe som inneholder THC i det heletatt. Fake-hash for eksempel, som er en slags plantemasse tilsatt syntetiske cannabioder finnes jo. Er jo en drøss med stoffer som HU-210, JWH-018 osv som gir en veldig lik rus, og som sikkert er langt billigere og enklere å smulge inn i landet.
Sitat av drunkandhidonor Vis innlegg
Et annet alternativ kan jo også være at du ikke røyker noe som inneholder THC i det heletatt. Fake-hash for eksempel, som er en slags plantemasse tilsatt syntetiske cannabioder finnes jo. Er jo en drøss med stoffer som HU-210, JWH-018 osv som gir en veldig lik rus, og som sikkert er langt billigere og enklere å smulge inn i landet.
Vis hele sitatet...

Da vet du at du røyker feil ting. Det er forskjell på pulver og klump/buds. Såpass oppegående vil jeg tro TS er
Jeg glugga ned 1 1/2 liter vann ca 1 time før prøve.

Kom tilbake som negativ pga mye vann i urinen. Sto merket spesifikt at det var for stort inntak av vann før prøve.
Sitat av ronniba Vis innlegg
Da vet du at du røyker feil ting. Det er forskjell på pulver og klump/buds. Såpass oppegående vil jeg tro TS er
Vis hele sitatet...
Trådstarter sier ingenting om at det er weed han har røyket. Fake hasj er ikke pulver. Det er produkter som ser omtrent identisk ut med ekte vare, laget nettopp for å lure folk til å tro det er vanlig hasj de røyker/selger.
Sitat av ronniba Vis innlegg
Da vet du at du røyker feil ting. Det er forskjell på pulver og klump/buds. Såpass oppegående vil jeg tro TS er
Vis hele sitatet...
Tydeligvis du som ikke er oppegående nok til å forstå at syntetisk kan både blandes i hasj-etterligninger og sprayes på falsk weed.
Sist endret av Crazy_Bitch; 14. juli 2018 kl. 17:12. Grunn: leif
Det går enkelt ann å skjekke om de er syntetisk du har røykt.
Sitat av Albinots Vis innlegg
Det går enkelt ann å skjekke om de er syntetisk du har røykt.
Vis hele sitatet...
Woops, ga deg kp ved en feiltakelse.
Kan du utdype hvordan man kan sjekke det?
Sitat av drunkandhidonor Vis innlegg
Trådstarter sier ingenting om at det er weed han har røyket. Fake hasj er ikke pulver. Det er produkter som ser omtrent identisk ut med ekte vare, laget nettopp for å lure folk til å tro det er vanlig hasj de røyker/selger.
Vis hele sitatet...
Sant. Tenkte jeg faktisk ikke over

Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Tydeligvis du som ikke er oppegående nok til å forstå at syntetisk kan både blandes i hasj-etterligninger og sprayes på falsk weed.
Vis hele sitatet...
Jeg traff en nerve hos deg eller? Jeg er oppegående nok til vite forskjell på ekte vare og falsk dritt
Sist endret av ronniba; 14. juli 2018 kl. 18:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Woops, ga deg kp ved en feiltakelse.
Kan du utdype hvordan man kan sjekke det?
Vis hele sitatet...
Var inne på en god del nettsider for år siden ca da en kompis hadde kjøpt seg noge jævligt rar hasj.

Kom over tester der folk tok en liten bit i et glass vann
Brant en liten bit og kjente på lukten men der er jo ganske vanligt
Smakte på den mellom tennene.

Kommer tilbake når eg får med tid me kildene og litt mer detalijert men syntetisk cannabis er noe forbanna dritt, du ser jo hvordan K2/Spice er i England.
Sitat av ronniba Vis innlegg
Sant. Tenkte jeg faktisk ikke over



Jeg traff en nerve hos deg eller? Jeg er oppegående nok til vite forskjell på ekte vare og falsk dritt
Vis hele sitatet...
Ja du traff en nerve siden du er på internett men greier ikke bruke søke funksjonen.

Så quoter du i samme innlegg akkurat det jeg sa å "wow det tenkte jeg ikke over". haha seriøst?

Rammer inn posten din som bilde på veggen.
Sitat av drunkandhidonor Vis innlegg
Trådstarter sier ingenting om at det er weed han har røyket. Fake hasj er ikke pulver. Det er produkter som ser omtrent identisk ut med ekte vare, laget nettopp for å lure folk til å tro det er vanlig hasj de røyker/selger.
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at det er the real deal da flere av kompisene mine røyker samme shit
Sitat av Jesperisback Vis innlegg
Ganske sikker på at det er the real deal da flere av kompisene mine røyker samme shit
Vis hele sitatet...
K2/Spice er ikke noe serligt utbredt i Norge men er stort i Russland og England som jeg er klar over.
Sitat av Albinots Vis innlegg
K2/Spice er ikke noe serligt utbredt i Norge men er stort i Russland og England som jeg er klar over.
Vis hele sitatet...
Det var jo relativt utbredt her i Norge og, for en del år tilbake, men det meste har jo blitt ulovlig så da er det enklere og bedre å holde seg til cannabis, enn å bestille syntetisk fra nettet.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Det var jo relativt utbredt her i Norge og, for en del år tilbake, men det meste har jo blitt ulovlig så da er det enklere og bedre å holde seg til cannabis, enn å bestille syntetisk fra nettet.
Vis hele sitatet...
Cannabis er også ulovlig... Poenget er jo at personer kjøper kg av syntetisk pulver, mens de kjøper enten fake hash, fake buds. Å blander det isammen å selger det som ekte vare. De tar også å blander inn dårlig hasj, eller sprayer dårlig weed med syntetisk for at folk skal tro det er bedre varer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Cannabis er også ulovlig... Poenget er jo at personer kjøper kg av syntetisk pulver, mens de kjøper enten fake hash, fake buds. Å blander det isammen å selger det som ekte vare. De tar også å blander inn dårlig hasj, eller sprayer dårlig weed med syntetisk for at folk skal tro det er bedre varer.
Vis hele sitatet...
når og hvor skjer dette? høres ut som mye styr bare for å selge noe som er ulovlig uansett.
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
når og hvor skjer dette? høres ut som mye styr bare for å selge noe som er ulovlig uansett.
Vis hele sitatet...
Kan ikke bekrefte at det har skjedd noen gang, men så har hverken jeg eller noen jeg kjenner noen gang sendt inn hasj for lab test. Det bare virker som en logisk ting å gjøre. Du kan lage fake hasj for rundt 500kr pr plate, og så kan du gå ut døra og selge den for 10k. Du kan ta 50 pris og fremdeles tjene flust
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Rammer inn posten din som bilde på veggen.
Vis hele sitatet...
Be my guest.