Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1936
Heihei freaks, idag tenkte jeg skulle skrive en "tripreport" med mitt første møte med LSD. Jeg tenkte jeg bare skulle skrive en rask tripreport så ikke forvent att den skal være så veldig bra fordi har aldri skrevet lignende før.

Det startet med igår så hadde jeg skaffa ett sovested hos en person som vi kaller A. Etter jeg finner ut av att jeg kan sove hos A går jeg å bestemmer meg for å kjøpe LSD etter jeg har villet å prøvd det lenge og endelig hadde en mulighet til å ta det. Etter jeg har kjøpt LSD merker jeg att det er en hvit papirlapp som det står LSD med 1 og noe annet på. Etter litt søking kommer jeg fram att det var 1PLSD. Litt av fortiden mitt med rusbruk: Har aldri prøvd sopp eller lignende syre, bare weed, benzo og ritalin samt andre tabletter.
Her kommer selve tripreporten:

22:00 - Tar LSD papirbiten på lappen og svelger den etter ca 15 minutter.

22.20 - Beinene mine begynner å "tingle" og kile veldig mye. Kiler på en måte som føles bra ut

22:40 - Jeg begynner å merke att lyset på taket blir veldig mye sterkere, som sagt att beina og kroppen begynner å kile veldig mye mer.
Samt at det begynner å komme "bølger" i veggen og alt blir veldig mye intenst, fargene begynner å blir mer synlige og jeg begynner å føle en litt rar følelse inni meg som angst.

23.00 - Jeg går ut for å ta en sigg da det plutselig hitter meg veldig raskt. Får en veldig sterk følelse som jeg kan bare forklares som angst eller forvirrelse inni meg, jeg begynner å se ut på balkongen der alle fargene er endret og er mye sterke og finere. Det begynner å komme mere intense bølger.

23:30 - Jeg begynner å føle mer angst, det er veldig vanskelig og snakke og forklare hva som skjer da jeg prøver å snakke ender jeg opp med halvsetninger, samt att når jeg ser på øyene til A endrer de seg veldig med tanke på fargene og bølgene. Fargene og bølgene samt med følelsen inni meg som kan forklares med angst varer veldig lenge

01:20 : Jeg begynner å føle nedturen, det begynner å bli mindre farger som blinker og mens det forsatt er bølger i synet mitt.

02:30 - Nesten ingen effekt igjen untatt noen farge-endringer. Bølgene begynner å forsvinne sakte men sikkert. Begynner å bli mer og mer meg selv.

Etter det var trippen så og si ferdig etter jeg bestemte meg for å legge meg, syntes trippen var veldig morsom for en første gangs opplevelse. Det jeg kan huske etter nedturen var ferdig var att opplevelsen gikk veldig fort og jeg greier ikke huske alt.
Beklager for en rotete og "newbie" rapport men følte jeg kunne legge ut for de som var intressert
Ta vare
hæ? en LSD tur som varer kun 4 - 5 timer? Sikker på at du har fått i deg lsd/1p og ikke noe annet? en tur på dette varer somregel 10 - 12 timer.

Fin rapport btw, kanskje litt lite detaljert men.
Sist endret av Alge; 2. april 2018 kl. 19:45.
Jeg har aldri hørt om LSD som bare varer 4-5 timer, så du har nok fått i deg noe annet. Det er vanskelig å vite nødvendig hva though.
RelaxA's Avatar
Trådstarter
30 8
[quote=Alge;3433612]hæ? en LSD tur som varer kun 4 - 5 timer? Sikker på at du har fått i deg lsd/1p og ikke noe annet? en tur på dette varer somregel 10 - 12 timer.

Unnskyld for å være lite detaljert men må legge til att trippen varte veldig mye lenger enn 4-5 timer, bare att peaken av trippen sluttet etter 4-5 timer. Jeg sov ikke rundt før klokken 8-9
Sitat av RelaxA Vis innlegg
Unnskyld for å være lite detaljert
Vis hele sitatet...
hehe ikke noe du trenger å unskylde deg for, var bare min personlige mening tho..

Sitat av RelaxA Vis innlegg
men må legge til att trippen varte veldig mye lenger enn 4-5 timer, bare att peaken av trippen sluttet etter 4-5 timer. Jeg sov ikke rundt før klokken 8-9
Vis hele sitatet...
å ja da så, bare jeg som fikk inntrykk av at turen liksom var over etter 4 - 5 timer
Anonym bruker
"Tolerant Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har lenge hatt en "lsd" type som også varer kort. Som TS, kanskje 4-5 timer så dabber det av. Lurer på hva dette egentlig er, det smaker mint/eucalyptus. Har tatt opp mot 6-700ug, men det var få visuals, ikke for mye mindfuck og en ganske stimulerende effekt, mye ubehag i muskler og kjeve. Får alle de andre klassiske psykedeliske effektene, men i en ganske svak grad.
Anonym bruker
"Firkantet Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har lenge hatt en "lsd" type som også varer kort. Som TS, kanskje 4-5 timer så dabber det av. Lurer på hva dette egentlig er, det smaker mint/eucalyptus. Har tatt opp mot 6-700ug, men det var få visuals, ikke for mye mindfuck og en ganske stimulerende effekt, mye ubehag i muskler og kjeve. Får alle de andre klassiske psykedeliske effektene, men i en ganske svak grad.
Vis hele sitatet...
Høres veldig ut som min personlig erfaring i små doser 2cb?? Om det er mulig å gjøre 2cb om til flytende er jeg usikker på. Men som du sier, ubehag å rastløshet i muskler er veldig tilstedeværende i 2cb rus personlig.
Anonym bruker
"Firkantet Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres veldig ut som min personlig erfaring i små doser 2cb?? Om det er mulig å gjøre 2cb om til flytende er jeg usikker på. Men som du sier, ubehag å rastløshet i muskler er veldig tilstedeværende i 2cb rus personlig.
Vis hele sitatet...
Edit: 700ug uten skikkelig visuals er umulig, med mindre syra er fuckt up! Om du ikke har toleranse..
Anonym bruker
"Tolerant Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres veldig ut som min personlig erfaring i små doser 2cb?? Om det er mulig å gjøre 2cb om til flytende er jeg usikker på. Men som du sier, ubehag å rastløshet i muskler er veldig tilstedeværende i 2cb rus personlig.
Vis hele sitatet...
Jeg opplevde 2c-b som svært visuelt, noe disse dråpene ikke er. Meget svake visuals, det er så vanskelig å si, det skal komme fra en pålitelig kilde som sier det er lsd, men mulig det er en analog som varer kortere, mindre visuell og mindfuck?
Anonym bruker
"Tolerant Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg opplevde 2c-b som svært visuelt, noe disse dråpene ikke er. Meget svake visuals, det er så vanskelig å si, det skal komme fra en pålitelig kilde som sier det er lsd, men mulig det er en analog som varer kortere, mindre visuell og mindfuck?
Vis hele sitatet...
Og for å svare på spm ditt, alt kan omgjøres til en potent flytende form, løser man opp 2 gram 2c-b i 50ml vann er det klart det blir potent.
Sitat av Alge Vis innlegg
hæ? en LSD tur som varer kun 4 - 5 timer? Sikker på at du har fått i deg lsd/1p og ikke noe annet? en tur på dette varer somregel 10 - 12 timer.
Vis hele sitatet...

Jeg var på i godt over 18 timer med visuals, dette var en brun firkant med 1p-lsd, med formel og navnet printet over ikke noe annet så ganske sikker på at det var det 1P. når de andre våknet så tura jeg hardt enda
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har lenge hatt en "lsd" type som også varer kort. Som TS, kanskje 4-5 timer så dabber det av. Lurer på hva dette egentlig er, det smaker mint/eucalyptus. Har tatt opp mot 6-700ug, men det var få visuals, ikke for mye mindfuck og en ganske stimulerende effekt, mye ubehag i muskler og kjeve. Får alle de andre klassiske psykedeliske effektene, men i en ganske svak grad.
Vis hele sitatet...
Høres for meg ut som en slags fenetylamin analog (2cb, 2ci, dob, molly, osv osv...) men jeg tror ikke det er 2cb som andre foreslår, fordi 2cb er ikke så kraftigt at en effektiv dose får plass på en lapp med størrelse med en lsd lapp