Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1370
Skal snart på urinprøve angående fornying av sertifikat. Jeg har resept på sobril og zoplicon, men har samtidig knasket en del rivis. Det jeg lurer på er om de vilnse at jeg har spist rivis.. Eller om d bsre slår ut som benzo generelt?
Det spørs hva slags prøve. På enkel, kun som benzo. På utvidet som sendes til lab, vil det slå ut som rivo
Trådstarter
11 0
Hvor lamg halveringstid har rivis? Skal ikke pisse før om 15-20 dager. Holder jeg meg unna rivis.. Er jeg da sikkee på at det er ute av systemet?
Jaja. 15-20 dager går helt fint.
Riv har halveringstid på 32 timer som jeg husker.
Du finner det ut ved å lese felleskatalogen, søk på Rivotril og scroll ned til «Egenskaper» som ligger nederst på «pakningsvedlegget» du leser om Rivotril, like over der det står hva det koster.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 29. november 2017 kl. 10:37.
Trådstarter
11 0
Takker for svar��✌️
Dette har jeg skrevet i en annen tråd, bare sakset det hit, om det overhode kunne være behjelpelig;


På en vanlig screening (urinprøve) slår benzodiazepiner ut som gruppe. Det betyr at man kan se at det er inntatt et benzodiazepin, men ikke hvilket. Dersom man bruker mer spesifikke analysemetoder kan man se hvilket benzodiazepin det er snakk om.

Alprazolam (Xanor):
I blod: flere døgn. I urin: 4-7 døgn

Diazepam (Stesolid, Valium, Vival):
I blod: 1-3 døgn. I urin: 1-4 uker

Flunitrazepam (Flunipam, Rohypnol):
I blod: 1-2 døgn. I urin: 1 uke

Klonazepam (Rivotril)
I blod: flere døgn. I urin: 1 uke

Midazolam (Dormicum):
I blod: 1 døgn. I urin: 1-3 døgn

Nitrazepam (Apodorm, Mogadon):
I blod: 1-2 døgn. I urin: 1 uke

Oxazepam (Alopam, Sobril):
I blod 1-2 døgn. I urin: 1-5 døgn

Zoplikon, Zoplidem (Imovane, Stilnoct):
I blod: 1 døgn. I urin: 1-3 døg

Så er nok Diazepam som sitter lengst.
Sist endret av KjellFresh; 29. november 2017 kl. 13:33. Grunn: hdiujws
1 uke stemmer ved normal dosering, ja! Har pisset negativt etter bare 5 også, men liker å vente 8-9 dager hvis jeg har tatt mer en 2mg eller brukt over tid slik at dosen har bygd seg opp i kroppen. Har også testet negativt etter bare et par dager, noe som egentlig ikke skal være mulig, men clonazepam kan ha en tendens til å være litt tricky å spore av en eller annen grunn. Finnes kilder på dette på google også, men akkurat nå skriver jeg bare av egen erfaring. Lykke til.
Trådstarter
11 0
Takker for alle svar. Er vel bare å roe ned forbruket til urinprøven er overstått. Men en ring til. Vil mye vanninntak, kaffe.. Sitronvann ha en hjelpsom effekt. Hsr vært medlem her en stund, men var inne rjkt forumet før nå...
Jeg har mistet lappen pga. "alkoholavhengighet".

Regelen fra Fylkesmannen er max. 10mg x3 Sobril per dag, eller 7,5mg Zopiclone/Imovane per dag. Ikke begge to samtidig. Hvis du spiser Sobril+Zopiclone/Imovane og i tillegg Rivotril så vil det slå ut på blodprøver. Dvs. du må velge mellom Sobril og sovepiller. Ikke noe Rivotril, beklager.

Tror dette var som legen min sa til meg.