Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 798
Godt mulig denne har blitt nevnt før, men den har isåfall berget livet til bærbaren min da jeg har vært veldig nær å kaste den i veggen noen ganger i irritasjon over W8.

http://www.classicshell.net/

Du kan også konfigurere din egen startmeny med dette programmet.

Og det beste av alt - gratis
forstår ikke hva folk stresser med det nye ui'e. tok meg 1 uke å bli vant etter 7 år med vanlig startmeny.
Men flott for de som misliker den nye måten
Jeg hatet metro i 4 uker.. den dag i dag elsker jeg den. gi den en sjanse før du legger den bak deg.
Jeg begynner vell å bli gammel, og bruker energien min på å brøle og slå i dataen når ting ikke er "der det var før", istedet for å sette meg inn i det nye opplegget

Har et snevert bruk av datamaskinen min, og mitt engasjement rundt W8 gjenspeiler seg vell i dette.
Det tok meg omtrent 10 minutter å bli vant til det nye GUI, men jeg husker folk klagde når de gikk fra 3.11 til Win95 også....