Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5407
Hei alle sammen, endelig tok jeg steget og registrerte meg her på forumet (har besøkt for å få tips og råd de siste 3 årene). Nå har jeg og min samboer startet en nettbutikk sammen hvor vi selger klær, sko, accessories og ligndende. Nettsiden finner du på www.fiffit.no

Som mange her sikkert vil se ved første øykeast benytter vi oss av MyStore.no (veldig fornøyd hittil).

Jeg har planlagt en del markedsføring-aktiviteter som skal kjøres fremover, men vet at google er svært viktig (og gjerne facebook også).

Jeg håper dere tar en titt innom og sjekker butikken, mener selv vi har laget en fin nettbutikk men er alltid greit med litt ærlige feedbacks og tips til forbedringer. Alt taes i mot med stor takk.

Om noen har gode tips til markedsføring av nettbutikken er det bare å komme med det også naturligvis.

Takker for alle tilbakemeldinger på forhånd.
På iphone står det at mange plagg "må rensesing". http://imgur.com/YEPSzp5.jpg
Trådstarter
Er en del skriveleifer i produktbeskrivelsene ja. Det kan stemme...

Har lagt ut nærmere 3000 produkter og det har muligens gått fort i svingene. SKal få fikset en del sånt fremover

Utover det noe jeg bør legge merke til? Er lett å se seg blind på eget arbeid
Synes det ser bra ut. Designet er rent, noe føler jeg er feil med logoen øverst til venstre, synes den stikker seg litt ut på en måte. Handlekurven kunne kanskje blitt flyttet over til høyre side; på toppen av siden muligens(slik som er standard i de fleste nettbutikker)? Når oppsettet er slik fatter jeg at butikken bruker en 'mal' som MyStore, og det får siden til å miste litt av eksklusiviteten(eksklusivitet virker det som dere satser på, så da burde siden korrespondere med det). Tror også jeg ville funnet en annen løsning for hvordan en velger fra produsentlisten. Kanskje drop-down'en kunne blitt flyttet litt på. Slik jeg ser det hadde hele grensesnittet presentert seg bedre hvis kategoriene var det eneste som stod i venstre 'kolonne'.

Slik tenkte hvertfall jeg ved første øyekast. Håper det kan være til nytte
Sist endret av Sammey; 26. mai 2013 kl. 03:10.
Trådstarter
Takk for tilbakemelding. Stemmer at vi bruker MyStore da min erfaring hittil er at det er en god løsning med gode løsninger, god på google og bra support. Designmessig har vi kanskje noe å hente, men det må nesten komme når vi har fått omsatt noen kroner tenker jeg

Om logoen skiller seg ut, er ikke det bra? (eller syns du den skiller seg negativt ut)?

Takk nok en gang for konkstruktive tilbakemeldinger.
Rask feedback!

Fant shorts under bukser, syntes det var merkelig, legg til egen kategori. Veldig få størrelser(?), fant også en link som var feil på kontakt oss. Ellers en veldig bra side som jeg kommer til å bestille fra!
Har dere ekstremt mange ting? Virker som dere hadde absolutt alt! Vet ikke hvordan samarbeid dere har, men virket økonomisk farlig å ha så stort utvalg.
Trådstarter
Hei igjen. Hvilken link under "kontakt oss" var feil?

Har tenkt på det med shorts i egen kategori (note to self) så takk for den.

Størrelser på alle våre varer kommer an på hva leverandøren kan tilby oss.

Om du ønsker å bestille sjekk gjerne facebook-siden vår, liker du den får du ett gavekort på 200kr du kan bruke i butikken (sorry hvis noen ser på det som reklame).
Ser veldig grei ut. Personlig synes jeg ikke noe særlig om logoen. Jeg får assosiasjoner til overskriftene jeg benyttet i word97 med skyggeliegging

Buksestørrelsene, er de i livet eller lengden? Hvis de er lengden, hva er da størrelsen i livet?
Trådstarter
De fleste buksene er i standard lengde, som er 32. Dette er grunnen til at hverken vi eller andre butikker pleier å oppgi lengde på bukser
Tja, kan jo komme med noen innspill:
  • Ikke spesielt fan av logo-plasseringen. Hva med å heller ha den på linje med kanten på venstre side?
  • Slideshowet med produkter på forsiden burde inneholde knapper/tall så brukerne kan navigere seg i slideshowet uten å måtte vente på rotasjonen.
  • Føles feil å trykke på en "Kjøp"-knapp for å lese mer om produktet. Komplett har løst dette ved at "Kjøp"-knappen legger til produktet i handlekurven, mens tittelen på produktet fører deg til en produktside med mer info.
  • Mengden knapper som leder/"deler" på sosiale medier får det til å virke litt Superkul.no. Hva med å velge en mer stilren og enklere approach, og bare velge et fåtall, og droppe f.eks. hvor mange som har likt produktet på Facebook? Og Google+ kan jeg ikke se for meg dere vil ha noe bruk for.
  • Søker man i søkefeltet etter "Armani" kommer det veldig mange solbriller opp, fordelt i forskjellige kategorier hvor alle heter "Solbriller". Burde kanskje fikses.
  • Nå er kanskje blogger veldig stort innen den bransjen dere retter dere mot, men i toppnavigasjonen vil jeg da tro dere ønsker å få frem salg (altså tilbudsfanen) fremfor bloggen deres (bloggfanen)?
  • I mine øyne ser det penere ut om toppnavigasjonen ikke har et gradient-bakgrunnsbilde, men at det holder seg til "flate farger" (som i bildet under):
    http://media.share.pho.to/2M9kK/c4e66bcc_o.png
Sist endret av Maol33t; 26. mai 2013 kl. 08:57.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Først og fremst; vet dere hvem deres konkurrenter er?
Slik jeg ser det har dere veldig mange dyre merkevarer.

Design:
Siden framstår som "billig" - passer ikke overens med de dyre merkevarene dere ønsker å selge. Hadde jeg skulle bruke 13.399,- kroner på en veske hadde jeg ikke ønsket å bestille det fra dere. Det ser dyrt ut og overpriset ut på en side som framstår lite "eksklusiv".

For meg vil de i første omgang se ut som bubbleroom, superkul, illusion, nelly, zalando etc. er deres primærkonkurrenter.
Disse nettbutikkene har også ulike merkevarer, men samtidig mye billig. Ikke så veldig mye eksklusivt.

Designet deres trenger en oppgradering dersom dere ønsker å framstå mer eksklusive. Fargene og logo er kjedelige. Dere bør prøve å gjøre noe mer utav siden deres slik at dere skiller dere ut på en positiv måte. Nå havner dere bare i samme mølje av andre nettbutikker. Hvorfor skal man velge fiffit framfor nelly feks? Hva lokker forbrukerne til dere?

For øvrig har jeg et par spørsmål ang. merket deres (fiffit).
Har dere noen egne produkter eller er dere primært bare en butikk som selger andre merker, ergo har dere ingenting eget?
Et tips ville vært å lage også deres egne produkter/klær. Se på Moods of Norway sine hjemmesider og bli inspirert.
Her snakker vi eksklusivt og unikt. De har sin egen "look" og de har et "image". Hvem er dere? Hva er fiffit?

Merkeelementer skaper et helhetlig inntrykk av dere. Hvordan ser pakkene dere sender bestillingene i? Designet bør også her være eksklusivt.

#1: Navn - Husk at navn skaper assosiasjoner, og har 2 hovedoppgaver: 1) Hjelpe forbruker å forstå hvilken kategori merkevaren opererer i. 2) Bidra til å skape relevante, attraktive og positive assosiasjoner hos kundene.
Hva betyr fiffit? Mine første assosiasjoner er fiffIT- IT-bedrift. Jeg har ingen eksklusive assosiasjoner om klær forbundet med navnet deres. Navn kan være konstruerte, assosiative eller deskriptive. Slik jeg ser det er navnet deres konstruert, det er på ingen måter deskriptivt eller assosiativt. Så hva betyr det, og hva ønsker dere at forbrukere skal assosiere det med?
Et eksempel er når IKEA skulle lansere seg i USA. Det første de gjorde i markedsføringen var å lære den amerikanske befolkningen å uttale IKEA riktig (AiKi:a).

#2: Logo - Skal bidra til å gi merkevaren riktige assosiasjoner og kategoritilknytting. Har dere en logo foruten skriften på forsiden Fiffit.no? En logo er et viktig element, da mennesker lærer visuelle symboler lettere enn ord (fiffit). Logo er også lettere å endre enn navn, og gjør man det bør det endres gradvis.

#3: Pakkningsdesign - Design gjør ofte at merkevaren skille ser utfra konkurrentene og at kundene oppdager produktet i hyllene. For dere som nettbutikk vil det være lurt å gjøre pakkene deres mystiske og spennende der de ligger blant de andre pakkene på postkontoret. Slik vil skape nysgjerrighet hos andre når de ser kundene deres med den kule pakken fra posten.
Design og farger skal bidra med at de riktige assosiasjonene dannes og forsterkes i målgruppen. Designets estetikk kjennetegnes også ved at vi reagerer på det rent emosjonelt. Der er 62 ulike designelementer, alt fra størrelse, detaljer, bilder, kontraster, massivt, naturlig, forsiktig etc. Design er veldig viktig for markedsføringen i disse dager. Det kan være nettopp det som får kundene til å velge dere framfor deres konkurrenter.

#4: Slagord - skal være korte, beskrivende og overtalende. Feks Rema1000; "det enkle, er ofte det beste". Slagordet er merkeløftet. Hva lover dere å gi kundene? Jeg så ingen slagord på sidene deres. Hvem er kundene deres, målgruppe? Det er alltid disse dere må kommunisere til. Slagord er også enklest å endre over tid, og framstår som kjernen i deres budskap. Nå bruker vel Rema1000 noe sånt som "Det er sluttsummen på kassalappen som teller".

#5: Lyd - kjenningsmelodi kan være lurt å ha, en sang som man forbinder med fiffit? Dersom dere skal begynne å markedsføre dere på tv eller radio bør dere være konsistent i hvilke type melodier dere velger, eller om dere lager deres egne låter/melodier. Grandiosa lager ny sang for hver pizza de promoterer. Dette gjør det lett for kundene å huske, lyd fester seg lett i hukommelsen.

#6: Lukt - vi lar oss ubevisst påvirke av lukt og dufter (brødlukt, kaffelukt etc.). Dette er ikke et must, men pakkene deres bør kanskje ha en egen lukt over seg. Nytt og rent, eksklusivt etc.

#7: Merkekarakter - dette er spesielle symboler som ofte brukes sammen med logo, spesielt i forbindelse med reklamefilm eller annonser. De er ofte fiktive og gjerne fra tegneserieverden. De vil fungere som levende symboler på gjenkjennelse og oppmerksomhet. Tenk på Mr.Melk fra Tine, Duracellkaninen, Michelin Man eller Marlboro Man. Eller kanskje sist; Statos Kua. De bidrar alle til å skape sterke relasjoner mellom merkevaren og kundene. Dette gjør at merkevaren kan formidle en "personlighet" via sin karakter.

Det er en masse dere bør ta tak i før dere i det hele tatt begynner markedsføringen. Slik det ser ut nå tror jeg dere kan drite dere litt ut. Dere MÅ være mer gjennomført. Mer interessante bilder og design på siden deres er viktig. Produktbildene deres er også veldig små. Vær obs på at dette kan være noe som får kundene til å se forbi og ikke klikke seg inn videre.

Håper dere klarer å fikse opp i elementene deres og framstå mer slik dere ønsker.
Jeg vil i første omgang anbefale et par SWOT-analyser av konkurrenter, kunder, fiffit og markedet.
Markedsanalyser er særdeles viktig, og en målgruppeanalyse bør være førsteprioritet.

Dersom ingen har hørt om dere hjelper det ikke hvor mange "eksklusive" varer dere tilbyr. Lykke til!
Sist endret av kn^tte; 26. mai 2013 kl. 11:05.
Tilbud
Det er ingen produkter på tilbud

Synes det alltid bør være noen produkter på tilbud.
I den prisklassen der er det bare merkelig å ikke kunne akseptere AmEx og Diners egentlig..
Ingenting
jpano's Avatar
Veldig mange viktige poenger nevnt her, en ting er å starte enkeltmannsforetak, men jeg ville aldri ha bestilt varer i denne prisklassen fra ett slikt selskap.
Hvorfor er det ikke modellnavn på klokkene deres? Og hva er grunnen til at jeg burde velge DERE, istedet for Nelly eks? Hva er deres fordeler?
Syns det var en flott nettbutikk jeg, men som flere sier her så er det noe mangler ved skrivefeil og manglende navn.
Veldig enig med @kn^tte og @Fkleppe. Dere må ha noen konkurransefortrinn å spille på, for øyeblikket ser jeg ingen - ergo ville jeg brukt mine penger et annet sted.
Jeg syns siden gir et litt for generic inntrykk til at jeg ville brukt flerfoldige tusen på denne siden.

Skal du selge dyrt bør det også se mer eksklusivt ut.
Bildene som brukes er tatt fra nettet. Du burde kanskje ta dine egne?
Trådstarter
Hei igjen, her var det kommet masse gode feedback. Er uten tvil mye vi må ta tak i fremover. Sånn er det å starte business, man må jobbe konstant for å bli bedre.

Angående vårt konkurransefortrinn kommer det hovedsaklig av at vi tilbyr en haug med varer ingen av konkurrentene våre gjør, og vi er også konkurransedyktig på pris. Angående betalingsalternativer er det flere løsninger på vei (venter på litt tekniske ting skal komme på plass).

Det er veldig mye kloke ord her når det kommer til branding, markedsføring også videre. og alle disse er uten tvil viktig å ta med seg

Bildene på produktene er nå gjort ett lite hakk større
Hvilke betalingsalternativer forventer du å stille med når alt er på plass?
Trådstarter
Bildene på produktene forresten er ikke tatt fra nettet, de er tatt av merkevaren selv. Altså vi får bilder fra Diesel, Prada, Gucci, Levis, Calvin Klein o.s.v

Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Hvilke betalingsalternativer forventer du å stille med når alt er på plass?
Vis hele sitatet...
Er i løpet av kort tid på plass med Klarna faktura og klarna delbetaling. Det kommer også andre betalignsløsninger med kort enn paypal direkte inn i nettbutikken
Sitat av Tenshi Vis innlegg
Angående vårt konkurransefortrinn kommer det hovedsaklig av at vi tilbyr en haug med varer ingen av konkurrentene våre gjør, og vi er også konkurransedyktig på pris.
Vis hele sitatet...
Det gir deg ingen fordel, så lenge du prøver å selge eksklusive varer fra en side som ser sånn ut. Du stikker ikke på Nille og kjøper gassgrill til 6k, liksom.
Samme inntrykket sitter jeg igjen med etter å ha besøkt siden din.

Sitat av Tenshi Vis innlegg
Bildene på produktene forresten er ikke tatt fra nettet, de er tatt av merkevaren selv. Altså vi får bilder fra Diesel, Prada, Gucci, Levis, Calvin Klein o.s.v
Vis hele sitatet...
Det vil fort se mye mer profesjonelt ut om du tar egne bilder.
Enkelt og oversiktlig design.
Det er dog et par ting jeg har "problem" med og det er:farge på meny, kategori og kjøp knappene. Hvis du skal kjøre helt safe kan du bruke brun. F.eks: A37E58, 755C3B eller: CDBB99

Personlig syntes jeg hverken logoen eller gradient bakgrunnen var pen. Det er helt greit å ha tekst i logo, men fant du ikke en styggere font? Skyggen i logoen ser bare rar ut, teksten virker helt sammenpresset og det ser egentlig bare rotete ut. Bruk en font som ser "eksklusiv ut" og dropp stygge "effekter".

I stedet for gradient-bakgrunn, kan du bruke en enkel farge eller "repeatable background" med et eller annet mønster som er litt diskret.

Her er iallefall noen fonter jeg mener er penere: http://bildr.no/thumb/1625822.jpeg
Trådstarter
Har nå gjort noen endringer. Har gjort designet på siden mer enkel og "clean" og gjort noen forbedringer i logoen men beholdt litt av konseptet.

Hva syns dere?
Skulle ikke så mye til, er betydelig bedre.

Bare for å være litt pirkere. Ha litt bedre hoover effekt i menyen. Kanskje du kan gjøre teksten lys grå, eller hvit?
Sist endret av Spelly; 26. mai 2013 kl. 19:51.
Det ropte svindel og lureri lang vei så fort jeg sveipa over hvilke personer som liker Facebook-siden deres.

Du har over tre tusen liker på siden, og ifølge widgeten på siden, har de fleste utenlandske navn, og mest sannsynlig er de av utenlandsk opprinnelse.

Enten så drifter du siden på flere språk, eller så har du en massiv fanskare ifra Øst-Europa? Dette gir nettsiden et sterkt svindelpreg, og minner fort om en nettbutikk med formål å lure kunden, og ikke selge de eksklusive merkeklær.
Sist endret av verified; 26. mai 2013 kl. 19:55.
Trådstarter
Alle varene på siden vår er ekte men vi har "jukset" litt angående facebook-likes det er helt riktig. Dette er for å at folk ikke skal føle at de er "først".
Sitat av verified Vis innlegg
Det ropte svindel og lureri lang vei så fort jeg sveipa over hvilke personer som liker Facebook-siden deres.

Du har over tre tusen liker på siden, og ifølge widgeten på siden, har de fleste utenlandske navn, og mest sannsynlig er de av utenlandsk opprinnelse.

Enten så drifter du siden på flere språk, eller så har du en massiv fanskare ifra Øst-Europa? Dette gir nettsiden et sterkt svindelpreg, og minner fort om en nettbutikk med formål å lure kunden, og ikke selge de eksklusive merkeklær.
Vis hele sitatet...
Eller så har fyren kjøpt facebook likes? Jo flere likes jo lavere er terskelen for å like siden. Det er MANGE som gjør tilsvarende.
Blit litt for dumt å konkludere med at en nettside er svindel, basert på likes. Da er det iallefall ufattelig enkelt å ødelegge for konkurrenter. Bare å kjøpe 10.000 likes for 300.-

Men Tenshi, skriv inn orgnr i footeren på nettsiden.

Enda en god ide kan være å gå gjennom de punktene som er nevnt her: http://nettfavoritter.posten.no/pages/for-nettbutikkene
Sist endret av Spelly; 26. mai 2013 kl. 20:01.
Må henge meg på i oppfatningen om at facebooksiden med 3500 likes og 7 posts og ingen likes ser litt uproff ut..
Sitat av jalig Vis innlegg
Må henge meg på i oppfatningen om at facebooksiden med 3500 likes og 7 posts og ingen likes ser litt uproff ut..
Vis hele sitatet...
Mener du virkelig at det er likes som avgjør om et firma oppleves som proft/seriøst?

Komplett har nærmere 250.000 likes, det er flere poster der hvor det er < 50 likes. Betyr det at 249.950 av likesene deres er fake?
Det at så latterlig lav andel av personene som liker siden deres ikke er "aktiv" og liker innlegg etc, senker det seriøsiteten/troverdigheten til komplett?

Kan godt være det er jeg som er litt sær, men: jeg syntes forøvrig det er litt rart at folk vurderer troverdigheten til nettsider basert på om noen liker et innlegg fra nettbutikken, eller hvem som liker siden deres.
Sist endret av Spelly; 26. mai 2013 kl. 20:13.
Nei er overhodet ikke det jeg sier, men det var i kombinasjon med at det er åpenbart at siden ble startet 8.mai og man skal ikke scrolle langt for at det blir bom stopp. At man da har fått 3500 likes og det er ingen brukeraktivitet overhodet er det som gjør at det ser useriøst ut.

Sier ikke at det er en fast rate som avgjør dette, men det er en kobinasjon, og dette er det inntrykket jeg fikk. Det er også det jeg formidler til de jeg jobber med å lage slike sider for.

Se også her:

http://www.jonloomer.com/2012/07/09/buy-facebook-likes/
Trådstarter
Skjønner at det er mange meninger om dette med kjøpte facebook-likes. Er enig det er både fordeler og ulemper med dette. Føler det er litt 50/50 hva som anbefales her.
Sitat av jalig Vis innlegg
Nei er overhodet ikke det jeg sier, men det var i kombinasjon med at det er åpenbart at siden ble startet 8.mai og man skal ikke scrolle langt for at det blir bom stopp. At man da har fått 3500 likes og det er ingen brukeraktivitet overhodet er det som gjør at det ser useriøst ut.

Sier ikke at det er en fast rate som avgjør dette, men det er en kobinasjon, og dette er det inntrykket jeg fikk. Det er også det jeg formidler til de jeg jobber med å lage slike sider for.

Se også her:

http://www.jonloomer.com/2012/07/09/buy-facebook-likes/
Vis hele sitatet...
Vi får være enig i å være uenig. Dette er et tema hvor folk har ulike meninger. Googler du, så finner du ca like mange poster om hvorfor det er lurt å kjøpe likes. Jeg mener at kjøpte likes kan ha en viss positiv effekt.

Den viktigste faktoren for at en nettbutikk kan bli tatt seriøst i er utviksomt: gramatikk/språk, designet, informasjon om angrerett etc... og ikke minst: orgnr som vises i footer eller header.
Sitat av Spelly Vis innlegg
Den viktigste faktoren for at en nettbutikk kan bli tatt seriøst i er utviksomt: gramatikk/språk, designet, informasjon om angrerett etc... og ikke minst: orgnr som vises i footer eller header.
Vis hele sitatet...
Der er vi enig, og jeg vil også legge til at det i 2. omgang er ekstremt viktig med fornøyde kunder som er fornøyd med produktet deres.

Så legg i litt ekstra hardt på servicen. Kanskje sende kundene en personlig epost en uke eller to etter handelen og spørre om de er fornøyd og følge opp klager bra.
Sitat av Tenshi Vis innlegg
Hei alle sammen, endelig tok jeg steget og registrerte meg her på forumet (har besøkt for å få tips og råd de siste 3 årene).
Vis hele sitatet...
Registreringsdato: apr 2004

Det står at pakkene blir levert med dhl og da lukter det Toll gebyrer osv , blir pakkene sendt fra norge eller utlandet ?
Ellers så butikken bra ut
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av mdk Vis innlegg
Registreringsdato: apr 2004

Vis hele sitatet...
Stusset og på det....

En ting til:
http://puu.sh/31QMv.png

En ting til... Lykke til. Det er et f.... slit.
Trådstarter
Pakkene blir levert med DHL ja men kunden får ingen tollgebyrer eller lignende.

Angående service vil vi ha ett "kundehjul" som blir satt opp hvor vi følger kunden opp i etterkant og spør om de er fornøyd også videre. Vi kommer til å ha stor fokus på å beholde de kundene vi får, noe som vil være minst like viktig som å skaffe nye kunder.

På lik linje som om du går inn i en Gucci-butikk eller Prada-butikk i Paris og kjøper en veske til 10.000kr og får med deg en blomst eller en champagne, vil vi gjøre det samme her til de kundene som handler våre dyreste produkter. Da får de tilsendt en blomst fra oss. Ett av flere tiltak vi vil gjøre for å skille oss ut.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
EN BLOMST?
Seriøst? Hva skal det bety? Hva mener dere å uttrykke? Blomster er noe man sender som "trøst" dersom noe uheldig har skjedd med forsendingen, før dere får rettet opp i det.

Noe kulere hadde vært invitasjoner eller gratisbilletter til ulike fashion-eventer dere kan arrangere.
Dere kan feks ha en årlig vinterfest, og en årlig sommerfest. De som handler dyrere varer innenfor ulike tidperioder vinner gratis billetter/invitasjon til eventen, og er samtidig med i trekningen av gratis hotellopphold en helg på feks Juvet Hotell eller The Thief med Spabehandling, Champagne på senga osv osv. Eller Weekentur til Paris, Tokyo, Singapore etc.

Dere må tenke eksklusivt.
Og dere må skaffe dere sponsorater og sammarbeidspartnere.

For øvrig ser siden allerede bedre ut, men dere må gjøre mer.
Klær-knappene er en laaaang liste som tar forferdelig mye plass.
Hadde sett bedre ut med en knapp for vært hovedtema og under hvert tema puttet inn underkategorier som en ser dersom en holder musen svakt over knappen eller trykker seg inn der. Dette gjør veldig mange nettbutikker, blant annet H&M og Mood of Norway. Det ser mye mer oversiktlig og profesjonelt ut.
Sist endret av kn^tte; 27. mai 2013 kl. 09:49.
Hvordan kan du som en liten aktør i Norge være sikker på at dine produkter blir produsert i europa?
Trådstarter
Vi har kvalitetsikret våre leverandører, så når det kommer til produktene våre er vi sikre på at disse er av riktig kvalitet
Tenker ikke på kvaliteten, men produksjonsland. Regner med at du vet at det kun er lov å paralellimportere produkter som er produsert i EU området?

Klippet fra en annen sak:
Siden flaskene var produsert i USA, ble
salget stoppet av EFTA-domstolen. De slo
fast at Norge er underlagt samme regelverk
som EU. Det vil si at det kun er lov å
parallellimportere varer som er produsert i
EU.
Kilder: Aftenposten, Dagens Næringsliv

Så vidt jeg vet så produseres diesel utenfor europa.
Syns det med blomst er en god ide jeg!

Kanskje når man blir større kan man tenke store events, men å begynne i det små med gode initiativ er bra !
Trådstarter
Vi skal ha ett større kick-off party i oslo om kort tid. Mer info her vil komme senere
Sitat av Tenshi Vis innlegg
Pakkene blir levert med DHL ja men kunden får ingen tollgebyrer eller lignende.

Angående service vil vi ha ett "kundehjul" som blir satt opp hvor vi følger kunden opp i etterkant og spør om de er fornøyd også videre. Vi kommer til å ha stor fokus på å beholde de kundene vi får, noe som vil være minst like viktig som å skaffe nye kunder.

På lik linje som om du går inn i en Gucci-butikk eller Prada-butikk i Paris og kjøper en veske til 10.000kr og får med deg en blomst eller en champagne, vil vi gjøre det samme her til de kundene som handler våre dyreste produkter. Da får de tilsendt en blomst fra oss. Ett av flere tiltak vi vil gjøre for å skille oss ut.
Vis hele sitatet...
Gavekort lurer kundene til å handle mere hos dere , butikken ser fin ut og jeg kommer til å handle litt
Sitat av Tenshi Vis innlegg
Vi skal ha ett større kick-off party i oslo om kort tid. Mer info her vil komme senere
Vis hele sitatet...
Regner med vi får invitasjon m/drikkebonger som takk for hjelpen?
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
En annen ting jeg ser på siden deres er at bildene ikke har lik størrelse.
Sko og klær er forskjellige formater. Alt bør være likt slik at det ser best mulig ut, altså profesjonelt.
Det viser seg også at lenker som ligger til høyre blir oftere klikket på enn lenker til venstre.
Hjem - Blogg - Tilbud - Om Oss burde vært flyttet og anonymisert lengre ned på siden, kanskje helt nederst.
Trådstarter
Hehe invitasjoner skal dere i det minste få. Gavekort er ikke for å "lure" kunden, men for å friste de til å handle hos oss ja naturligvis

Takker for masse tilbakemeldinger, noen gode, og noen hvor vi må forbedre oss. Alt er viktig å få med seg. Og dere er selvsagt velkommen til å handle hehe
Har ikke lest tidligere innlegg, men du bør gjøre noe med størrelsen på bildene. Det ser ikke særlig profesjonelt ut når bilder og teksten ikke ligger likt i forhold til hverandre. Videre er det dårlig oppløsning på noen av bildene.

Ellers ser siden grei ut, har ikke noe spesifikt å nevne, men siden skiller seg ikke noe nevnverdig ut sammenlignet med andre nettbutikker.