Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1946
Heisann, er dritt lei alle spillene jeg har, og er på leting etter noe nytt!
En ting jeg føler hadde vært veldig morsomt å spille nå, er et spill hvor jeg kan designe noe, gå rundt i noe jeg har bygd. Nesten akkurat som Minecraft, men noe annet. Finnes det noen spill som er slikt? Jeg vil ha muligheten til å være kreativ ved bygging, også deretter kunne gjøre noe annet enn å bygge, som f.eks å gå rundt og sloss mot monstre i Minecraft.

TLDR: Finnes det noen spill som ligner Minecraft, på noe som helst måte?
Jeg synes i alle fall Pontifex er ett ganske kult spill Det går ut på å bygge broer.
Terraria er helt klart et godt alternativ for deg
Trådstarter
Ingen som vet om noe som inneholder mye mer enn bare broer? Jeg vil ha noe som gjør at man kan bygge store hus og lignende!

Sitat av Mandokir Vis innlegg
Terraria er helt klart et godt alternativ for deg
Vis hele sitatet...
Har spilt Terraria i utallige timer også! Veldig bra spill, med tanke på så mye rart man kan gjøre med bosser og slikt, men har dessverre gått lei dette også.. haha
Garrys mod!
Du kan bygge,kjøre,fly og sikkert mye mer!
Fantastisk spill hvis du vil være kreativ
Den neste Skyrim-utvidelsen vil ettersigende la deg bygge ditt eget hus fra grunnen av. Etterpå kan du skaffe deg en søt kone og noen flotte barn. Alt man kan ønske seg?
Hva med Spore?
Trådstarter
Sitat av Kyrios Vis innlegg
Den neste Skyrim-utvidelsen vil ettersigende la deg bygge ditt eget hus fra grunnen av. Etterpå kan du skaffe deg en søt kone og noen flotte barn. Alt man kan ønske seg?
Vis hele sitatet...
Det høres virkelig ut som noe jeg kan glede meg til! Ellers har jeg spilt både Mulle Mekk, Spore og Garry's mod!
Kan vel si jeg har prøvd alle de spille som har blitt stilt litt i lyset i tidligere dager. Er vel mer på jakt etter disse spille som ikke har fått så mye oppmerksomhet, og som jeg da ikke har fått høre om!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Tja, prøv Kerbal Space Program, det er ett spill som går ut på og lage en romrakket.

Fantastisk moro egentlig.


EDIT: Innlegg 3.2k
Sist endret av Freddy_fred5; 31. august 2012 kl. 23:00.
StarForge er det du leter etter. Det er fortsatt i tidlig tidlig alpha, så det er ikke så mye content akkurat nå, men det kommer seg nok etter hvert.
Second Life? http://www.secondlife.com/
Der kan du lage alt mulig...
Jeg tenkte med engang på mulle mekk serien :P