Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3384
Døra mi er ødelagt med sorte merker. Jeg sto rett bak døra og hørte hele samtalen dems. At de ikke har lov til å bryte opp døra hvis de ikke har mistanke om lovbrudd som gir 3mnd ubetinget eller mer. Hva gjør jeg nå? Ytterdør til 4-5 tusen. Kommer jeg no vei med det? Er det værdt å anmelde?

De slo og sparket og rev i døra.
Sist endret av A-tillah; 21. november 2018 kl. 01:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sorte merker etter skoavtrykk?

Døra er ikke nødvendigvis ødelagt pga sorte merker.
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Sorte merker etter skoavtrykk?

Døra er ikke nødvendigvis ødelagt pga sorte merker.
Vis hele sitatet...
Men den kan være ødelagt og ha sorte merker.

Sitat av A-tillah Vis innlegg
Døra mi er ødelagt med sorte merker.
Vis hele sitatet...
Ja selvfølgelig anmeld hva er dette for et spørsmål om du hørte selv de snakka om at det de gjorde er ulovlig.
Det er alltid verdt å anmelde det.

Hva er det verste som kan skje? Du hørte dem jo snakke om det, og de fucka opp døra di.
Og du har prøvd å vaske med litt kjemikalier som feks aceton (avhenger selvsagt av overflate behandling på døren) e.l?

Det høres ut som Gummi merker etter sko og det burde være mulig å få ordnet opp i.
ta bilder å send inn anmeldelse. er ikke værre enn at det blir litt mer driti ut statistikk for dem
Dersom du i tillegg til å anmelde saken, går til TV2, så får de en helvetes kjeft av sjefen sin i ettertid, siden de utsetter politihuset sitt for et tvilsom rykte og noen av de ansatte må bruke tid for å svare på spørsmål fra TV2.

Så dersom du har guts til å gjøre noe slikt, så vil det bli det absolutt optimale i en slik situasjon..
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Dersom du i tillegg til å anmelde saken, går til TV2, så får de en helvetes kjeft av sjefen sin i ettertid, siden de utsetter politihuset sitt for et tvilsom rykte og noen av de ansatte må bruke tid for å svare på spørsmål fra TV2.

Så dersom du har guts til å gjøre noe slikt, så vil det bli det absolutt optimale i en slik situasjon..
Vis hele sitatet...
lol..

Dette er kanskje det teiteste jeg har lest på lenge.
Hvorfor skulle tv2 lag sak om en dør som ble "ødelagt" hos en heller tvilsom freaker?
Sist endret av Kjelldriver; 23. november 2018 kl. 20:13.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
lol..

Dette er kanskje det teiteste jeg har lest på lenge.
Hvorfor skulle tv2 lag sak om en dør som ble "ødelagt" hos en heller tvilsom freaker?
Vis hele sitatet...
Fordi politiet har brutt loven, og dette er noe TV2 tidligere har sendt en god del nyhetsinnslag om.
Mistenkte du spøkte jeg, serious

Tviler på at Tv2 lager en sak pga sorte merker på ei dør pga skoavtrykk.

TS har ikke avkreftet at det er det det er prat på. Er heller ikke første tråden han oppretter pga. '' svina''.
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Mistenkte du spøkte jeg, serious

Tviler på at Tv2 lager en sak pga sorte merker på ei dør pga skoavtrykk.

TS har ikke avkreftet at det er det det er prat på. Er heller ikke første tråden han oppretter pga. '' svina''.
Vis hele sitatet...
Saken er at politiet gjorde noe ulovlig ved å prøve å sparke inn en dør uten først å ha innhentet tillatelse til husransaking. Dersom du mener at dette ikke er bra nok for TV2, da tror jeg ikke at du har fulgt noe særlig med på hva de tidligere har publisert vedr. tvilsom opptreden fra politiets side. De støtter heller ikke politiets side i slike saker pga. fordommer mot kriminelle.
Sist endret av seriouslowitch; 24. november 2018 kl. 02:35.
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Saken er at politiet gjorde noe ulovlig ved å prøve å sparke inn en dør uten først å ha innhentet tillatelse til husransaking. Dersom du mener at dette ikke er bra nok for TV2, da tror jeg ikke at du har fulgt noe særlig med på hva de tidligere har publisert vedr. tvilsom opptreden fra politiets side. De støtter heller ikke politiets side i slike saker pga. fordommer mot kriminelle.
Vis hele sitatet...
Å sparke i en dør betyr ikke at de prøvde å bryte den opp.
Slik jeg tolker det så er det sorte merker fra sko som kommer av at de prøvde å oppnå kontakt ved å sparke i stedefor å banke på døren.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Å sparke i en dør betyr ikke at de prøvde å bryte den opp.
Slik jeg tolker det så er det sorte merker fra sko som kommer av at de prøvde å oppnå kontakt ved å sparke i stedefor å banke på døren.
Vis hele sitatet...
Dersom det var tilfelle, så kunne de bare slått hardt i døren med en knyttneve istedenfor å sparke. De snakket jo også seg imellom om at det de gjorde var ulovlig.
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Dersom det var tilfelle, så kunne de bare slått hardt i døren med en knyttneve istedenfor å sparke. De snakket jo også seg imellom om at det de gjorde var ulovlig.
Vis hele sitatet...
Ja det kunne de, men gjorde det ikke.

TS skriver ikke at de sa at handlingene de utførte var ulovlige men at å bryte seg inn ikke var lovlig.
Dette blir spekulasjon fra min side, men kanskje en betjent sa "skal vi bryte opp døra?" så sier den andre "nei det er ulovlig".

Og brøt de seg inn?
Hvis svaret er nei så har ingenting ulovlig skjedd.

Om døra faktisk er ødelagt for være opp til andre å vurdere, TS skriver at den ødelagt med sorte merker ikke at den er fysisk ødelagt (hull, sprekker etc).
Sitat av Rosander Vis innlegg
Ja det kunne de, men gjorde det ikke.

TS skriver ikke at de sa at handlingene de utførte var ulovlige men at å bryte seg inn ikke var lovlig.
Dette blir spekulasjon fra min side, men kanskje en betjent sa "skal vi bryte opp døra?" så sier den andre "nei det er ulovlig".

Og brøt de seg inn?
Hvis svaret er nei så har ingenting ulovlig skjedd.

Om døra faktisk er ødelagt for være opp til andre å vurdere, TS skriver at den ødelagt med sorte merker ikke at den er fysisk ødelagt (hull, sprekker etc).
Vis hele sitatet...
Om de ikke brøt seg inn, men likevell sparket i døra slik at den ble skadet vil jeg påstå at det er enda værre enn å bryte seg inn. Med tanke på at det er absolutt null formål annet enn å gjøre livet kjipt for TS.
Nå må vel kanskje TS fortelle hva for skader det er prat på.

Sorte merker etter skoavtrykk er ikke direkte en stor skade på en dør. Fult mulig få det fjerna med litt innsats.