Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4351
Eg lurer på hva av suboxone eller subutex som er best om man skal ha en fin effekt å ruse seg på? Hva er forskjellen på effekten på de to når man ikkje tar det som medisin mot heroinavhegighet men til å ruse seg på?
Subuxone inneholder Naloxon, som gjør at du blir dårlig hvis du tar andre opiater har jeg forstått..
Correct me if i`m wrong..
Sitat av annveig Vis innlegg
Eg lurer på hva av suboxone eller subutex som er best om man skal ha en fin effekt å ruse seg på? Hva er forskjellen på effekten på de to når man ikkje tar det som medisin mot heroinavhegighet men til å ruse seg på?
Vis hele sitatet...
Så lenge du ikke bruker opiater, da vil ruseffekten være ganske sterk. Første gangen jeg brukte det ble jeg utrolig sløv, trøtt og greit rusa. Du bygger fort opp en toleranse! Pass på at du ikke tar for mye, hvis du tar for mye ender du opp med å henge over toalettet og kaste opp hele dagen. Hvis det er 8 MG du har så holder det med 1-2 MG. Jeg foretrekker subutex foran suboxone.
så eg vil få sterkere rus enn på suboxone? har prøvd suboxone en del ganger, og har nå tenkt til å prøve subutex... hva er forskjelen sånn rusmessig?
Sitat av annveig Vis innlegg
så eg vil få sterkere rus enn på suboxone? har prøvd suboxone en del ganger, og har nå tenkt til å prøve subutex... hva er forskjelen sånn rusmessig?
Vis hele sitatet...
Med mindre du har tenkt å filtrere subutexen for så å injisere det i åra så vil det ikke være en forskjell på subutex og suboxone.
Tenket å la det smelte undet tunga slik som me suboxone. vil det da ha omtrent samme effekt?
Sitat av annveig Vis innlegg
Tenket å la det smelte undet tunga slik som me suboxone. vil det da ha omtrent samme effekt?
Vis hele sitatet...
Da vil den ha den samme effekten. Jeg foretrekker å ta det gjennom nesa, funker mye bedre!
Linjet 1mg subutex med dette for ikke så alfor lenge siden, skulle aldri jort, kvalmen og spy bare du skulle tenke. På vegen him måtte eg spy ut bilen 5 gonger. og hjemme bare ligge i ro og ikke konsentrere seg for mye. helt jevligt. men det var nok for stor dose ?, foretrekker H eller Oxy, men driver ikke med det til vanelig.
Kjörer allt i snoken og syns ikke det er noen forskjell. Hvis det er så, er den veldig liten.
Gått av og på subutex/oxone i ett halvår snart. Hvis dealern har begge företrekker jeg dock Suboxone.
Jeg inbiller meg att forstoppelsen blir mindre med oxone.

Det gir mye bedre effekt nasalt, mener jag.
Testet å smelte under tungan. What a fucking waste. Ble förståelig koselig, men ingen kick eller i nerheten av samme eufori.
Suboxone er Subutex+Naloxon i ett. Nalokson motvirker effekten av subutex hvis det settes i blodet, men subutex og suboxone har samme effekt hvis det spises eller legges under tunga. Veit ikke helt om nalokson har noen effekt når det sniffes, men vil tro det tas opp mer gjennom nesa enn under tunga.