Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  186 53690
married to google
Xmalix's Avatar
Det hadde vertfall ikke jeg trodd hvis en mann som kom bort til meg!! Hadde vært ganske skeptisk, men har opplevd mange hyggelige menn i fylla som gjerne hjelper med å følge deg hjem, støtte deg, holde håret etc.
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg har lært at det ikke finnes flere slike menn igjen av oss. De fleste ville voldtatt ei frossen jente som har spydd og urinert på seg selv i grøftekanten. Det er i hvert fall hva noen jenter "liker" å tro.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg sett en jente ligge i ute i snøen hadde jeg først prøvd å vekke ho, hadde ikke det funka så hadde jeg ringt politiet og/eller ambulansen...
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Det var en gang jeg hadde fått en halvliter hjembrent av en kompis. Hadde aldri drukket hjemmebrent før, så jeg tok med meg flaska på fest og drakk av den. Det smakte nesten ingenting så hele flaska var borte på et kvarter. Jeg husker jeg lurte på hvorfor jeg ikke kjente noe. Så smalt det. Etter det hadde jeg liggi litt på en soffa, før noen fikk satt på meg sko og kompisen fulgte meg hjem. Han fulgte meg et stykke på veien og spurte om jeg kom meg derfra og hjem selv. "Jada" sa jeg. Så etterlot ham meg der, men når han snudde seg litt lenger nede i gata sto jeg fremdeles på samme sted og klemte om en lyktestolpe som om det skulle være min beste venn. Han skjønte det ikke var mye vett igjen hos meg, så han snudde seg og fulgte meg helt til døra. Det siste han så av meg var at jeg sto der og rasla med nøklene. Ingen vet helt hva som skjedde etter det, men jeg våkna hvertfall dekket av gjørme på fyllearresten. I følge politiet hadde jeg vært "noe overstadig beruset" og ligget og sovet på en vei. Kompisen min hadde også tatt med seg en flaske på festen, så han våkna på et hjem for hjemløse.

Ingen av oss har drukket hjembrent mer etter den gangen.
Sist endret av khh; 6. oktober 2013 kl. 01:47.
SOVNA KANSJE IKKE UTE I FYLLA, MEN SØVNA BÅDE I BLOD OG GØRR I GLATTCELLA DEN NATTA !

(KOPIERT FRA EN ANNEN TRÅD) Dette var desidert en av de sykeste fyllekulene jeg hadde når jeg ennå bodde i Bodø..

"Storytime with Mozzie
Min og trailerkn/hutch sin fyllekule i Bodø by.

Det hele startet klokken 9 om morgenen på en kafè i Bodø hvor vi spiste frokost og tenkte på hva vi skulle finne på utover dagen. Her kom vi til og tenke på cognac, eller conjager som vi kaller det på fagspråket, og satt begge med vann i munnen med tanken på det. Vi vet begge fra tidligere erfarfaringer at brunt- og blankt brennevin går som oftest til helvete og litt forbi hos oss, men vi var temmelig sikre på at det skulle gå bra denne gangen. Vi skulle jo ta det med ro.

Etter vi hadde spist frokosten og jeg hadde drukket opp Caffe Latte'n min, begynte tiden og nærme seg åpningstid for vinmonopolet. Siden begge er under 20 år har vi jo ingen legitimasjon og vise frem, men jeg ser såppas gammel ut at jeg får som oftest kjøpt hele tiden. Jeg gikk inn og hentet brennevinet i full fart med en gang polet åpnet, og stod og ventet på å få betale. Jeg har litt erfaring med akkurat dette og ser hvem av betjeningen jeg er mest sannsynlig og få kjøpt hos, så stilte meg i rett kasse. Etter og ha ventet på alkisen fremfor meg skulle få betalt bytter de faen meg folk i kassen, som da til slutt ender med at jeg måtte vise legitimasjon. Sa pent at jeg hadde blitt slått ned helgen før og frastjælt kortmappen mens jeg peker på 3 sting jeg har i høyre øyehule, men ikke faen. Jeg går ut mens kompanjongen min enda er inne og turer, og kommer ut etter fem minutter med et stort smil rundt munnen og en pose i hånden. "Ka i fan har du kjøpt no?" Spurte jeg, mens jeg så spørrende "Ei flask Bailey's å nå rødvin te biffen!" fikk jeg til svar, vi lo begge to litt rått mens vi forlot City Nord.

Vi tok bussen til sentrum.

Vel nede i Glasshuset gikk vi rundt og så i butikker en drøy halvtime før jeg sa at jeg skulle gå og handle den flasken på det andre Vinmonopolet. Denne gangen tok jeg ut absolutt alt av legitimasjon fra kortmappen og ga trailerkn/hutch dette, så jeg gikk kun inn med 700 kroner i kontanter. Jeg gikk og fant en flaske med litt eksklusiv cognac, og gikk i kassen og betalte. Vell ute ble jeg møtt av et smil samt frasen "No bei æ fanme øltørst, eller hur?", så vi gikk og satt oss på nærmeste plass som serverte. Klokken var nå tolv på formiddagen og solen skinte, livet var digg! Etter at jeg hadde drukket opp en halvliter Bayer og han det lyse skvipet sitt, gikk vi ned på en lokal butikk og kjøpte oss indrefilèt av svin samt noe øl og tilbehør. Vi begynte og gå til busstasjon nå, før trailerkn/hutch stopper opp og sier han skal klippe seg. Vi blir sittende der ihvertfall en time før han sier seg fornøyd, og vi tar bussen hjem. Vi møtte og på ei vennine der, som kommer inn i spillet senere.

Vi kommer hjem

Vel hjemme finner vi fort ut, faktisk nesten før posene hadde møtt parketten, at vi måtte ha noe å drikke. Vi heller en god del Bailey's i hvert sitt glass før vi skåler og prøver og få den søte væsken ned halsen, jeg personlig var ikke noe fan av det der uten kaffe så jeg er rask og finne fram ei Buddweiser fra posen (Jeg er selvutnevnt ølkjenner, er halveis kresen og ligger kun godt øl) som jeg drikker jevnt og trutt fra. "Nei no må vi få på nå gammel rock!" Sier jeg bestemt og drikker enda noe mer øl. Vi sitter der og hører på blant annet Mark Knopfler til klokken blir 4ish, og jeg hiver meg rundt på kjøkkene- Jeg begynner og steike biffen med sterk varme så saften blir innesperret (Er og gourmet-chef, selvutnevt), før jeg lar den ligge på svak varme med et lokk. Jeg åpner nå cognac'en og sper en liten dl ut i peppersausen og to-tre spiseskjeer over biffen. I dette øyeblikk står trailerkn/hutch og banner høylydt fordi han faen meg har klart og knekke halve korken til rødvinen inni tuten. "Det e fanme sånn det går når man e førr stærk!" hører jeg fra han før han setter i med fliringa si. Jeg ber han presse korken ned istede for og prøve å få den ut, så han gjør det og begynner å helle over biffen. Det ender jo selvfølgelig i rene New Orleans, og var ikke grisen død fra før av ble han ihvertfall druknet i det øyeblikket. Jeg skjeller han ut før jeg sender han i sofaen med ei kald øl og ber han holde seg der og ikke fucke til maten. Jeg fikk til sllutt reddet biffen og vasket pannen før vi tok en test-smak. "Fyfaen det hær kain du, det ska du faenmæ ha!" sier trailerkn/hutch mens ejakulasjonen går i underetasjen, jeg tar dette som et kompliment og smiler mens jeg sier "Æ sa jo det". Vi tar oss en conjager mens biffen steker og ringer venninen vår (Vi kaller henne Lise), hun skulle komme bortover med en gang.

Maten blir servert.

Lise kom right on time og vi serverte maten mens vi guttene satt og drakk vin og øl. Her ble det mer ros og vi satt og pratet om alt mellom himmel og jord, inkludert at sauene i en bygd i nærheten har begynt og snakke (Flere mannsaldre med innavl), vi ler mens jeg og kompanjongen drikker litt conjager og tjillær. Når maten var fordøyd var vell klokken 5ish, og vi beggynner og bli tøvete.

Vorspielet begynner.

Mens vi satt der god og fete kom trailerkn/hutch med den gode idèen om og tømme resten av vinflasken samt skjenke opp et godt glass cognac, så vi tar begge vinen på styrten og skyller ned med conjager. Vi fyller vell på 4-5 ganger og tar to pils til før klokken ble 18:00 etterhvert, da fant vi ut at det var på tide og gå på byen. Vi var begge kommet i et godt slag, og så absolutt ikke mørkt på noen ting. Vi tullet mye mens vi flirte over sist episode i samme leilighet hvor vi endte opp med og kaste fulle ølflasker etter hverandre. Vi ringer etterhvert en bekjent som kjører oss til byen. Vi sitter og hører på Bjørn Rosenstrøm og fyrer oss opp til helaften.

På byen.

Vi annkom baren hvor en liten finne står og skjenker en svenske. Vi bestiller hver vår øl før vi stikker bort til et bord og setter oss. "Fy fan det va lite folk her" utbryter trailerkn/hutch mens vi sitter ved bordet, etter litt diskusjon finner vi ut at vi skal sette oss ned ved baren. Mens vi sitter der får jeg den utrolig gode idèen til og presse i meg hele ølen, så jeg skåler til trailerkn mens jeg sier bestemt "Botten up!" og drikker opp ølen. Nå er vi i det slaget at vi vil ha sterkere drikke, så vi bestiller en runde Jâgermeister og er i godt humør. Bartenderen var ikke norsktalende og syntes jeg var "Shitfaced drunk", så trailerkn/hutch klarte og si "Hey mate, he's somewhat retardet, he isn't drunk!". Det endte med at vi drakk 7-8 (Husker ærlig talt ikke) Jâgermeister-shots før svensken begynte og kalle meg tilbakestående. Jeg svarte han at jeg var helt oppegående og alt var prima. Han begynte nå og bli ufin og satt bare og køddet, så alt endte med at jeg klikket litt på han og hev meg inn i en brytekamp. trailerkn som var på do fikk panikk og løftet meg vekk med en gang han returnerte til baren og sa vi måtte stikke!

Det endte kort og godt at vi sprang opp trappen og ut på gaten hvor vi braste sammen i latter helt til vi så svartemarja (Store politibilen) svinge inn til baren. "Oh shit" utbrøt jeg da vi så at dem begynte og gå mot oss, og gikk motsatt vei. Vi ble til slutt innhentet og fortalt at vi var uvelkommen i byen resten av kvelden, og måtte forlate området. Dette sa vi var helt greit tydeligvis, men vi husker nada hva vi svarte. Etter dette glipper hukommelsen min helt til vi er tilbake på et mirakuløst vis i leiligheten. Er blitt fortalt at vi ble funnet på en bar enda mer dritings og kjørt hjem av snuten.

Nachspiel.

Vel hjemme når hukommelsen min begynner og komme seg, sitter vi og drikker øl og conjager mens vi hører på musikk. Etterhvert begynner trailerkn/hutch og klikke for et eller annet, vi tror det er fordi cognac'en ble gjemt, men ihvertfall begynner han etterhvert og slå til meg. "Ka i helvette e det du styra me" prøver jeg og få sagt til han mens jeg får to slag i trynet, jeg har ikke det store problemet med aggresjon da det gjelder så jeg holdt meg i nakken til det siste slaget kommer og brekker nesen min. I det øyeblikket forandret alt seg, og jeg eksploderte og la karen i bakken. Jeg er 177 cm høg og 74 kg, mens han er rundt 180 cm og ca 90 kg. Det ender med at jeg er nødt til og legge han i headlock til han besvimer før jeg får på meg noen sko og stikker ut fra leiligheten. Jeg tenker lite over saken som har skjedd, bare att jeg har mongolid vondt i nesen, og går nedover gaten.

Jeg kom omtrent 50 meter før to politibetjenter hopper ut av bilen og setter håndjern på meg og spør "Ka i helvette ha skjedd me dæ, å kor e han andre karn?" Jeg velger og si minimalt og satt meg i bilen før jeg ble kjørt til legevakta. Hva trailerkn/hutch angår, så var de fire stk for å fysisk rive fyren ut av leiligheten og kjørt han og til legevakten. Jeg fikk konstatert brekt nese og ble tatt bilder av, før jeg ble hevet på glattcelle og låst vekk. Kompanjongen hadde forsåvidt klart og fått seg ett kutt på armen så han ble sydd ihop før han og kom etter meg i glattcellene.

Timene i glattcelle.

Jeg våknet 8ish på morgenen av en homofil Bodøværing som sto og hylte om hvor mye han ble oversett av politiet og skrek "Hallo!!!" hele tiden. Jeg lå da bare rolig og tenkte på hva faen som har skjedd kvelden før, før jeg hører trailerkn/hutch rope tilbake "Om du fan steike mæ ikke hold kjæftn snart så kjæm æ over!", i det øyeblikket satt jeg og skreik av latter inne i cella, det var utrolig festlig og høre. Jeg ropte etterhvert tilbake for og vise min tilstedeværelse og ble en munter stemning i andre enden. Jeg la meg ned igjen og tok livet med ro før politiet kom til cellen min og skulle ha pisseprøve samt avhør av oss begge. Jeg gikk til slutt med på begge, og jeg satt i cellen og tvinnet tomler i tre timer til før det var frokost. De disket opp med baguett og cola, ikke dårlig bare det!

Avhøret kom og jeg satt der og sa va som skjedde i grove trekk, denne rapporten er mye mer detaljert en politiet sin for og si det mildt. trailerkn/hutch var heller ikke så ivrig i og fortelle en dritt til politiet, men vi ble etterhvert ferdig og plassert i cellene igjen i påvente av en jurist. Han valgte til slutt at vi ikke ble å skade resten av befolkningen da vi slapp ut, så vi ble løslatt 2ish på morgenen. Vi hadde da lagt der 17-18 timer. Dagen ble heretter brukt til kino, kjøp av nye sko og klær, samt påførsel av mat i skrotten. Vi skjemmes som et par våte hunder i et møblert hjem akkurat nå, absolutt hele senteret stirrer på oss. Vi velger og avvente med og dra hjem og se forfatningen på leiligheten pga at vi rett og slett er livredd for og ha knust den totalt.

Vi drar hjem

"Vi har no ihværtfall ikke tatt live a nån vindua" Utbryter trailerkn/hutch når taxien svinger inn på utkjørselen. Takk gud og høyere makter!

Da vi kommer inn i leiligheten finner vi bare masse, masse blod og et skap som har noen skjeve hengsler. Vi takker gud enda en gang før vi setter igang med fjerning av blodflekker, jeg tar meg og den pilsen jeg nevner i en kommentar lengre oppe i tråden. "
Sist endret av Hutch; 6. oktober 2013 kl. 03:07.
Hehe mye morsomt å lese her jeg drikker ikke selv men har en tendens til å bli med på fulle venners sprell uten hemninger så jeg kan jo fortelle om den morsomste fylle dagen jeg var med på på Filippinene. Jeg og kona hushjelpa og noen nieser og 2 kompiser fant på at badeanlegg er kult. Vi dro dit tok med noe øl og god mat samt brus og is-te. Når vi kom inn så fant vi ut at øl var forbudt. Oki da satte vi det i bilen. Ville jo ikke bryte loven. "glemte" igjen is-te'n i bilen og gett. Plutselig kommer ene kompisen min inn med begge flaskene han hadde blandet ut ene is-te flaska med rom. Ene dama ved nabo bordet luktet lunta så når de dro så ga hun oss resten av isbit posene de hadde kjøpt. så tydelig flere hadde problemer med den lille regelen no alcohol.

Etter at vi hadde spist fant guttene ut at de måtte ha litt rom. Begynte å shotte av riktig flaske. Så gikk de på do. Da oppdaget jeg at begge flaskene var Sprite. Ond som jeg er så byttet jeg plass på dem. Når de kom tilbake så fylte Kenneth opp glasset til Ontoy (kallenavn) han drakk og så rart på Kenneth og sa denne var svak. Så Kenneth fylte på igjen og Ontoy drakk. Etter 4de glasset sa Ontoy takk for is-te'n idiot. Kenneth ble forbannet og tok seg ett glass, og måtte konstantere at jo dette var is-te så de tok 2 shotter fra riktig flaske. Gikk på do. Og historien gjentok seg.
Gutta shotta is-te som guder jeg holdt på å pisse på meg av latter innvendig. De koblet ikke hva jeg gjorde. Hun ene niesa mi som ikke ville svømme så på dette synet og klarte å la være å le.
Den kvelden shotta de 2 tullingene 1 liter is-te tilsammen uten å legge merke til hva det var.

Når de fleste hadde gått hjem og alle småbarna. så kom pussig nok øl'et fram igjen så tonen ble bra på både gutta og kona mi samt hushjelpa. . Så fylla kom den. Når vi dro hjem parkerte vi Ontoy hjemme hos seg, trur vi. Var i allefall der han insisterte på at han bodde. (var slettes ikke der vi plukket ham opp om morgenen men det er en annen historie).

Når vi var hjemme så sparket alle jentene av seg slippersene og gikk og la seg. Jeg og Kenneth satte oss til å spise rester etter turen. Han så på meg og sa bror jeg vil virkelig gjøre noe faenskap. Jeg måtte le og begynte å planlegge med ham. Så ting gikk som de måtte. Når 2 idioter får fri dressur. Når jentene våknet om morgenen så hang det slipperser fra tv antenna inne. 1 slippers på hver av kjøkkendør håndtakene, Samt 2 pakket pent inn i 3 plastposer og lagt i kjøleskapet. Vi hadde visst laget slippers sandwich. Niesene mine og kona bare lo og sa tyyypisk (mitt navn). Det som enda forundrer oss alle er hvordan i helsikke Kenneth sine slipperser hadde havnet i takvifta for han er jo bare 1.68 høy og tak standarden er høyere enn i Norge og vifta er ikke utformet så ting henger der enkelt, de sklir normalt av. Antas at han hadde jobbet godt alene når jeg hadde lagt meg. Hushjelpen hadde visst ment vi var ustyrtelig barnslige. Og i etterpåklokskapens navn så har hun nok veeeeldig rett i det. Men det var jaggu moro den natta.

Selv nå noen år etterpå så låses mine slipperser inne på soverommet med meg og kona når jeg legger meg. For de andre har myyyye å hevne.
Sist endret av creavator; 6. oktober 2013 kl. 03:51. Grunn: Glemte noe som enkelte kan pirke på.
Våknet opp på totalt feil t-bane i totalt feil fylke etter et svært hardt nachspiel hos en av vinnerne av årets stortingsvalg. Gudene vet hvordan jeg kom meg på t-banen, og gudene vet hvor lenge jeg sov der.
Sitat av khh Vis innlegg
Det var en gang jeg hadde fått en halvliter hjembrent av en kompis. Hadde aldri drukket hjemmebrent før, så jeg tok med meg flaska på fest og drakk av den. Det smakte nesten ingenting så hele flaska var borte på et kvarter. Jeg husker jeg lurte på hvorfor jeg ikke kjente noe. Så smalt det. Etter det hadde jeg liggi litt på en soffa, før noen fikk satt på meg sko og kompisen fulgte meg hjem. Han fulgte meg et stykke på veien og spurte om jeg kom meg derfra og hjem selv. "Jada" sa jeg. Så etterlot ham meg der, men når han snudde seg litt lenger nede i gata sto jeg fremdeles på samme sted og klemte om en lyktestolpe som om det skulle være min beste venn. Han skjønte det ikke var mye vett igjen hos meg, så han snudde seg og fulgte meg helt til døra. Det siste han så av meg var at jeg sto der og rasla med nøklene. Ingen vet helt hva som skjedde etter det, men jeg våkna hvertfall dekket av gjørme på fyllearresten. I følge politiet hadde jeg vært "noe overstadig beruset" og ligget og sovet på en vei. Kompisen min hadde også tatt med seg en flaske på festen, så han våkna på et hjem for hjemløse.

Ingen av oss har drukket hjembrent mer etter den gangen.
Vis hele sitatet...
Å herregud den historien virker så jævlig kjent, haha. Hadde akkurat samme begynnelse som deg første gang jeg drakk hjemmebrent når jeg gikk på ungdomsskolen. Mente at dette ikke smakte en dritt å var redd for å ikke få noe "effekt" så drakk like gjerne hele halvlitern på under 15 minutter. Et av mine livs største tabber..
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Morsomme historier her. Får slenge med min!

Da jeg var rundt 17 hadde jeg en voldsom kveld med ALT for mye hjemmebrent. Husker ikke stort men ble, som kamerater har sagt, kastet ut fra festen rundt midnatt grunnet soving å spying. Greit!

Kom til meg selv i 7 tiden på morgenen, å oppdaget til min forskrekkelse at begge buksebeina var piss-våte(pun intended).
Skjønte fint lite da jeg så meg rundt å så at jeg satt i baksete i en bil, inne i en garage jeg ALDRI hadde sett før. Da begynte angsten å komme. Rev opp bildøren å satte kursen mot døra i garagen, som viste seg å være låst.
Før jeg fikk summet meg, begynte porten til garagen sakte men sikkert å åpne seg. Jeg så først 2 føtter, før det kom to føtter til og enda 2 små føtter. Tiden sto nærmest stille i det porten åpna seg å jeg satte mine røde øyne i en familie på tre, mor far og en liten datter. OLAV DET LEGG EIN FOILL MAINN I BILN VÅRRES, nærmest ropte damen til mannen. Mannen som sikkert hadde vært ute en vinternatt før begynte å små-flire av situasjonen, noe jeg ikke klarte da jeg var nært sammenbrudd.

Idag vet jeg fremdeles ikke hvor garagen befinner seg, eller hvem det var som åpnet. Fikk gitt telefonnummeret mitt å sagt at det var bare å ringe om noe skulle være ødelagt.
Det var heldigvis det siste jeg hørte fra fammilien så hadde nok ikke ødelagt noe. Historien derimot lever i beste velgående der jeg bor og det er 15 år siden.
Husker hjemturen med en sko å to våte numne ben. Var ikke lett. Gla for at jeg i hele tatt fant hjem.

Det var tider ja
Må nevne en periode en stund siden.. Jeg var 15 år, skulle på besøk hos søskenbarnet mitt (17). Vi var bestevenner. Jeg skulle ligge der, og vi kjeda oss litt, og bestemte oss for å åpne en 0,7 liters 40% Flaske der. Jeg hadde hatt 2 smirnoff (470ml) før jeg dro, og jeg brydde meg ikke stort. Var uansett på tiden svært utolerant for alkohol. Vi begynte å shotte, og laget 1 stripe hver mellom hver shot.. Så etter en time eller to dro søskenbarnet mitt ut en cubansk håndrulla sigar. Vi skulle ut av rommet for å røyke (noe som ikke var verdens beste ide med tanke på at moren hans var hjemme), men det gikk fint. Etter dette husker jeg ikke stort.. Husker jeg sto på stua og falt.. Så husker jeg at jeg våkna opp i badekaret dems.. Så la jeg meg bare fordi jeg tenkte ikke stort på det.

Da jeg våkna skulle jeg ta turen til rommet til søskenbarnet mitt for å legge meg. Jeg velta tv'n og satte meg.. Klokken var kanskje 2 på natta da.

Våknet opp i et helt mørkt rom, visste ikke hvor jeg var eller hva faen som skjedde.. Siste jeg kunne huske på tiden var at jeg var hjemme og så på tv.. Jeg brydde meg ikke stort og la meg til å sove igjen. Våkna opp litt senere igjen, og jeg skulle reise meg, men skalla i en takbjelke. Der så jeg også at søskenbarnet mitt lå.. Jeg tenkte ikke videre på saken og la meg igjen.

Dagen etterpå våknet jeg med spy over hele te-skjorta og hangover til di grader. Skulle gå ned for å spise middag med familien da tanta mi sier: ''Der er jo den forsvunnede gutten!'' Med et lurt smil.

Jeg bare ler litt av det uten å forstå hva hun snakket om, før hun sa: ''Jeg skulle ned å spørre om dere skulle være med å se på film da jeg ikke fant D (meg) (mitt navn) Mens S.(søskenbarnet mitt sitt navn). Jeg fant tilslutt deg, D sittende i kjøkkenhjørnet med en diger jakke over hodet, og da jeg røska av jakka så det ut som om du hadde blødd neseblod eller noe (som var spy over hele meg). Ja.. Han var så trøtt han at han ikke klarte å gå selv...'' Jeg døde nesten når hun fortalte dette. Jeg gikk på rommet for å se etter hvor mange streker det var under navnet mitt som indikerer shots, men alt så ut som en diger klussetegning. Fikk i meg maten og dro hjem.
Sist endret av BongRips; 8. oktober 2013 kl. 22:04.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nyttårsaften å fjor (2012-2013) skulle jeg å noen kompiser feire det nye året. Jeg hadde ei helflaske 40% som jeg bestemte meg for å tømme i løpet av kvelden. Jeg hadde drukket ett par pils og noen aquvitter hjemme med familien og etter dette dro jeg på vors til kompisen min. Det gikk vel ikke mer en 1,5 time og flaska var tom, jeg var kanondritings og vi besemte oss for å komme oss på festen vi skulle på. Vi klarte faktisk ikke å få taki noe skyss denne kvelden så vi begynte å gå.

Turen var ca 3,5 km og det var mer enn nok i min tilstand. Men vi kom oss omsider fram og formen var vel ganske god da vi kom frem. Jeg shottet masse på festen og hadde null kontroll, men følte fortsatt at formen var på topp. Plutselig kommer han ene kompisen min ''bli med inn på do en tur a''. Da vi kommer inn på badet drar han opp 8 gram pollen hasj og spør om jeg er gira på en J får å feire skikkelig. Jeg blir stoked som faen og vi begynner å mekke opp to feite jonere, omsider etter noen forsøk klarer vi å rulle to greie til tross av at vi var dritings.

Vi går ut å fyrer og jeg kjenner at jeg rett og slett blir mongofjern ganske fort fordi jeg har inntatt så mye alkohol. Etter spliffen går vi inn å chiller med resten av fest folket og stemningen er på topp, jeg sitter i sofaen high as fuck med to rådigge chicks i hver armkrok. Så ankommer det noen andre kompiser av oss men en 1,5 liter colaflaske med blankt i. Dem spør om jeg skal smake på noe ordentlig saker og høy i hatten som jeg var sa jeg ''BÆRE FYLL OPP FULLT GLASS DU'' null blandevann.

Jeg drikker omtrent hele glasset på styrten og før høre at det er perfekt hjemmebrent og tenker faen. Har nok bad memories fra sommeren med hjemmebrent. To timer senere våkner jeg i grøfta av at en random står å pisser på meg og jeg kommer med faen ikke opp. Når jeg våknet til stakk vedkommende avgårde og jeg ligger stuck i grøfta med glissvåte dressklær.. Ute er det 15 - 20 kuldegrader noe jeg egentlig ikke legger så mye merke til men kommer meg til slutt opp å begynner å gå sjanglede hjem. Litt før sentrum ser jeg ett solarium som det står at stenger 23:00 men jeg bestemmer meg for å bare sjekke. I min forbauselse er døren åpen og jeg faller klask ned i solsenga og sovner der. Dagen etter våkner jeg å har ekstremt hangover men husker faktisk en god del av nyttårfeiringen.
Svartbønne: Ble du "solbrent" ?
Obster: hahah, nei.

Det var ikke på, lå bare inni der.
Hadde engang med meg en kasse 0,33 tuborg og en halvliter sprit. Intelligente Mozzie drakk alt så fort han kunne og etter 2ish timer var alt konsumert og jeg skulle til en slektning på videre fest. Long story short; Kom meg 100 meter bortover veien før jeg kollapset i veikanten og ble tatt inn av snuten.
Jeg var på festival i sommer, og bor heldigvis like ved festivalområdet så slapp telt på campen. Men festival kan være ganske utfordrende når man ikke takler folkemengder og har overdrevent høye krav til hygiene, så jeg bruker den vanlige medisinen mot det, sprit. Det funker greit med sprit ute i helgene, men det er litt større på festival, så stressnivåer og søvnproblemer blir virkelig ille frem til den største dagen. Bare lå og koset med hun jeg brydde meg om uten å sove natten før, drakk en halvflaske whiskey og røyket en J til frokost, og dro på festival.

Etter 4-5 timer og en del øl er det god stemning, men jeg kjenner jeg må komme meg litt unna største folkemengden. Rører litt rundt i 20 min, men kommer til slutt inn i portapotty-byen og finner en godt brukt en. Jeg bare sitter der litt og prøver å ta meg sammen, men det lukter helt krise jævlig der. Tror mange skjønner hva jeg mener, sånn blanding av råttent kjøtt, verk, urin, og avføring, i en 40 grader varm plastboks. Står oppreist og bestemmer meg for å gjøre rent på best mulig måte, med vannet jeg hadde og dopapir blir det greit nok på vegger og rundt dosetet. Vasket dosetet og litt kritiske områder med antibac, også.

Men når det ble så "rent", så ble det for meg helt greit å legge seg ned og sove litt også. Lukta var like ille, og det var ikke rent-rent, hehe. Så med dopapiret som hodepute lå jeg på tvers bak dolokket, helt sammenkrølla. Sov og koste meg i 4 timer. Når jeg våknet tenkte jeg bare at "Nå. NÅ hadde mamma blitt stolt hvis hun visste.", og fant venner og fest igjen.

Teller det, selv om jeg i praksis hadde tak over hodet?
Var på telttur med en kamerat en gang for lenge siden (vi var 15-16 år')...dro til byen og drakk oss super drita på smuglersprit..vi lå midt i gata å spøy, men ble utrolig nok ikke plukka opp av politiet..så gikk vi tilbake til teltet..men jeg ble veldig dårlig på veien hjem så ba kameraten min stikke fingeren i halsen min så jeg kunne spy..han gjorde det og jeg spydde som faen..var langt å gå så vi tok en pause å la oss til og sove bak en garasje..sov der kansje 2 timer så gikk vi til teltet som seff ikke var slått opp..vi bare brukte det som en slags sovepose...timer senere våkner vi, hadde visst regna i flere timer da..vi var klissvåte. Gratis tips for fylletur med telt: slå opp teltet før dere begynner å drikke...
(snip)..men jeg ble veldig dårlig på veien hjem så ba kameraten min stikke fingeren i halsen min så jeg kunne spy..(snip)

herrejesus er du seriøs hvorfor i helvete kunne du ikke bare bruke din egen?!
Våkna opp midt på dagen på en trampoline etter en lang natt engang i sommer, hadde ligget sånn at halve ansiktet mitt ble solbrent..
Var typ 16 år gammel og skulle dra på hyttetur med noen kompiser og vi hadde pekt oss ut et overnattingsted i de gule sider som lå på vestlandsfjellene og het Mjølfjell Ungdomsherberge. Vi så for oss full disko i afterski stil og stinn brakke.

Vi kjøpte inn pils og pot, og var klar for tidenes helg. Vi tok toget fra Bergen og skulle hoppe av på Mjølfjell fredags ettermiddag. Det vi ikke visste var at det ikke gikk flere tog til Mjølfjell den dagen, så vi ble plutselig stuck på Voss og måtte vente på mårratoget lørdagen. Det endte med at vi gikk rundt å drakk på Voss og terga på oss alle bondedrengene i bygda fordi vi snakket/rotet med budeiene deres. ''E det ikkje nok kjerringe te deko i byd'n? Kvifor ska deko absolut ta dei me har?'' Så før vi visste ordet av det var vi 5 by gutter mor 25 hissige bønder. Vi la på sprang og klarte etter mye om og men å bli kvitt de.
Nå var klokka sånn 2-3 om natta og vi var desp etter en plass å sove. Vi snakket med en politi patrulje om vi kunne overnatte i kasjotten eller noe, men de bare lo av oss og sa at vi var i deep shit. Penger til hotell hadde vi ikke, så vi prøvde å sjekke garasjer, biler og små skur. Det endte med at vi fant en tilhenger med et overbygg som var fyllt med bygg-avfall. Dette var om våren, og jeg kan tippe det var ca. 5-6 grader om natta. Slet med kulde, liten plass, sparking, kramper og hakkete tenner gjennom hele natta. Men vi overlevde utrolig nok, og var heiv oss på toget tidlig neste mårra, helt knust av den jævlige natten.

Vi lo og hoppet av glede da toget endelig stoppet midt i skauen. Det var ingen perrong der, men konduktøren sa bare at vi skulle gå nedover i skauen til vi kom fram. SKÅL karer! Når vi kom gående inn på tunet med hver sin kasse pils og et strålende humør, ble vi møtt med noen dødelige blikk fra de andre ungdommene, og det så ut som det nettopp hadde vært begravelse. Ingen snakket til oss, men alle kikket på oss. Creepy... Vi går inn i resepsjonen der fyren bak disken ser på oss og roper: ''Ka i helvete kara? Ka fan gjør deko med all den drikken på en avrusningsklinikk''?

Fortsatt en av tidenes helger. Må bare nevne at på vei hjem igjen dagen etterpå, måtte to av karene snike seg på toget ved å ligge oppi hattehyllen med klær over seg i nærmere 2 timer. Fy faen for et syn!
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
(snip)..men jeg ble veldig dårlig på veien hjem så ba kameraten min stikke fingeren i halsen min så jeg kunne spy..(snip)

herrejesus er du seriøs hvorfor i helvete kunne du ikke bare bruke din egen?!
Vis hele sitatet...
hahaha ja jeg er helt seriøs.. og jeg var så drita at det virka som en god ide at han skulle stappe fingeren i halsen min, aner ikke hvorfor jeg ikke skulle gjøre det selv, men uansett så lo vi godt av dette senere
▼ ... noen uker senere ... ▼
Magaluf i sommer:
Første dagen i Magaluf, bare meg og en kompis. Kjøpte inn stygge mengder billig sprit, som vi drakk altfor mye av på kvelden. Husker rimelig lite av starten på kvelden, men jeg knuste i allefall en flaske vin på en nattklubb, som jeg ikke kunne betale for, da jeg ikke hadde med meg kontanter. Dette endte selvfølgelig i rabalder, og husker jeg ble holdt fast av to briter som tok lommeboka mi for å sjekke etter penger. Da de forlot meg for å sjekke noe greide jeg å "rømme" gjennom en masse hotellbakgårder.
Etter dette husker jeg ingenting, før dagen etter, da jeg våknet på taket til en slum fast-food sjappe. Aner ikke hvordan eller hvorfor jeg havnet der. Singleten min var helt nedsølt i vin og glowstick-guffe, og jeg hadde ikke lenger på med converse-skoa mine.
Jeg gikk barbeint rundt i magaluf og områdene rundt fra kl. 6-10 for å finne veien til hotellet. Var fremdeles full og husker jeg vandret rundt i ukjente hotell, bakgater og boligfelt. Man vil virkelig ikke se Magaluf kl. 7 på morgenen.

Et par dager senere blacket jeg ut igjen, og våknet på stranda i Magaluf (uten sko denne gang også selvfølgelig). Med en gang etter å ha våknet spydde jeg utover shortsen min. Tok meg bare en time å komme hjem denne gangen, da.

Dagen etter greide jeg å komme meg hjem, men hadde prestert å sovne naken på baderomsgulvet. Kompisen min hadde også hatt det gøy med å sprute ned hele meg med en full boks barberskum.
Jeg lærer aldri.
Sist endret av sgt_coke; 29. desember 2013 kl. 00:45.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Hadde engang med meg en kasse 0,33 tuborg og en halvliter sprit. Intelligente Mozzie drakk alt så fort han kunne og etter 2ish timer var alt konsumert og jeg skulle til en slektning på videre fest. Long story short; Kom meg 100 meter bortover veien før jeg kollapset i veikanten og ble tatt inn av snuten.
Vis hele sitatet...
hvis du drakk så mye så ville du hatt en promille på over 8% hvis jeg regnet riktig... med en kroppsvekt på 80kg som utgangspunkt...

et under at du er i live..
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
hvis du drakk så mye så ville du hatt en promille på over 8% hvis jeg regnet riktig... med en kroppsvekt på 80kg som utgangspunkt...

et under at du er i live..
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke umulig, men hørtes litt overdrevent ut ja. Har selv drukket 1.5l 40% på 4 timer, så en svær fyr med ærfaring kan jo klare drt..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var på noe festival lignende, hvor 4 stk + meg bestemte oss for å dra til byen i nærheten(ca 1 time å gå), fordi det ikke skjedde noe på området ellers. Var allerede greit brisen da, så landa vi på hjemmefest hos noen en av de som bodde der kjente.. Når det var på tide å dra tilbake og sove (må ha vært halv 5?) bestilte en av de jeg var med en taxi fordi de ikke orket å gå opp. De klarte å presse 4 stk i taksien, og gjett hvem som ble stående utenfor?
De tilbød riktignok å bestille en til, men jeg syns det var fint vær og var egentlig ikke særlig sliten heller, så bestemte meg for å gå.
Måtte hå en del oppover, og ble så sliten at jeg tenkte at "jeg får bare sete meg ned og slappe litt av".. Klarte jo da selvfølgelig å sovne i veikanten til en helt vanlig asfaltert vei, helt til noen stoppa og velja meg fordi de lurte på om det gikk bra med meg
Kom meg dog godt inn i teltet igjen etter
Var en kveld jeg var ute på byen med noen kompiser, hadde blitt kastet ut av dørvakta siden jeg var sørpe full. Utenfor kommer jeg på at jeg glemte jakken min i garderoben med mobil og alt, prøvde forgjeves å artikulere meg inn uten særlig suksess. Siden jeg bodde et godt stykke unna var det ikke aktuelt å gå hjem, så jeg hopper automatisk inn i en taxi. Inni bilen kommer jeg på at jeg ikke hadde med jakken, men lur som jeg var trodde jeg at jeg kunne klare å runne taxien. Jeg gir sjåføren en adresse et lite stykke unna der jeg bor, og når vi var fremme sier jeg at jeg skal bare inn å hente penger. Jeg går ut av taxien og går fort mot nærmeste gate, den var blokkert av en sånn stål barrière som de bruker på konserter. Med god selvtillit tar jeg sats og skal hoppe galant over. Det var ikke særlig smart. Jeg deiser over barrièren med hodet først, og kneskåla kræsjer hardt i asfalten. Husker jeg tenkte "oj shitt.. DET var vondt..! Må komme meg videre..". Jeg åler meg bortover og ser bakover at taxien fortsatt er der, får småpanikk og reiser meg opp for å løpe. Deiser igjen i bakken pga kneet, denne gangen klarer jeg å skrape opp ansiktet og hånda til blods. Jeg må videre, så jeg kravler meg bortover til en oppkjørsel et par meter unna. Akkurat da var det så håpløst at jeg bare gir opp, legger meg flat og sovner.

Våkner opp et av en mann som roper "HALLO? HALLO?? går'e bra eller?!" mumler jada og begynner å summe meg. Det var lyst ute og taxien var borte, han hadde vel blitt så oppgitt av showet at han bare kjørte videre. Jeg bestemmer meg for å komme i seng, og halter hjemover. Jeg fikk en del rare blikk på turen, men jeg tenkte at det sikkert var pga haltingen. Det var det ikke. Når jeg omsider kommer hjem, går jeg på badet og ser meg i speilet. Synet som møtte meg var ikke akkurat noe mor bør se, ansiktet og genseren var fullt av størknet blod og sand. Taxisjåføren hørte jeg aldri noe fra, og glad er jeg for det. Det hele ender med en tur til legevakten der jeg må sy tre sting på kinnet, fyllesyk som faen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har flere historier? Artig lesestoff dette her.
Første gang jeg egentlig begynte å drikke, så måtte jeg så klart dra på byen. Jeg var med flere kompiser, hadde kjøpt inn 2l sprit og en six pack med øl. Visste egentlig ikke hvor mye alkohol som trengtes for å bli ordentlig full. Jeg fant det ut

Begynte vel å drikke rundt kl 9 hos en kompis, drakk opp alle 6 ølene på ca en time før vi skulle en tur til Oslo. Vi dro til et lite arrangement og jeg begynte å drikke av spriten som så klart var 37,5%. Jeg husker at det var en utlending som ville kjøpe noe sprit av meg, men jeg ville ikke. Han maste jævli, så jeg tok å bonski resten av flaska for å få han til å slutte Fikk KRAFTIG blackout.

Våknet opp naken i et fremmed hus sammen med ei dame, kanskje 5-8år eldre enn meg (jeg var rundt 16 ). Det var jo veldig merkelig fordi jeg husker ikke kjerringa engang..og for å være ærlig, var hu ikke spesielt pen!
Heldigvis så sov hun, så jeg fant klærne mine, skoene mine og løp ut av huset

Lurte jo veldig på hvor kompisene mine var da, men de hadde visst dratt hjem etter å leita etter meg i flere timer.
Hadde skikkelig hangover, og vært litt mer forsiktig med å dra til Oslo igjen !
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det høres ut som en skikkelig skrytehistorie. Tviler ekstremt på at en 16 åring klarer å drikke 6 øl og 2 liter (1 liter også) sprit uten å daue/komme på pumpings.
Det var vel kanskje egentlig 6 0.33 lettøl og en liten flaske 22% sprit?
Sovnet på baksiden av ett festlokale relativt tidlig på kvelden og ble vekt av en eller ei fra politiet. Når jeg ble geleidet gjennom festlokalet så var plutselig lyset skrudd på, og alle hadde blitt kastet ut. Det var meg + vakter og 10 - 15 politifolk. Tror jeg fikk hjelp inn i taxien også, og min mor hadde vært behjelpelig når taxien først skulle slippe meg av hjemme.

Dagen derpå får jeg beskjeden om at jeg egentlig var på vei til sykehuset, fordi vaktene trodde jeg var pumpeklar da de ikke fikk kontakt med meg. Vaktene tok telefonen min og ringte min mor og sa at ambulanse var på vei, men mor har da prøvd og vekke sin fulle sønn før og ba de bestille taxi i stedet. (sover utrolig godt edru, enda bedre med litt innabords)

Dette var en lokalfest der det kom en god del folk fra nabobyer og nabobygder, noe som sjeldent klaffer når man er 16-17 år gammel. Det hadde vært en god del slossing, en som truet med kniv og vakter som ikke var modne nok for jobben. Derfor det hyggelige (for min del) politibesøket.
Jeg har aldri sovet en hel natt ute, da jeg nesten alltid kommer meg hjem og sover der, men har sovnet noen øyeblikker ute før:

- En gang sovna jeg på en strøsand-boks 150 meter fra hybelen min i 20 minutter før jeg våknet og gikk videre.

- En annen gang sovnet jeg på trappa til min egen hybel, da jeg var låst ute (Fordi en kompis og dama bestemte seg for å ha seg i senga mi og måtte dermed låse hele hybelen). Jeg ble funnet omtrent en halvtimes tid senere under 10-15 cm nysnø. Jeg hadde på meg dress også, så det var meget classy.

- Den tredje gangen var nå til nyttår, der jeg sov i 20-ish minutter på gressplenen utenfor huset til tanta og onkelen min, da det var for langt å gå hjem for en stup dritings Deadlock. Det var 500 meter til der jeg bodde.

EDIT: Jeg har også våkna opp i senga til eksen uten å huske hva som skjedde i forkant.
Sist endret av Deadlock Radium; 29. april 2014 kl. 16:55.
Er usikker på detaljene, men jeg våknet bak i en pickup i et parkeringshus i Sandvika på vinter tiden. Til mitt forsvar så var et parkeringshus ganske strategisk av meg med tanke på årstiden.
Jeg er en ekspert på å våkne opp i iskaldt vann.

For noen uker siden presterte jeg å komme meg hjem, tappe i badevann, og legge meg til for å sove der. Våknet ikke før vannet var iskaldt, og jeg kunne ikke fatte og forstå hvordan jeg hadde havnet der. Regner med jeg hadde våknet om ansiktet mitt gjekk under vann, men alikevell en litt småskummel opplevelse når jeg ikke visste at jeg hadde gjort det en gang

Men den flaueste var når venninna mi skulle på badet sitt morningen etter en fest, og jeg låg og sov i dusjen hennes med iskaldt vann rennende nedover meg. Jeg trenger vel ikke å fortelle om at hun såg badetissen min på sikkert 2,2 cm... Jævlig flaut! Har sikkert trodd jeg var hjemme i min egen dusj. Hun tok det heldigvis med godt humør, selv om jeg hadde tappet hele varmtvann tanken
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Magaluf i sommer:
Første dagen i Magaluf, bare meg og en kompis. Kjøpte inn stygge mengder billig sprit, som vi drakk altfor mye av på kvelden. Husker rimelig lite av starten på kvelden, men jeg knuste i allefall en flaske vin på en nattklubb, som jeg ikke kunne betale for, da jeg ikke hadde med meg kontanter. Dette endte selvfølgelig i rabalder, og husker jeg ble holdt fast av to briter som tok lommeboka mi for å sjekke etter penger. Da de forlot meg for å sjekke noe greide jeg å "rømme" gjennom en masse hotellbakgårder.
Etter dette husker jeg ingenting, før dagen etter, da jeg våknet på taket til en slum fast-food sjappe. Aner ikke hvordan eller hvorfor jeg havnet der. Singleten min var helt nedsølt i vin og glowstick-guffe, og jeg hadde ikke lenger på med converse-skoa mine.
Jeg gikk barbeint rundt i magaluf og områdene rundt fra kl. 6-10 for å finne veien til hotellet. Var fremdeles full og husker jeg vandret rundt i ukjente hotell, bakgater og boligfelt. Man vil virkelig ikke se Magaluf kl. 7 på morgenen.

Et par dager senere blacket jeg ut igjen, og våknet på stranda i Magaluf (uten sko denne gang også selvfølgelig). Med en gang etter å ha våknet spydde jeg utover shortsen min. Tok meg bare en time å komme hjem denne gangen, da.

Dagen etter greide jeg å komme meg hjem, men hadde prestert å sovne naken på baderomsgulvet. Kompisen min hadde også hatt det gøy med å sprute ned hele meg med en full boks barberskum.
Jeg lærer aldri.
Vis hele sitatet...
Haha, nesten lik min tur til Magaluf for et par år siden

Pæsa selv på en solseng på stranda der, etter å ha hoppet ned fra promenaden. Et under at jeg ikke knakk noe, da jeg bare slang meg over kanten i den tro at det bare var 0,5 meter ned, viste seg å være ca 4-5 meter istedenfor. Skjønte ikke en dritt der jeg lå på trynet i sanden. Men jeg ble heldigvis jaget vekk av en eldre kar som mente at jeg ville daue av dehydrering dersom jeg sovna på stranda. Sta som jeg var/er slo jeg meg allikvel til rette litt lenger unna.

Blacket ut en av de andre kveldene og våknet på en veranda i andre eller tredje etasje. Aner ikke hvordan jeg havnet der eller hvem som bodde der. I frykt av hva jeg muligens hadde rotet meg borti, klatret jeg ned og gikk barbeint hjem ca 7-8 tiden på morningen. Noe som resulterete i en del glasskår som måtte pelles ut av føttene i etterkant.

Ellers har jeg også sovet litt ute her hjemme også. Litt for god stemning på julebordet, og på de to nachspielene som hørte til, endte med at jeg sov i hagen i -5 grader da jeg fant ut at jeg var for full til å finne husnøklene mine. Våknet på morgenkvisten, kald som pokker og en ganske så lite pen dress, hvorpå jeg fant husnøklene liggendes rett foran inngangsdøren..

Siste jeg kommer på i farta er da jeg la meg til å sove i hagen til en kamerat. Etter å funnet ut at jeg hadde nok innabords, bestemte jeg meg for å ta turen hjemover, noe som var et stykke å gå. Når jeg nesten var hjemme fant jeg ut at mobilen var vekk og begynte å traske tilbake til festen. Fant heldigvis tlf og begynte å gå hjemover igjen. Halvveis hjemme finner jeg ut at jeg er drit sliten og at en kompis bor i nærheten. Etter å ha ringt kameraten ørten ganger uten å få svar, får jeg en sms "jeg skal sove". Prøver en siste gang å ringe han for å fortelle at det skal jeg og : . Uten hell. Av en eller annen rar grunn får jeg for meg at, "Fint, han slipper meg ikke inn. Tilpass for han, da legger meg i hagen hans!". Våknet dagen etter på og lurte på hva pokker jeg hadde drevet med, mens jeg plukket av meg tornene fra tornebusken jeg lagt meg i for å sove.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det høres ut som en skikkelig skrytehistorie. Tviler ekstremt på at en 16 åring klarer å drikke 6 øl og 2 liter (1 liter også) sprit uten å daue/komme på pumpings.
Vis hele sitatet...
Nå ble jo flaska delt, og den andre var sporløst forsvunnet dagen etter
Som sagt så husker jeg lite
Har sovna ute mange ganger. Verste var en gang jeg sovna på Youngstorget i Oslo. Ble vekket av en fyr som så bekymret ut. Han tok meg på skuldrene og sa at alt kommer til å gå bra. Deretter ga han meg en 50lapp og gikk videre. Han trodde jeg var hjemløs eller noe.
Sånn ellers har jeg blitt vekt av random når jeg ligger dritings og sover i parken imens jeg hører på frank Sinatra.
Den undervurderte
Det var Torsdag i forrige uke. Drakk med to kamerater, fant ut vi skulle på byn (Bergen). Alt ble svart, våknet i Kristiansand. Mamma var ikke imponert, pappa derimot, han var stolt han...
Har også blitt helt sykt full på byen og har blitt sendt hjem av politiet.. Drukket alt for mye, men for ung til å være i fyllearresten ^^