Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1251
Hei,

Kjøpte CryptMe fra http://cryptme.net/buynow.html, dette etter å ha fått den anbefalt fra flere på hackforums.
Jeg får startet selve crypteren, men når jeg velger en fil jeg vil crypte og begynner cryptingen slutter programmet og svare og lukker seg.

Jeg tror ikke CryptMe er en scam, alt virker legit, og brukeren på HF som solgte meg den har bra reputation. Anyways, har forsøkt følgende:
- Kjøre som admin
-Kjøre uten AV og med brannmur av
-restarte pcen (duh)

Har sendt han jeg kjøpte den av en melding på HF, men får ingen svar.

Noen som har noen idéer om hva som kan være galt/hvordan jeg kan fikse dette?

Takker for svar.
Hvorfor ikke bruke TrueCrypt? Gratis og holder nok for de aller fleste.

Finner du her.
Sist endret av Turrist; 24. juni 2013 kl. 04:43.
Sitat av Turrist Vis innlegg
Hvorfor ikke bruke TrueCrypt? Gratis og holder nok for de aller fleste.

Finner du her.
Vis hele sitatet...
Du missforstår.

Det beste du kan gjøre er å kontakte han som solgte den til deg, TS.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Du missforstår.

Det beste du kan gjøre er å kontakte han som solgte den til deg, TS.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår veldig godt. TS sier han har prøvd å kontakte fyren, men det er nada med svar. Det er nok lite trolig at han får svar, og kan i mellom tiden belage seg på at de pengene er tapt. En skjønner med en gang at det er bullshit når en leser på nettsiden til programvaren.

Jeg ser allikevel at programvaren jeg anbefalte ikke passer helt til formålet. Men ville fortsatt ikke hatt noe særlig håp hvis jeg var TS.
Sist endret av Turrist; 24. juni 2013 kl. 05:43.
Turrist.. ser jo nicket passer.

Men ja; crypter for å "crypte" programme som virus, trojanere, etc slik at AV(anti virus) ikke skal kjenne de igjen.
Nå er ikke akkurat og kjøpe kryptere på HF noe bra, er du heldig så er den fud i 2-3 dager, vist den er fud i det hele tatt da... Er det bare en valig rat du skal krypte eller er det snakk om ting som botnet?
Trådstarter
6 0
Sitat av paddus Vis innlegg
Nå er ikke akkurat og kjøpe kryptere på HF noe bra, er du heldig så er den fud i 2-3 dager, vist den er fud i det hele tatt da... Er det bare en valig rat du skal krypte eller er det snakk om ting som botnet?
Vis hele sitatet...
Er snakk om en vanlig RAT her.

Salgstråden til Crypteren hans er lang og har masse bra tilbakemeldinger, pluss at jeg fikk den anbefalt fra mange brukere. Men jaja, belager meg på at jeg er 150kr fattigere, siden godgutten på HF ikke svarer.

Ingen tips? :/
Er nok Scam.
Tviler på det er så lett som og kjøpe et program legge inn .exe fila og så kan du infisere hvem som helst.
Da hadde antivirus folkene hatt en stort problem. Finnes nok flere slike programmer som faktisk gjør dette men som igjen er mye mere underground.
Og når det kommer til Hackforums.. så er nesten alt der Scam i sammarbeid med eierene av forumet
Trådstarter
6 0
Haha, jeg har jo allerede funnet meg en gratis crypter som er FUD, så tror nok ikke at det skal være noe problem å få kjøpt seg en krypter som fungerer helt ok.
Og når det kommer til Hackforums.. så er nesten alt der Scam i sammarbeid med eierene av forumet
Vis hele sitatet...
Hvor får du dette fra?
Sitat av haxxor Vis innlegg
Er nok Scam.
Tviler på det er så lett som og kjøpe et program legge inn .exe fila og så kan du infisere hvem som helst.
Da hadde antivirus folkene hatt en stort problem. Finnes nok flere slike programmer som faktisk gjør dette men som igjen er mye mere underground.
Og når det kommer til Hackforums.. så er nesten alt der Scam i sammarbeid med eierene av forumet
Vis hele sitatet...
Er nok akkurat så lett, så lenge crypteren er relativt ukjent og greier å skjule koden godt nok. Men slikt blir lett oppdaget når mange bruker samme crypter og sprer virus via den.
Og nei, er mye bra du kan få gjennom Hackforums, og eieren er en av de som virkelig bryr seg om samfunnet, om noe ikke passer inn, så blir det borte fra forumet. Bare å bruke hodet når du handler derifra, da vil du ikke ha et problem.
Sist endret av Vod0; 24. juni 2013 kl. 18:14.