Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 34478
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Så moro at tråden ble tatt opp igjen !

Magaluf var helt villt ! Eneste negative jeg kan si om magaluf var varmen, men det er jo ganske individuelt. En tur på byen er som en treningsøkt, man kommer sjanglende hjem klissvåt!

Vi var 14 gutter som dro ned, og betalte rundt 7000 for en uke i Magaluf. Vi bodde på Rosa Del mar.. Relativt ungdomshotell, hvor alle ble venner med alle, og folk vorset hos hverandre, koselig !

De var rimelig tolerante på hotellet, men vi ble bjeffet på når vi spilte for høy musikk og når vi passerte 30 stk på et lite hotellrom, med en røyksky man ikke kunne se imellom!

Man betaler et depositum på 150 euro (når det er sagt var det enkelte som kunne se langt etter depositumet sitt, da vi hadde lempa 5 kjøkkenstoler fra 4 etg).

Absolutt til å anbefale, det er dyrt, ja.. Men fy faen så kult vi hadde det! Røyk litt penger på strippeklubber osv og sånn, tipper jeg brukte 5-6 tusen i tillegg til reisekostnadene
Sitat av orbeck Vis innlegg
Så moro at tråden ble tatt opp igjen !

Magaluf var helt villt ! Eneste negative jeg kan si om magaluf var varmen, men det er jo ganske individuelt. En tur på byen er som en treningsøkt, man kommer sjanglende hjem klissvåt!

Vi var 14 gutter som dro ned, og betalte rundt 7000 for en uke i Magaluf. Vi bodde på Rosa Del mar.. Relativt ungdomshotell, hvor alle ble venner med alle, og folk vorset hos hverandre, koselig !

De var rimelig tolerante på hotellet, men vi ble bjeffet på når vi spilte for høy musikk og når vi passerte 30 stk på et lite hotellrom, med en røyksky man ikke kunne se imellom!

Man betaler et depositum på 150 euro (når det er sagt var det enkelte som kunne se langt etter depositumet sitt, da vi hadde lempa 5 kjøkkenstoler fra 4 etg).

Absolutt til å anbefale, det er dyrt, ja.. Men fy faen så kult vi hadde det! Røyk litt penger på strippeklubber osv og sånn, tipper jeg brukte 5-6 tusen i tillegg til reisekostnadene
Vis hele sitatet...
Haha, det høres jo helt perfekt ut.

Av disse pengene, hvor mye av disse 7000 brukte du på hotell og fly, og hvor tidlig bestilte du? Fly/hotell?
Sitat av let100 Vis innlegg
Synes det er en relevant kommentar i og med at finnes mange bedre plasser enn Magaluf. Kanskje lurt å vite for en amatør som deg, som neppe har vært noen andre plasser enn Gran Canaria med familien?
Vis hele sitatet...
Og der nådde du et nytt lavmål...
Jeg ser at det er ganske mye billigere å fly i August enn i Juli. Er det en grunn til dette? Fra 11 til 18 August koster det jo bare 370 hver vei. Er trøkket i denne perioden mye dårligere enn i fellesferien?
Sist endret av Lapskaus; 15. januar 2013 kl. 21:40.
Sitat av Lapskaus Vis innlegg
Jeg ser at det er ganske mye billigere å fly i August enn i Juli. Er det en grunn til dette? Fra 11 til 18 August koster det jo bare 370 hver vei. Er trøkket i denne perioden mye dårligere enn i fellesferien?
Vis hele sitatet...
Det er nok fordi det er helt på slutten av sesongen. Skolestart er vel også rundt den 18 tror jeg,
Sitat av Nether Vis innlegg
Jeg var i Magaluf i fjor sommer, vanvittig bra tur. Jeg våknet opp dagen etter ankomst med 7 sting i foten og et håndkle surra rundt i alle retninger, en kompis hadde brukt opp alle penga sine, en annen hadde hatt trekant med en 35 år gammel innhenter og en svenske. Ingen av oss husket noe som helst av dette da vi våknet, så det ble et helvetes kaos noen timer senere. Gled deg!

Som tidligere nevnt er Grabbarna Grus verdt å sjekke, BCM bør oppleves, røyk noen feite og ta karusellene midt i sentrum, det er fantastisk. Det lånes ut trøbåter på stranda som er rimelig artig etter noen pils.

Et annet tips er å prøve å møte så mange forskjellige mennesker du klarer, det gjør turen til en mye bedre opplevelse. Jeg og gutta nachet med forskjellige folk hver kveld, og oppfordrer dere til å gjøre det samme. Til slutt vil jeg ønske dere en fantastisk tur, go hard or go home!
Vis hele sitatet...
wtf?

Det høres ut som den ferien jeg å 2 kompiser var på i fjor sommer. Akkurat det samme skjedde med oss, den ene våkna opp med 4 sting i panna, den andre hadde brukt opp alle pengen sine (svindlet dog) å den siste karen hadde trekant med innkastern på ett hore hus :P å ellers høres din tur HELT identisk som den jeg var på, det er nesten så jeg lurer på om det faktisk var du som var med i fjor. haha
Jeg var der i fjor med noen kompiser i en uke. Vi bodde på et helt Ok hotell, men det manglet air conditioning. Vi bestilte pakkereise gjennom ving ca en uke før vi reiste, og betalte rundt 4000 kr for fly og hotell. Vi var der i slutten juni/begynnelsen av juli. Turen var verdt hver eneste krone!
Kan absolutt anbefale å i august også. Var der i begynnelsen av august i fjor sommer, og en uke var mer enn nok!

En ting det ikke ser ut som har blitt nevnt; Pass på ølen!

- Samtlige av vennene ble forsøkt dopa, hvorpå jeg faktisk ble dopa Var ikke mer enn at jeg snudde på hodet i et sekund før jeg drakk noe som sendte meg på en helvettes berg og dalbane tur uten like...

- Pass dere for negerene, både horene og de lumske mennene på stranda. Begge har til felles at de ikke gir seg på pokker før dem har eiendelene eller pengene dine. Men samtidig selger de også weed for en billig penge, skal visstnok være meget potent

Og til slutt, for all del unngå tattoosjappene
Snakk om sola!

Bestilte for en uke siden tur til Magaluf med guttegjengen, vi skal også bo på Rosa Del Mar som jeg ser er omtalt her i denne tråden. Vi bestilte her fordi hotellet har en sentral plassering i forhold til bar gatene, strendene, grabbarna grus ligger rett nedenfor, supermarket og de fasiliteter som er.

Valget vårt fallt også på Rosa Del Mar fordi det er totalrenovert 2012/2013 å rommene ser fantastisk fine å kule ut på bildene

Rommene er utstyrt med to senger, sofa, bord me 4 stoler, balkong og kjøkken. Rett å slett alt som trengs til 7600 kroner midt i juli! Hvis det ikke hadde vært totalrenovert så hadde vi nok valgt et av de andre hotellene vi hadde på "lista" vår når vi holdt på å bestille. Grunnen til at vi først så på Rosa del Mar var at vi ønsket et litt større bassengområde enn de andre hotellene vi så på hadde. Eneste jeg er litt skeptisk på med Rosa del Mar er de grønne "platene" som er underlaget nede ved bassengområdet. Men dette er en bagatell for en 18 år gammel gutt som er full for det meste av tiden der nede....


Spørsmål til dere som har vært på Rosa Del Mar.
Hvordan ser det ut nede ved bassengområdet, er underlaget som jeg beskriver, forferdelig eller helt ok ?

Hvordan er kvalitet og renhold på bassenget ?

For dere som var der i sommeren i fjor (2012), var rommene totalrenovert da ?

Hvor stor andel Voksne /familier og ungdommer var de besøkende?

HVOR akseptable på bråk osv var hotellpersonalet ? Har lest en beskrivelse her inne som svarte ganske fint på det, men de som har eventuelle svar, beskriv situasjon og "straff" eller "tilsnakk".

Priser på hotellet -> resturant og barene. ?

MAGA`13 !!
ALDRI ha med mobilen eller kort ut på byen. Vi var 4kompiser som var der, 2 av oss mistet mobilen første kveld, og en ble svindla for 30k mens en ble svindla for 12k.
Er veldig fort å bli full der nede, så pass på at du ikke bruker for mye penger..
Du burde absolutt besøke BCM som er en av europas største utplasser, der betaler du en pris når du går inn, så drikker du "Gratis" hele kvelden. samt Grabbarna grus (Men usikker på om den er åpen nå pga det ikke er i sessongen)
Man får nok turen billigere enn 8k som ble nevnt over. Bestilte for noen uker siden, og prisen ble 7000 per pers for ei uke på All Inclusive- og ungdomshotellet Marina Barracuda. Enda billigere om man bestiller fly og hotell hver for seg.

Er noen kjente av meg som valgte hotellet Aqua Sol, hvor en charterreise er til ca. 6k.

Hvordan er livet der i slutten av juli? Vi er en gjeng på 7 som drar 23. juli - 30. juli med Ving.no
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lapskaus Vis innlegg
Haha, det høres jo helt perfekt ut.

Av disse pengene, hvor mye av disse 7000 brukte du på hotell og fly, og hvor tidlig bestilte du? Fly/hotell?
Vis hele sitatet...
7000 kronene var et 7 dagers opphold på Rosa Del Mar, samt fly tur retur + mat på flyet (noe som er crap).

Vi bestilte vel mai eller noe, var ganske sent egentlig, så at vi fikk alle 14 på samme fly og hotell for 7000 var egentlig ganske imponerende. ALDRI ta med kort på byen, møtte en stakkars fyr fra møre som hadde betalt totalt 10.000kr for to øl.

Sitat av Aleksanderck Vis innlegg
Spørsmål til dere som har vært på Rosa Del Mar.
Hvordan ser det ut nede ved bassengområdet, er underlaget som jeg beskriver, forferdelig eller helt ok ?

Hvordan er kvalitet og renhold på bassenget ?

For dere som var der i sommeren i fjor (2012), var rommene totalrenovert da ?

Hvor stor andel Voksne /familier og ungdommer var de besøkende?

HVOR akseptable på bråk osv var hotellpersonalet ? Har lest en beskrivelse her inne som svarte ganske fint på det, men de som har eventuelle svar, beskriv situasjon og "straff" eller "tilsnakk".

Priser på hotellet -> resturant og barene. ?

MAGA`13 !!
Vis hele sitatet...
Underlaget er som du beskriver, og det kan være ganske glatt rundt bassengområdet til tider, så du må passe litt på alkoholinntaket akkurat når du ligger i sola. Husk: tan + alkohol = dritafull i bassenget.

Kvaliteten på bassenget er god, og jeg så ingen spesielle tegn til uhygene. Bada der flere ganger, og ble ikke sjuk av den grunn Er et par dusjer rundt der som du kan få av klor vannet med også

Rommene var ikke totalrenovert da vi var der. Har hørt i ettertid at det er det. Men hva skal man på hotellet annet enn å sove og kose? Det var helt ålreit og vi hadde utsikt mot bassenget og damene som lå på solsengene!

Det er ekstremt lite voksne og barn der. Noen familier må man regne med, men dette er et 80-20% tilfelle. Det er ekstremt mye festglade ungdommer der, og rosa del mar er kjent for å ha unge gjester.

De var ganske tolerante. Med det mener jeg at det var greit å vorse, spille musikk og stå på balkongen og rope alkoholiserte setninger til damene i underetasjen! Men da anlegget ble satt alt for høyt, og folk bråka ute i gangen osv, fikk vi klager. Men man fikk mange advarsler før vakta gjorde noe.. Det værste som skjedde oss var at han tok anlegget..

Halvlitern ligger på 2-3 euro, og shotter/spritdrinker ligger på 4-5. Men så er det flere innkastere som lokker med "Free shots for only 10euros!" En six pack øl i butikken koster jo tilsvarende en øl her i norge. Så alkoholen er billig!

Sitat av Fle7ch Vis innlegg
Man får nok turen billigere enn 8k som ble nevnt over. Bestilte for noen uker siden, og prisen ble 7000 per pers for ei uke på All Inclusive- og ungdomshotellet Marina Barracuda. Enda billigere om man bestiller fly og hotell hver for seg.

Er noen kjente av meg som valgte hotellet Aqua Sol, hvor en charterreise er til ca. 6k.

Hvordan er livet der i slutten av juli? Vi er en gjeng på 7 som drar 23. juli - 30. juli med Ving.no
Vis hele sitatet...
Vi var vel der fra 14-21 juli tror jeg (?). Det var goood trøkk! Og sesonger varer jo til september omtrent, og det er goood trøkk til slutten av august har jeg hørt

Sitat av Fle7ch Vis innlegg
Man får nok turen billigere enn 8k som ble nevnt over. Bestilte for noen uker siden, og prisen ble 7000 per pers for ei uke på All Inclusive- og ungdomshotellet Marina Barracuda. Enda billigere om man bestiller fly og hotell hver for seg.

Er noen kjente av meg som valgte hotellet Aqua Sol, hvor en charterreise er til ca. 6k.

Hvordan er livet der i slutten av juli? Vi er en gjeng på 7 som drar 23. juli - 30. juli med Ving.no
Vis hele sitatet...
Vi var vel der fra 14-21 juli tror jeg (?). Det var goood trøkk! Og sesongen varer jo til september omtrent, og det er goood trøkk til slutten av august har jeg hørt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Aleksanderck Vis innlegg
Snakk om sola!

Bestilte for en uke siden tur til Magaluf med guttegjengen, vi skal også bo på Rosa Del Mar som jeg ser er omtalt her i denne tråden. Vi bestilte her fordi hotellet har en sentral plassering i forhold til bar gatene, strendene, grabbarna grus ligger rett nedenfor, supermarket og de fasiliteter som er.

Valget vårt fallt også på Rosa Del Mar fordi det er totalrenovert 2012/2013 å rommene ser fantastisk fine å kule ut på bildene

Rommene er utstyrt med to senger, sofa, bord me 4 stoler, balkong og kjøkken. Rett å slett alt som trengs til 7600 kroner midt i juli! Hvis det ikke hadde vært totalrenovert så hadde vi nok valgt et av de andre hotellene vi hadde på "lista" vår når vi holdt på å bestille. Grunnen til at vi først så på Rosa del Mar var at vi ønsket et litt større bassengområde enn de andre hotellene vi så på hadde. Eneste jeg er litt skeptisk på med Rosa del Mar er de grønne "platene" som er underlaget nede ved bassengområdet. Men dette er en bagatell for en 18 år gammel gutt som er full for det meste av tiden der nede....


Spørsmål til dere som har vært på Rosa Del Mar.
Hvordan ser det ut nede ved bassengområdet, er underlaget som jeg beskriver, forferdelig eller helt ok ?

Hvordan er kvalitet og renhold på bassenget ?

For dere som var der i sommeren i fjor (2012), var rommene totalrenovert da ?

Hvor stor andel Voksne /familier og ungdommer var de besøkende?

HVOR akseptable på bråk osv var hotellpersonalet ? Har lest en beskrivelse her inne som svarte ganske fint på det, men de som har eventuelle svar, beskriv situasjon og "straff" eller "tilsnakk".

Priser på hotellet -> resturant og barene. ?

MAGA`13 !!
Vis hele sitatet...
Seint svar men..
Ser bra ut ved bassenge, folk som jobber på hotellet klager hvis du har mye søppel rundt deg.

Var et fint basseng, men jeg så flere som røyket langs bassengkanten, om ikke akkuratt gjorde meg noe men.

Kan ikke huske at rommene var totalt renovert, kan iallefall ikke ha blitt gjort det året.

Var forsåvidt bare ungdommer. Men var familieunderholdning hver kveld, som 2 kids var me på

Ifjor(2012) var personale jævli strenge.. var en mørkhudet vakt om natten, som sprang rundt på hotelle å heiv ut folk som var litt Høylyttende. Etter kl 23 så må all musikk av, å alle må helste være ute av hotellet.
Pluss vi fikk ikke lov å ta me damer på narch..
Han kastet flere folk ut av hotellet, og di måtte vente til sent på morningen dagen etter før de fikk komme inn igjen.

Prisene er "sydenpriser" på hotellet. Anbefaler slush og vodka! ingenting hjelper mer på fyllesyken en det

God tur!

edit: Det er den orginale Grabbarna grus som ligger rett nedenfor. Ikke Grabbarna Grus Beach club som de fleste er på. Så gjennom bildene av hotellet nå. Det har tydeligvis blitt total renovert siden ifjor, så ikke i nærheten av slik ut i fjor sommer
Sist endret av Haribo; 7. februar 2013 kl. 14:45.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei jeg gjennopretter denne jeg likesågodt :P

Vi er en vennegjeng på 4 som ønsker å dra til Magaluf. Vi har ennå ikke bestilt fly / hotell. Er det lett å få tak i restplass kort tid før avreise? (finn.no, restplass.no) ala en uke før? Vi kan også muligens splittes til 2 forskjellige nærliggende hotell.
Eller burde vi kjøpe litt dyre biletter nå? Vi ønsker å dra i slutten av juni og være der 2 uker.
Hold dere unna britene...

Enkelte av de aggressive, britiske ungdomsgjengene som labber rundt der nede er bare ute etter trøbbel.
Haha, uansett hvor jeg leser hen så blir jeg advart mot de britene :P er de så importslitene altså?

Ser nå at typisk pris for fly og hotell i 2 uker koster alt fra 6500 og opp til 12000, de hotellene vi ønsker koster nå ca 8-9k. Spørsmålet er vel kanskje er det lurt å bestille nå eller det store muligheter for veldig billig billetter rett før? Og hvordan lå prisene på sånn for et halvt år siden? Ser det er en del av dere som har bestilt da.
Jeg reiste til magaluf i fjor sammen med 3 kompiser. Vi reiste i slutten av juni og fant noen ganske rimelige billetter på restplass.no ca en uke før vi reiste. Betalte rundt 4000kr for en uke med fly og hotell.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Et lite tips er å få mat inkludert på hotellet. Man kan lett bli lei av å gå ut å spise hele tiden, spesielt frokosten som er veldig lett å miste med den døgnrytmen du får der nede.

Ellers kan jeg anbefale å skaffe et hotell som er litt unna stranda, da det faktisk kan være en del penger å spare der. Bodde selv et kvarter unna, og sparte noen høvdinger bare på det.

Egentlig ikke så banebrytende det jeg kommer med, men kan være kjekt å få med seg :
Sitat av Turrist Vis innlegg
Et lite tips er å få mat inkludert på hotellet. Man kan lett bli lei av å gå ut å spise hele tiden, spesielt frokosten som er veldig lett å miste med den døgnrytmen du får der nede.

Ellers kan jeg anbefale å skaffe et hotell som er litt unna stranda, da det faktisk kan være en del penger å spare der. Bodde selv et kvarter unna, og sparte noen høvdinger bare på det.

Egentlig ikke så banebrytende det jeg kommer med, men kan være kjekt å få med seg :
Vis hele sitatet...
Kompisgjengen min på 8.stk har valgt å ikke ha noe mat inkl på hotellet, som du selv skriver kommer vi mest sannsynlig til å gå glipp av frokost hver dag. Vi bor veldig sentralt på et supert hotell som heter Rosa del Mar. kort avstand til barstreetene, kebabsjapper, supermarketer, burgerking osv. Det som er så bra at det er egen kjøkkenkrok på rommene våre så vi bare kan gå ut på et supermarked å handle noe som er sunnere enn burgerking å spise "frokost" som nok er lunsjtider på rommene våre:-)

Gleder meg virkelig.

12-19 juli.
Sitat av Turrist Vis innlegg
Et lite tips er å få mat inkludert på hotellet. Man kan lett bli lei av å gå ut å spise hele tiden, spesielt frokosten som er veldig lett å miste med den døgnrytmen du får der nede.
Vis hele sitatet...
Må si meg uenig med dette. Frokosten er lett å gjøre noe med. Kjøp inn noen baguetter og stash som dere har liggende. Halve kosen med ferie er å spise på nye steder hver gang (med unntak av all festingen sellfølgelig).
Club-sandwich + pils er frokosten du skal spise i magaluf..
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Rosa del Mar er absolutt å anbefale. Nå er det også totalrenovert. Vi spiste ute hver dag. Frokost, middag og kvelds. Gikk mye i spaghette carbonara og pizza
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er der fra 23. juli til 30. juli og lurer på om noen har møtt på problemer med å komme seg inn på BCM mtp kapasiteten? I denne perioden så spiller både Calvin Harris og Avicii, så vurderer å forhåndsbestille.
Tviler sterkt på at det blir noe problem med billetter. De står å selger billetter hele natten. Det ble ikke utsolgt på steve angello og calvin harris i fjor.

Men slik jeg har sett det så stiger prisene utover dagen. Det kan ofte lønne seg å kjøpe billetter på dagtid i de salgsbodene rundt omkring i magaluf.
Sitat av Obster Vis innlegg
Må si meg uenig med dette. Frokosten er lett å gjøre noe med. Kjøp inn noen baguetter og stash som dere har liggende. Halve kosen med ferie er å spise på nye steder hver gang (med unntak av all festingen sellfølgelig).
Vis hele sitatet...
Sitat av rolls Vis innlegg
Club-sandwich + pils er frokosten du skal spise i magaluf..
Vis hele sitatet...
Nja, gikk som regel i sist nevnte her, burger eller sandwich + pils, men fy det var deilig siste dagen å komme til en ordentlig frokostbuffe på hotellet og alt lina opp.

Kan forøvrig anbefale en restaurante like ved stranda, tvers over Grabbarna&Grus, Pirates. Burgerne deres var faktisk overraskendes gode!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg og en kompis skal bestille i kveld, ble ikke verre enn 4700kr.

Men er litt spent på hvordan det er å dra på en slik ferie med kun to folk totalt, noen som har noen tanker/erfaringer rundt dette?
Sitat av Fiskemannen Vis innlegg
Jeg og en kompis skal bestille i kveld, ble ikke verre enn 4700kr.

Men er litt spent på hvordan det er å dra på en slik ferie med kun to folk totalt, noen som har noen tanker/erfaringer rundt dette?
Vis hele sitatet...
Min beste sydentur var da vi var kun 2 gutter som reiste til Alanya. Rett og slett fordi det er lettere å komme i kontakt med jenter enn hvis vi hadde vært en gjeng på 6-8 gutter som vi vanligvis er når vi reiser til syden.

Eneste kjipe er hvis den ene er fyllesjuk og ligger i senga halve dagen og den andre personen kanskje er klar for å finne på noe og derfor må tusle rundt alene.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Fiskemannen Vis innlegg
Jeg og en kompis skal bestille i kveld, ble ikke verre enn 4700kr.

Men er litt spent på hvordan det er å dra på en slik ferie med kun to folk totalt, noen som har noen tanker/erfaringer rundt dette?
Vis hele sitatet...
Var 2 uker med kun en kompis i fjor. Var dritgøy, men som Sniper1986 sier:

Sitat av sniper1986 Vis innlegg
Eneste kjipe er hvis den ene er fyllesjuk og ligger i senga halve dagen og den andre personen kanskje er klar for å finne på noe og derfor må tusle rundt alene.
Vis hele sitatet...
Men så var vi som regel så fyllesjuke begge to at ingen orket å gå ut før kvelden når vi hadde fått i oss et par øl.
Jeg og Ketenna oppholder oss for øyeblikket på Magaluf.. Er det noen andre freaks her?
▼ ... over en uke senere ... ▼
2 dager igjen nå!

Rosa Del Mar ser forresten helt fantastisk ut nå!

hvem andre skal nedover :-)?
Jeg og to kompiser stikker nedover nå på lørdag
stikker om 8 dager !
*den offisielle når-drar-du tråden*
Stikker i morgen
Reiser neste år
Solbrent nå
Noen som er nede her nå og keen på å treffes?
Kom hjem i går, og dette er det sykeste jeg har vært med på.
Tok helt av på vorset den siste kvelden. Ble fortalt at jeg klatret opp på en bil, at jeg fant pizza og spurta 700 meter for så og sitte på bakken og spise, og sist men ikke minst at jeg jaget en katt uten hale. Katteturen resulterte i 10 timer på sykehus med brekt arm, men alt i alt var det en fin tur.
Sist endret av vamvam; 27. juli 2013 kl. 16:29.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av vamvam Vis innlegg
Kom hjem i går, og dette er det sykeste jeg har vært med på.
Tok helt av på vorset den siste kvelden. Ble fortalt at jeg klatret opp på en bil, at jeg fant pizza og spurta 700 meter for så og sitte på bakken og spise, og sist men ikke minst at jeg jaget en katt uten hale. Katteturen resulterte i 10 timer på sykehus med brekt arm, men alt i alt var det en fin tur.
Vis hele sitatet...
Sånne ting skjer vel på fylla i Norge også? Er jo ikke sånn at det er annerledes å være på fylla i syden i forhold til Norge akkurat, er jo enda samme rusmiddel og du er enda samme person.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Sånne ting skjer vel på fylla i Norge også? Er jo ikke sånn at det er annerledes å være på fylla i syden i forhold til Norge akkurat, er jo enda samme rusmiddel og du er enda samme person.
Vis hele sitatet...
joda, men tar det litt til the next level på ferie kanskje?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Sånne ting skjer vel på fylla i Norge også? Er jo ikke sånn at det er annerledes å være på fylla i syden i forhold til Norge akkurat, er jo enda samme rusmiddel og du er enda samme person.
Vis hele sitatet...
Faktisk litt uenig. Etter mange års erfaring så får jeg som oftest en helt annen type fyllekule i utland kontra her hjemme. Det kan ha med varme, nye mennesker, nye utesteder, forskjellige drinker, gleden av å være tilstede i utland som utgjør slike faktorer.
Selv var jeg i Ayia Napa en tur for noen uker siden, og jeg var klin gærn kontra det jeg er hjemme. Har alltid nye opplevelser når jeg er på fylleturer i utland. Hjemme er det som oftest å drikke seg full på en 0.7 l captain morgan og dra ut for å sjekke chicks og danse og deretter nachspiel.
Utlandet gjør noe med en
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Obster Vis innlegg
Faktisk litt uenig. Etter mange års erfaring så får jeg som oftest en helt annen type fyllekule i utland kontra her hjemme. Det kan ha med varme, nye mennesker, nye utesteder, forskjellige drinker, gleden av å være tilstede i utland som utgjør slike faktorer.
Selv var jeg i Ayia Napa en tur for noen uker siden, og jeg var klin gærn kontra det jeg er hjemme. Har alltid nye opplevelser når jeg er på fylleturer i utland. Hjemme er det som oftest å drikke seg full på en 0.7 l captain morgan og dra ut for å sjekke chicks og danse og deretter nachspiel.
Utlandet gjør noe med en
Vis hele sitatet...
Vil faktisk si at jeg er motsatt. Når man er i utlandet må man gjerne være forsiktig og passe på at man ikke blir ranet osv, jeg drikker som regel mer enn i Norge men er som regel temmelig rolig. Hjemme er jeg mye verre enn i utlandet, nettopp fordi det ikke er så farlig som i utlandet.

Men jeg tror det er psykisk egentlig. Har neppe noe med drinker eller varme å gjøre som du sier, men med at man tror at man skal komme i partymode3k og derfor gjør man det. En slags placebo effekt på en måte.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Maga blir fett ass
Pass på kontoen din. Var der i fjord og tok ut penger, dagen etter, var det en lapp på minibanken hvor det stod at den hadde blitt tuklet med. Kontoen min var heldigvis urørt, men sperra kortet uansett.

Altså, følg med på kontoen og se etter muffens på minibanken du bruker.
Ellers er det greit nok med klubber etc. men pass på for fulle briter
Sitat av jorwax Vis innlegg
Pass på kontoen din. Var der i fjord og tok ut penger, dagen etter, var det en lapp på minibanken hvor det stod at den hadde blitt tuklet med. Kontoen min var heldigvis urørt, men sperra kortet uansett.

Altså, følg med på kontoen og se etter muffens på minibanken du bruker.
Ellers er det greit nok med klubber etc. men pass på for fulle briter
Vis hele sitatet...
Så man bør ta ut penger på forhånd og låne en safe på hotellet?

Er det noe mer man bør passe på? Og hva slags aktiviteter kan man gjøre på dagen? Er de mulig å f.eks leie en jeep eller no?
Har vært i Maga i månedsvis av gangen, og aldri opplevd å bli scammet. Scammet kan du bli absolutt alle plasser i verden, også i Norge!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Skal nedover i år også!

I fjor var helt supert!

Eneste minuset i magaluf er alle britene, men det som er så deilig da er at alle skandinavere samles på de skandinaviske utestedene, største er jo Grabbarna grus, jeg liker å gå der å bare henge, rave litt, bli kjent med litt folk, inviterer til narch osv, men liker ikke å være der å ta en drink å chille, altfor varmt, mye folk, klengning og "ukomfortabelt" mye kjekkere å være på gjøkeredet, e4:an, glade viking og de litt mindre stedene, drikke seg full, kjøpe klærene til en av negrene som selger solbriller osv, å rett å slett bare ha det gøy.

Magaluf har også "ALT" en KANONFIN strand ( som også i år har fått lyskastere, pga mye kriminalitet på nattesttid, som lommebokstjeling og sånn småting, ikke noe direkte farlig altså) masse tatto buler, vannscooter utleie, trøbåt osv, billig taxi, billig mat, anbefaler å ta bar til bar runde på britiske barer da de er billigere enn de skandinaviske, dette er gøy da du havner ganske langt bortover i gaten etter hvert og får sitt mer enn bare hovedgata :-)

Noen andre som skal nedover ?

er der 11 - 25 juli, drar altså på Fredag :-) Bor på Vista sol.
Sitat av ChelG Vis innlegg
Så man bør ta ut penger på forhånd og låne en safe på hotellet?

Er det noe mer man bør passe på? Og hva slags aktiviteter kan man gjøre på dagen? Er de mulig å f.eks leie en jeep eller no?
Vis hele sitatet...
Litt sent svar, men ja, det er det lureste. Ikke bare er det tryggere, men jeg synes det er lettete å følge med på forbruket slik. Hvis man lager et dagsbudsjett og legger penger til de forskjellige dagene i en konvolutt har man mye mer kontroll
Legg igjen det du ikke trenger i lommeboka. Trenger du kortet fra fiskeklubben din der? Førerkortet? Trenger du bilnøklene om du har dem i lommeboka? Ta alt slikt ut bare i tilfelle.
Stikker til torrevieja i morra, og til maga 18 juli, blir flott!��
Hvor gammel er du?? Er i torrevieja i skrivende stund