Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2110
Hei
Skal ut og reise en tur til Sør-Afrika og var på god vei til å bestille en tur fra Supersaver.no, men er skeptisk av natur så lurer på om noen har erfaring med Supersaver.no?

Tidligere har jeg brukt restplass.no men de hadde ikke den destinasjonen jeg skulle til denne gangen.
Jeg har brukt supersaver en eller to ganger før å det gikk fint. Det kan dog være lurt å sjekke prisen på samme bilett på flyselskapets egen hjemmeside. Supersaver tar et ganske høyt kredittkortgebyr noe som gjør at prisen kan bli samme eller billigere på flyselskapets side. Jeg ville sjekket lufthansa, da jeg har sett priser til Caracas til 3000 kr av og til
Hei

Har ikke erfaring selv med Supersaver, men ser at når jeg bruker Finn Reise for å søker etter flybilletter, så kommer det ofte opp billetter fra Supersaver. Skulle tro at finn.no ikke videresender kunder, hvis ikke det var en OK leverandør.

Forøvrig synes jeg at finn.no sitt flybillettsøk er en av de aller beste søkemotorene for billige billetter.