Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 202077
Nå har eg akkurat laget meg full Legendary Deadric Armor ! Ser helt ekstremt rått ut
noen som vet hvor jeg kan finne archer school ? og thef school ?

og en ting til går man opp i lv i black smith om man bare lager lether stips ?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Nå har eg akkurat laget meg full Legendary Deadric Armor ! Ser helt ekstremt rått ut
Vis hele sitatet...
Hva lager du det av?
WOW! Så bilder av det på nettet, ser jo nesten ut som Saurons rustning
Sist endret av djxfade; 21. november 2011 kl. 19:37.
Har selv gått for High elf, level 23 med full ebony armor, inkl. sverd.
Kjører one handed med healing i off-hand. Har ikke noe problem med drager i det hele tatt, litt skuffende lett til tider.

Er det forskjellig vanskelighetsgrad på forskjellige drager? Verken fire eller frost drager er i nærheten av å drepe meg.
Sitat av Kugie Vis innlegg
Har selv gått for High elf, level 23 med full ebony armor, inkl. sverd.
Kjører one handed med healing i off-hand. Har ikke noe problem med drager i det hele tatt, litt skuffende lett til tider.

Er det forskjellig vanskelighetsgrad på forskjellige drager? Verken fire eller frost drager er i nærheten av å drepe meg.
Vis hele sitatet...
Min dødsfiende nummer 1 siden Morrowind har alltid vært High Elf, eller Altmer som de blir kalt. Pompøse og selvgode de der, hvertfall Thalmor som lusker rundt og sprer kvalm.

Frost dragons skal visst nok være verre enn fire dragon. Hvilken vanskelighets grad spiller du det på? Vanlige dragons som ikke har noe navn, som kun "heter" dragon er svakere enn de quest relaterte dragene.
Finnes mange typer drager, tror ancient dragon er den sterkeste.

Og ang destruction, det er bare bra på lav level. Hvit skrift under for de som vil vite hvorfor.
[COLOR="White"]De tre beste spellene gjør totalt 90 dmg (fra en hånd). Og det er det.
Når mobs begynner å ha 2000hp på høyere level, sier det seg selv at det ikke lønner seg. Har du 30-40 skill i onehand så gjør du mer skade per slag - kontra 100 i destruction.[/COLOR]
Sist endret av merulz; 21. november 2011 kl. 20:12.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av merulz Vis innlegg
Finnes mange typer drager, tror ancient dragon er den sterkeste.

Og ang destruction, det er bare bra på lav level. Hvit skrift under for de som vil vite hvorfor.
[COLOR=White]De tre beste spellene gjør totalt 90 dmg (fra en hånd). Og det er det.
Når mobs begynner å ha 2000hp på høyere level, sier det seg selv at det ikke lønner seg. Har du 30-40 skill i onehand så gjør du mer skade per slag - kontra 100 i destruction.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Javell, men hvis det er en motstander som kan gjøre like mye damage som deg på nært hold da?

Da lønner det seg å ha Destruction så du kan kite unna helt til han/hun/det dør.

Uansett, lighning storm gjør 75 damage per sekund, hvis du har masse regen/magic så er dette vell en av de tingene som gjør mest skade i hele spillet.
Sist endret av sam500; 21. november 2011 kl. 20:21.
Skjer med Skyrimen min? Trykker play på det vinduet som kommer opp, men det eneste som skjer er at det samme vinduet bare kommer opp igjen ..
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Min dødsfiende nummer 1 siden Morrowind har alltid vært High Elf, eller Altmer som de blir kalt. Pompøse og selvgode de der, hvertfall Thalmor som lusker rundt og sprer kvalm.

Frost dragons skal visst nok være verre enn fire dragon. Hvilken vanskelighets grad spiller du det på? Vanlige dragons som ikke har noe navn, som kun "heter" dragon er svakere enn de quest relaterte dragene.
Vis hele sitatet...
Spiller på Adept ser jeg, det som sto på når jeg starta tydeligvis. Er ikke så veldig gira på å gå opp i vanskelighetsgrad, da jeg sliter fort mot andre mobs, spesielt mages, gaah!

Har drept flere drager med navn, altså questrelaterte drager, har ikke møtt så veldig stor motstand hos de heller. Er det bare off-hand healing som er OP når du svir av noen perks på det?
Sitat av Shepard Vis innlegg
Skjer med Skyrimen min? Trykker play på det vinduet som kommer opp, men det eneste som skjer er at det samme vinduet bare kommer opp igjen ..
Vis hele sitatet...
Jeg har samme problem! noen som vet noe? Kommer til første valg etter jeg har trykker på "spill skyrim" hvor det står "play".
Når jeg trykker "play " bare starter bildet på nytt...

Og ja når jeg trykker på play kommer den gamle "tillate dette programmet og gjør endringer på denne datamaskinen"..
Noen som vil se en video av at eg lager Daedric Armor, og bruker workbench for og få den legendary? Har Frapset det, kan laste det opp på YouTube om det finnes noen interesse for det.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen som vil se en video av at eg lager Daedric Armor, og bruker workbench for og få den legendary? Har Frapset det, kan laste det opp på YouTube om det finnes noen interesse for det.
Vis hele sitatet...
Hadde vært kult og gi deg kp for det ja
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Hadde vært kult og gi deg kp for det ja
Vis hele sitatet...
Er nå ikkje akkurat ute etter KP da men Men da laster eg opp filmen da, den bør være oppe på kanalen min om halvannen time. Kan linke den hit også
Sitat av sam500 Vis innlegg
Javell, men hvis det er en motstander som kan gjøre like mye damage som deg på nært hold da?

Da lønner det seg å ha Destruction så du kan kite unna helt til han/hun/det dør.

Uansett, lighning storm gjør 75 damage per sekund, hvis du har masse regen/magic så er dette vell en av de tingene som gjør mest skade i hele spillet.
Vis hele sitatet...
I høyere level har du gjerne gratis destruction spells, så magicka er ikke noe problem. Og fire/frost/lightning storm tar et par sekunder på å bli klar, innen det har skjedd har du 10% hp igjen.

Er lv53 på min mage, som startet med destro men det var så maks håpløst. Wall of frost i en hånd og healing i den andre mens du holder begge museknappene nede og løper bakover. Etter 20 minutter og 9 quickloads har du endelig klart å drepe de 3 første mobsa i en tilfeldig hule. Byttet til heavyarmor og onehand + healing, med noen få perks i restoration, og bruker da maks 20 minutter på hele hulen, uten å dø. Nå spiller jeg på master da, men det vil jo være noe av det samme i adept/expert.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av merulz Vis innlegg
I høyere level har du gjerne gratis destruction spells, så magicka er ikke noe problem. Og fire/frost/lightning storm tar et par sekunder på å bli klar, innen det har skjedd har du 10% hp igjen.

Er lv53 på min mage, som startet med destro men det var så maks håpløst. Wall of frost i en hånd og healing i den andre mens du holder begge museknappene nede og løper bakover. Etter 20 minutter og 9 quickloads har du endelig klart å drepe de 3 første mobsa i en tilfeldig hule. Byttet til heavyarmor og onehand + healing, med noen få perks i restoration, og bruker da maks 20 minutter på hele hulen, uten å dø. Nå spiller jeg på master da, men det vil jo være noe av det samme i adept/expert.
Vis hele sitatet...
At du ikke kan spille mage burde og er ikke et argument.
Har klart alt hitil untatt han som har "the staff of magnus" på maks to forsøk.

Menmen, hvis du sier heavy er bedre...

I såtilfelle er ikke heavy tregere? jeg syns det er veldig viktig at jeg kan bevege meg fort, men det er vell bare meg.
noen som vet hvor jeg kan finne archer school ?
Sitat av DingoXo Vis innlegg
noen som vet hvor jeg kan finne archer school ?
Vis hele sitatet...
Er vel ikke noen skoler så vidt jeg vet (?)
Men møtte en archer trainer i Jorvaskr som tok gull mot archer skills.
Heavy armor er vel tregere frem til man har valgt Condition perken i Heavy armor, den krever 70 i skill. Eller om man bruker The steed stone som gjør at armor ikke slower deg + 100 extra carry weight.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen som vil se en video av at eg lager Daedric Armor, og bruker workbench for og få den legendary? Har Frapset det, kan laste det opp på YouTube om det finnes noen interesse for det.
Vis hele sitatet...
Da var videoen oppe.
The Elder Scrolls V: Skyrim - Making Legendary Daedric Armor
Sitat av sam500 Vis innlegg
At du ikke kan spille mage burde og er ikke et argument.
Har klart alt hitil untatt han som har "the staff of magnus" på maks to forsøk.

Menmen, hvis du sier heavy er bedre...

I såtilfelle er ikke heavy tregere? jeg syns det er veldig viktig at jeg kan bevege meg fort, men det er vell bare meg.
Vis hele sitatet...
Det er tregere ja, men gir tross alt mer beskyttelse når du kliner med diverse monstre.

Lagde til og med en hel-shabby video bare for å bevise et poeng. Destro på høy level er skrap.
Lightning storm som gjør 112 skade i sekundet, men du må stå stille mens du caster og fienden kan ikke bruke power attacks på deg (pga stagger).
Eller daedric sword med 291 skade per slag, + 51 frost fra enchant. Også har jeg to stykker.

Du får dømme selv, men jeg føler det er lett å se hva som er mest effektivt.
http://www.youtube.com/watch?v=7D650DDa1I8

Da snakker vi master vanskelighetsgrad, 100 i destruction med alle perks. Og 83 i onehand combat med 9 perks.
Jeg har et spørsmål

Hva skjer når jeg kjøper spillet på cdon og velger last ned nå ? Det er safe ?
Sitat av bestefarendin Vis innlegg
Jeg har et spørsmål

Hva skjer når jeg kjøper spillet på cdon og velger last ned nå ? Det er safe ?
Vis hele sitatet...
Gjorde det selv er helt safe. du får en key også aktiverer du den i steam og laster ned
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av merulz Vis innlegg
Det er tregere ja, men gir tross alt mer beskyttelse når du kliner med diverse monstre.

Lagde til og med en hel-shabby video bare for å bevise et poeng. Destro på høy level er skrap.
Lightning storm som gjør 112 skade i sekundet, men du må stå stille mens du caster og fienden kan ikke bruke power attacks på deg (pga stagger).
Eller daedric sword med 291 skade per slag, + 51 frost fra enchant. Også har jeg to stykker.

Du får dømme selv, men jeg føler det er lett å se hva som er mest effektivt.
http://www.youtube.com/watch?v=7D650DDa1I8




Da snakker vi master vanskelighetsgrad, 100 i destruction med alle perks. Og 83 i onehand combat med 9 perks.
Vis hele sitatet...
Ok, Ok. Men hvis jeg får min destruction til 100, er det nokk lvl igjen da til at jeg kan få bare one-handed og heavy armor opp til 100?
Noen andre en meg som ikke får spilt (pc) etter den nye steam patchen? Spillet kræsjer bare etter logoen... Har fjernet alt av mods, ini tweaks og reinstallert spillet. Men det kræsjer fortsatt.
Sitat av Domm Vis innlegg
Noen andre en meg som ikke får spilt (pc) etter den nye steam patchen? Spillet kræsjer bare etter logoen... Har fjernet alt av mods, ini tweaks og reinstallert spillet. Men det kræsjer fortsatt.
Vis hele sitatet...
igjen, samme her!! sitter bare å venter på et svar på dette her nå:P

Prøvd å endre lyd innstillingene og starte skyrim launcher som administrator...
Sist endret av Skauman; 21. november 2011 kl. 23:51.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Ok, Ok. Men hvis jeg får min destruction til 100, er det nokk lvl igjen da til at jeg kan få bare one-handed og heavy armor opp til 100?
Vis hele sitatet...
Du kan jo få alle skills opp til 100, bare å bruke dem det. Maks level du kan bli er derimot 81, noe som gir deg 80 poeng du kan bruke til perks.
har lest igjennom en del tråder på skyrim forumet og ingenting der har hjulpet meg. Får håpe det kommer ut en fix i morgen :/
Sitat av Domm Vis innlegg
har lest igjennom en del tråder på skyrim forumet og ingenting der har hjulpet meg. Får håpe det kommer ut en fix i morgen :/
Vis hele sitatet...
jaa.. litt kjipt, meen det vil jo sikkert komme en løsning hvis det er flere som har problemet
Jeg tok som sikkerhet en backup av savene.
Den nyeste "patchen" bare gir deg ny .exe fil. Denne fører til at du MÅ kjøre Skyrim gjennom steam. Patchen legger bare til en DRM og ødelegger spillet.

The patch notes are as follows

-certain FXAA injectors no longer work
-Borderless Window's no longer work
-LAA Patch no longer works
-Game now requires Steam to run.


Den sørger også for at script exender blir vanskelig eller umulig å få til. Dette er bare en bedriten DRM fra Valve sin side for å ødelegge for spillere. Grunnen til at det er Valve/Steam som mest sannsynlig har skylden er enkel:
"Todd Howard stated that Skyrim on Steam wouldn't use an encrypted .exe, so it seems unlikely that this is anything other than Valve being corporate about DRM."
Her er en link til et forum der den blir diskutert og der du får vite om alt den ødelegger:

http://www.thenexusforums.com/index....ge__hl__farkas

Nå vil jeg trenge en eldre .exe fil for å kunne spille Skyrim i det hele tatt.
Sist endret av sixfeetunder; 22. november 2011 kl. 03:17.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
noen som vet hvor jeg kan finne archer school ?
Vis hele sitatet...
I thieves guild er det en kar...
Er også en kar i den første byen du kommer til, ( Riverwood)
han er en alv og går med bue.
Faen har klart å bli vampyr. Er det noen som vet hvordan man kan fylle en black soul gem med en sjel? Har vært hos han fyren i morthal og kjøpt en black soul gem av han , men han sier jeg trenger å drepe noen for å fange en sjej i den, har drept folk men ingenting skjer. Håper noen kan hjelpe meg for det suger å ha null stamina når det er lyst.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Faen har klart å bli vampyr. Er det noen som vet hvordan man kan fylle en black soul gem med en sjel? Har vært hos han fyren i morthal og kjøpt en black soul gem av han , men han sier jeg trenger å drepe noen for å fange en sjej i den, har drept folk men ingenting skjer. Håper noen kan hjelpe meg for det suger å ha null stamina når det er lyst.
Vis hele sitatet...
For å fange sjeler må du først kaste en Soul Trap spell før du dreper de, som blir solgt av de fleste magic vendors. Du kan kjøpe scroll også om du ikke har noe særlig magic skills. Han mage-en i Dragonreach burde selge en.
Sitat av Darkerface Vis innlegg
For å fange sjeler må du først kaste en Soul Trap spell før du dreper de, som blir solgt av de fleste magic vendors. Du kan kjøpe scroll også om du ikke har noe særlig magic skills. Han mage-en i Dragonreach burde selge en.
Vis hele sitatet...
Tusen takk! KP

Sitat av Darkerface Vis innlegg
For å fange sjeler må du først kaste en Soul Trap spell før du dreper de, som blir solgt av de fleste magic vendors. Du kan kjøpe scroll også om du ikke har noe særlig magic skills. Han mage-en i Dragonreach burde selge en.
Vis hele sitatet...
Hva slags folk må man caste den spellen på a? funker det med bandits f.eks? Eller "sivile"?
Sist endret av A-tillah; 22. november 2011 kl. 11:46.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Tusen takk! KP



Hva slags folk må man caste den spellen på a? funker det med bandits f.eks? Eller "sivile"?
Vis hele sitatet...
du må ha ''store'' TOMME soul gems for og fange menesker og større ting, men kjøp små tomme og putt en høne eller noe i den funker fjell bare for og lv opp :P

Da har jeg enderlig overtalt fruen til og få henge opp kart over skyrim i stua siden av tv'en syns det passet veldig bra jeg. Hun er desverre ikke så fornøyd..

Name:  FREAK.jpg
Views: 547
Size:  77,4 KB
Jeg også har klart å bli vampyr.. har fiksa filled black soul gem, men problemet er at jeg er hata og blir attacka hvor enn jeg går..

Til og med han som skal hjelpe meg attacker meg. What to do?!
vet ikke har selv aldri blitt vampyr eller varulv, prøv en potion som kurerer alle sykdomer?
Drikk blod.
Vil anbefale å enchante våpnet ditt med soul trap enchant. Da får du fylt opp hauger med gems!
Sitat av Mons Simia Vis innlegg
Vil anbefale å enchante våpnet ditt med soul trap enchant. Da får du fylt opp hauger med gems!
Vis hele sitatet...
hvor får man tak i et våpen med soultrap da ? så jeg kan disschante det for og lære det liksom.
Hvordan klarer dere å bli varulv om dere ikke vil? :P
Sitat av DingoXo Vis innlegg
hvor får man tak i et våpen med soultrap da ? så jeg kan disschante det for og lære det liksom.
Vis hele sitatet...
fikk tak i en slik før lvl 7, var en Warhammer med lilla glød. den fyller opp en soul gem om du dreper innen 3 sekunder eller noe.
hvor kan jeg finne en slik?
husker ikke men var et sted mellom Whiterun og windhelm. Forsaken ice dungeon eller noe.
Om dere blir bitt av en vampyr, så skal dere ha 72 timer (game tid, tror jeg), på å kurere deg, før det blir "permanent". Da er det bare å få en blessing, for eksempel av Talos i Whiterun
Folkevalgt Engel
Hallejuwa's Avatar
Ohoh! en av de beste spillene jeg har spillt! Er nå stolt lvl 34 Nord. Kutte av huet på folk, aldri vært borti noe mer tilfredstillende.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Den nyeste "patchen" bare gir deg ny .exe fil. Denne fører til at du MÅ kjøre Skyrim gjennom steam. Patchen legger bare til en DRM og ødelegger spillet.

The patch notes are as follows

-certain FXAA injectors no longer work
-Borderless Window's no longer work
-LAA Patch no longer works
-Game now requires Steam to run.


Den sørger også for at script exender blir vanskelig eller umulig å få til. Dette er bare en bedriten DRM fra Valve sin side for å ødelegge for spillere. Grunnen til at det er Valve/Steam som mest sannsynlig har skylden er enkel:
"Todd Howard stated that Skyrim on Steam wouldn't use an encrypted .exe, so it seems unlikely that this is anything other than Valve being corporate about DRM."
Her er en link til et forum der den blir diskutert og der du får vite om alt den ødelegger:

http://www.thenexusforums.com/index....ge__hl__farkas

Nå vil jeg trenge en eldre .exe fil for å kunne spille Skyrim i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
De burde heller fikse spill-ødeleggende feil, som f.eks. at man ikke kan åpne døren/snakke med han du må snakke med i Riften på mainquest.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Angret skikkelig på at jeg tok Orc... Det var den som så fetest ut, men har lest i tråden her at det anbefales two-handed, når jeg helst vil være mage, med litt one-handed. Er det noe problem? Burde jeg tatt High-Elf?
jeg har mage high-elf og det er vel det som er best til og være mage syns jeg vartfall de fyller opp magic 50% fortere på noen bonuser på klærne da så fylle rman for opp magic 3 ganger så fort som en orc så det lønner seg selfølgelig. Men det går også og være orc mage :P
Da fungerte endelig skyrim igjen, hadde glemt å endre lydkvaliteten etter å ha hørt på musikk xD