Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1248
det svir.. noe helt forjævlig.
jeg regner med det er syrligheten på pillen som forårsaker det.
ehh trenger tips.

som alltid, takk.
Det skal ikke svi når du skyter subutex, da er det nok et bomskudd.
Kan du forklare hva du har gjort?

Subutex skal ikke svi i det heletatt.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Subotex svir ikke.

Har brukt mye suboxone, subotex, buprenorfin IV og aldri svidd.

Har du filtrert det riktig? Du kan ikke bare legge i pillen, riste og skyte som flere har skrevet her. Det vil bli bunnfall.

Å bomme med sub danner ofte cyster og kan svi ganske godt.

Er heller ikke uvanlig å treffe en åre, så hoppe åra vekk så bommer man med siste væsken.

Årene mine kan j
Hoppe ganske godt om jeg hsr tatt speed eller er nykter. Så jeg må sjekke svaret kanskje 2-3x ila ett skudd for å være sikker på at jeg har kontakt med blodåren.

Fortell gjerne step by step hvordan du mekket mekket. Og hvordan du injisert.

Har du tydelige blodårer, og hva slags pumpe og kanyle brukte du?

Er man litt krsftig og bruker veldig tynne eller korte kanyler er det fortere gjort å "miste" års under skuddet.

Om du ikke pleier å bruke subotex så vær forsiktig. En gang jeg hadde vært nykter i flere år sprakk jeg å skøyt 3/4mg subotex. Da svimte jeg av så det er sterkere enn man tror.
Må være bomskudd. Skal ikke svi, uansett hvordan du mekker det eller setter skuddet. Ved mindre du blandet sitronsyre i da ��
▼ ... noen måneder senere ... ▼
brukte 1/4 kanyle blandet med renset vann og par micron filter ved opptrekk. Det svei/ svir som bare det så jeg har gitt det opp helt.
Jeg spiser de heller selvom det virker en del tregere.
Sitat av Evige Egg Vis innlegg
brukte 1/4 kanyle blandet med renset vann og par micron filter ved opptrekk. Det svei/ svir som bare det så jeg har gitt det opp helt.
Jeg spiser de heller selvom det virker en del tregere.
Vis hele sitatet...
Men er du sikker på at du har blodsvar? Høres ut som et bomskudd siden det svir så veldig.
R.i.p 23.04.2021
Høres ut som du bommer på åra de eller stikker for langt ,skal ikke svi. Aldri opplevd at det svir på noe som treffer riktig.
Sist endret av Tarm; 13. september 2019 kl. 11:58.
Arterie svar?? Du må vite forskjellen på "mørkt" og "lyst" blod. Altså forskjellen på arterie og vene. Dette er basic kunnskap for alle som injeserer.