Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1481
Oxynorm kapsler og cola? Noen som kan anbefale den sniffe mixen? Har prøvd speedball ogsånn men har ikke prøvd og blande morf og cola før
funker fint det. Euforisk combo
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
funker fint det. Euforisk combo
Vis hele sitatet...
Ah gleder meg. Det er ikke sånn at den ene vil ta over rusen? Det er synergisk eller hvordan man staver det
nei ikke på kola, men meth er kjent for å overkjøre rusen i mix med opiater.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
nei ikke på kola, men meth er kjent for å overkjøre rusen i mix med opiater.
Vis hele sitatet...
Ja det er sant. Blanda dolc og speed og heroin og speed og måtte ta mer av det ene for og merke det og då merka jeg mindre av det andre for og så gjenta det

Men fet og vite. Gleder meg til og teste ut den blandinga
Sist endret av uerigert daddel; 27. juni 2019 kl. 22:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fin blanding det ja, rusen er nydelig.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det å blande speed og dolcontin i én smell? Best å ta det hver for seg med noen timer mellomrom for å ikke kaste bort noe?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jeg tar altid speed for å ikke sovne og kasta bort rusa tid på opiaterdolcontin og morfin er det samme
Synes det er digg i samme smell jeg. Men pleide å justere heroin oftere enn speed.. Kanskje 2-3 smeller speed Om dagen og 6-12 smeller heroin alt ettersom.

Synes ikke speed aleine er godt, men det er et greit kosttilskudd for heroinister for å slippe å sove vekk rus.

Det er jo selvfølgelig helt feil tankegang, men slik var det for meg.

Synes ikke speed ødelegger rusen. Synes da heller opiater kan overkjøre Kokainen litt siden den er svak om man sniffer. Men én eightbsll (heroin og kola) i samme smell gir en meget spesiell rus. Særlig om tu har i nok kola til å få øresus
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det å blande speed og dolcontin i én smell? Best å ta det hver for seg med noen timer mellomrom for å ikke kaste bort noe?
Vis hele sitatet...
Jeg satt for mye av begge i et smell. Så satt og rista og svetta hele natten mens jeg følte meg mer produktiv på telefonen en noen sinne