Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 679
Hei, jeg lurer på om noen har erfaring eller vet 100% sikkert at mdma/knips bare er i urinet i 2 - 4 døgn. Det står over alt på alle sider at det er slik.

Fikk akkuratt et brev som det stod at jeg ikke er edruelig nok til å ha lappen... Fordi jeg har blitt tatt med hasj 3 ganger.. Aldri blitt tatt for å kjøre beruset. Så mista jeg selvfølgelig lappen i 1 år med urinprøver hver mandag uansett.

Er det mulighet for å få lappen tilbake etter 6 måneder hvis jeg pisser reint fram til da? Har hørt det fra et par folk.
Legen din bestemmer hvor lenge du må dokumentere rusfrihet. Alt fra 6 måneder til flere år.
Han har sagt jeg skal pisse i 1 år, samme som politiet sa. Var ikke det jeg spurte om men takk uansett.
Ingen av oss vet hva knipsa dine inneholder, så det blir kun spekulasjoner.

Skal du på død og liv ruse deg mens du går på urinprøver burde du gå for legemidler du et 100% sikker på at kommer rett fra norske apotek.
Sist endret av SkammeligNykter; 4. april 2019 kl. 20:15.
Har ikke planer om å gjøre det klarer meg fint uten å ruse meg i 1 år, hadde en pause på 3 måneder før brevet kom også (y) er bare den personen jeg bor med har lyst til å ta om en stund, men vil kun ta med meg xD var derfor jeg lurte.