Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1878
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan opplever dere rusen på hver av dem? Er de behagelige? Kan de bli ubehagelige(bad trip etc)? Hvordan er det visuelle og hvordan blir mentaliteten? Kan de være farlige om man doserer feil? Hvor viktig er set og setting? Mulig å sammenligne med noe annet, f.eks LSD eller mdma? Har bare prøvd LSD èn gang, 110µg, veldig behagelig alene-tripp med fine regnbuer i øyekrokene).. Har dere noen favoritt ket/2cb tripp-rapporter dere kan dele?
Tatt sammen eller hver for seg?

2C-B blir vanligvis beskrevet som en miks mellom LSD og MDMA. Jeg kan se hvorfor, men synes uansett at det er sin helt egen greie. 2C-B er ikke like "heavy" i hodet som LSD kan være, det blir mer "morro" mens LSD kan være litt mer seriøst. 2C-B får meg til å føle at alt er bare latterlig rart på en god måte så er lett å le av alt og ingenting til du griner av glede. LSD for meg er mer seriøst i den forstand at det føles mer alvorlig ut. Ting kan fremdeles være morro, men samtidig så kan ting fort gå dypt hvor det er mindre morro og mer "woah" eller "oshit". 2C-B kan også føles bra ut, nesten litt sånn MDMA Lite følelse. Det er langt ifra samme følelse som MDMA men det kan minne litt om det. Kroppen kan føles elektrisk ut og god å ta på så det er et pluss. 2C-B kan også være ubehagelig og man kan oppleve bad trips på det og, men sjansen er vel litt mindre kan man si. Kommer vel helt an på hvem som tar det. Man kan vel si det sånn: MDMA er kjærlighet, LSD er spirituelt og 2C-B er bare latterlig morro.

Det visuelle med 2C-B går ikke like dypt som LSD sitt visuelle aspekt spør du meg. 2C-B er definitivt mer visuelt enn LSD, men samtidig mindre komplisert om det gir mening. Vanskelig å forklare haha. Fort gjort å bare se farger med 2C-B, veldig fargefullt stoff

Jeg har 3 erfaringer med 2C-B som jeg synes var ganske morro. Den ene gangen så hadde jeg tatt det alene på natta. Jeg hadde bestemt meg for å snorte det (holy shit det svir!!) noe jeg ikke hadde gjort før og god damn. Det var som å snorte glass skår, hele trynet svei som bare det! Etter 5-10 minutter av ren smerte så begynte jeg å føle det, men jeg hadde fremdeles vondt. Så jeg tenkte at jeg burde spise sjokolade for å trøste meg selv. Så jeg begynte å snike rundt i mitt eget hjem på natta på vei til kjøleskapet og av en eller annen grunn så følte jeg meg som en super spion. Jeg lyttet på kjøleskapet og åpnet det som om det var en safe, fant frem sjokoladen og snek meg tilbake til stolen min. Jeg tenkte til meg selv, "godt jobbet, mission accomplished!" og begynte å åpne sjokoladen som om det var noe ekstremt dyrebart. Det var sånn aluminiums folie inni pakka og jeg som var påvirket som bare det synes det var super fascinerende. Jeg satt vel der de neste 10 minuttene å lekte med folien og glemte helt at jeg var på spion oppdrag. Og da traff det meg hvor latterlig situasjonen var, jeg som snek meg rundt for å "stjele" min egen sjokolade og hvordan jeg satt der å lekte med folien istedenfor å spise sjokoladen jeg hadde hentet. Da lo jeg godt

En annen gang så hadde jeg tatt det med en venn av meg. Vi hadde så lyst til å gå ut for å se verden mens vi var påvirket så vi gjorde det. Vi lo begge to av ingenting mens vi snublet ut døra. Så da gikk vi da, nedover et nabo lag i full latter krampe mens folk gikk forbi oss. Bare det at vi lo av situasjonen vi var i gjorde det bare enda latterligere haha.

Ketamin er litt... merkeligere. Jeg liker å beskrive ketamin som verdens dummeste rusmiddel. Det er fordi jeg blir dum som en stokk når jeg tar det. Det blir vanskelig å gå, vanskelig å huske, vanskelig å tenke og ingenting gir mening om man går dypt nok. Man kobler ut fra sin egen kropp kan man si. Om man tar nok, altså k-hole doser, så vil man oppleve en total separasjon mellom kropp og sinn. Man kan oppleve at man flyr gjennom veggen og ut i "the void", at man flyr igjennom mørke og grå "spøkelse" verdener, at man blir en karakter fra et spill man nylig har spilt osv. Man glemmer hvem dine venner og familie er, eller rettere sagt, man glemmer HVA venner og familie er. Man skjønner kanskje ikke at man har tatt noe i det hele tatt og man forstår kanskje ikke at man selv eksisterer en gang. Alt man vet er at hva nå enn som skjer er det som alltid har skjedd, det blir vanskelig å huske at det har vært en tid før man tok ketaminen. Man blir også ganske følelse løs når man tar ketamin. Det som skjer bare skjer kan man si. Det er vanskelig å formulere noen tanker eller meninger om opplevelsen når det skjer. Ganske kult uansett da. Men, det er fremdeles mulig å ha dårlige erfaringer på det. Som regel er det behagelig da. Bare det at alt dempes så mye som det gjør, til og med din egen opplevelse av virkeligheten, så blir det litt som å ta en pause. Bare slappe av liksom. Det er vanskelig å bekymre seg for ting i livet når man ikke forstår hva livet er!

Det er vanskelig å overdosere på ketamin om du tar det som folk flest tar det, altså snorting. Det er en grense på hvor mye pulver du får opp i nesa og hvis du får i deg mer enn du tenkte så besvimer du nok lenge før du dør for å si det sånn. Eneste tingen man burde være obs på er om man kaster opp og er bevisstløs. Det kan fort gå dårlig. 2C-B er også vanskelig å overdosere på. Tror ikke jeg har hørt om noen som har dødd av det akkurat. Men det er fullt mulig å ta så mye at du får en veldig dårlig erfaring.

Set og setting gjelder alle rusmidler så det burde man alltid tenke på. Det ville nok ikke vært så gøy å ta så mye ketamin at du ikke klarer å gå når du er ute på byen hehe.
Perfekt sammen men ta maks 70-100 MG ketamin
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for nice svar (Mente hver for seg, ja).
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Spørsmål fra sidelinjen, håper det går greit..

Er det noen måte å skille mellom ketamin og 2c-b ved lukt, utseende eller lignende? (La oss si at det er litt rot i skuffen..)

https://imma.gr/81664x5beab
Sitat av BlueAngel Vis innlegg
Spørsmål fra sidelinjen, håper det går greit..

Er det noen måte å skille mellom ketamin og 2c-b ved lukt, utseende eller lignende? (La oss si at det er litt rot i skuffen..)

https://imma.gr/81664x5beab
Vis hele sitatet...
2c-stoffene er fluffy, fint pulver.
Ketamin er små, og gjerne litt avlange, krystallformasjoner(sett at noen ikke har knust det til støv).
Sist endret av moret; 19. august 2019 kl. 16:30.
Fikk du opp bildet fra linken? Kan du se noe fra det?
Anonym bruker
"Umulig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan kanskje sammenligne 2cb med lsd på et vis, bare at ihvertfall jeg var mer mindfucka på lsd og mer euforitripp på 2cb, uten at det ligner noe som helst på mdma. Bare tatt lave doser 2cb og kunne fint kontrolere meg men koste meg, ble litt emosjenell, ble rørt når jeg møtte på ei dame jeg likte hehe. Men ikke kosete som på mdma.

Ketamin kan jeg ikke sammenligne med noe. Smelter og flyter, digg, men hadde ikke trivdes sånn på byen. For min del funker det best hjemme hos med en kompis med litt musikk, og tegnesaker. Tok nattbad en gang og men mye folk og skrål hadde jeg ikke trivdes med. Vær forsiktig
Sitat av BlueAngel Vis innlegg
Fikk du opp bildet fra linken? Kan du se noe fra det?
Vis hele sitatet...
Hvis valget står mellom 2C-B og ketamin, så er det ketamin på bildet. 90 % sikker
Anonym bruker
"Farlig Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2c-b ser ut som hvetemel, svakt gul/brunskjær i (omtrent som hvetemel også har).
Ketamin er mer bittesmå krystaller, som sukker bare ofte mer avlange
R.i.p 23.04.2021
Sitat av BlueAngel Vis innlegg
Spørsmål fra sidelinjen, håper det går greit..

Er det noen måte å skille mellom ketamin og 2c-b ved lukt, utseende eller lignende? (La oss si at det er litt rot i skuffen..)

https://imma.gr/81664x5beab
Vis hele sitatet...
Ser veldig ut som god ketamine
Jeg synes det de to har til felles er at de begge er svært undervurderte psykedelika og at de begge som oftest har dritkule comedowns, men jeg skal forklare hvordan jeg opplever dem i detalj.

2CB har for meg trekk fra både LSD og MDMA, noen av de psykedeliske nyansene til LSD samtidig som euforien til MDMA er ganske fremtredende. Noen litt anspente situasjoner kan oppstå i peaken for meg men etter som jeg ble vant til rusen (etter første av totalt 3 ganger), oppdaga jeg noe veldig fascinerende med stoffet. Jeg kan alterere og zoome inn på nær sagt hvilken som helst følelse, og hvis ting mot formodning skulle bli anspent kan jeg bare tune det ut, gå videre i trippen og fortsette å ha det fett. Blir heller ikke klemmete som på MDMA.
Ketamin har etter jeg prøvde det for første gang nå på nyttårsaften blitt mitt favorittpsykedelika, både til terapeutisk bruk og til ren rekreasjon. Følelsen det gir er vanskelig å forklare da den har sin egen greie, men man kan få koordinasjonssvikt av det. det som gjør at den ble min favoritt så fort er også at euforien jeg får av det føles kanskje ikke like fremtrende som på MDMA men den gjør at jeg blir sittende og føle på en intens, indre ro. Kreativiteten min blir også helt ekstremt forsterka på Ket og det ser ikke ut til å avta med det første. det er veldig enten eller, jeg digger å ta det ute blant folk fordi den eventuelle egodøden som oppstår på det blir såpass upersonlig for meg men veldig mange vil føle det stikk motsatte.
Jeg vil varmt anbefale begge to!
Sist endret av equimanthorn; 19. august 2019 kl. 19:46.