Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5444
Hei vet det er mange eksprimentelle hoder der ute, så jeg lurer på om dere ville være vennelige å dele erfaringer med oss, det jeg lurte på var rapporter fra folk som har prøvd piller man får på apoteket og hvordan effekten var av det. Helst noe annet en valium, og hyppere... men gjerne det og vis det hadde noen spennende virkninger.

Kommer tilbake med noen rapporter selv, etter som diskusjonen arter seg.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Er ikke helt sikker på hvordan man skal kunne poste pille raporter om Benzodiasepiner.. Det har jo forsåvidt samme virking alle de forskjellige tablettene.

Det finnes jo selfølgelig unntak som Ritalin som da betraktes som "apedop" som da inneholder 8%amfetamin og resten består vel av kalk eller anre fy stoffer. Virkningen får man hvis man spiser MANGE.. dvs over 10 stykker,enkelte får vel kanskje virkning av færre. Effekten er simpel, Man blir annspendt, prater litt mer enn vanlig, mer energi, og igjen annspendt. Jeg vil ikke kalle det for noe rus, men det er sikkert andre folk som vil gjøre det?

Rohypnol(aka.hyppere,grønne,soldater,krigere,rypper) Virkestoffet er Flunitrazepam, effekten er beroligende, sløvende, og ganske herlig igrunn.
Man kan blir mer pratsom av rohypnol, man vil bli mer ærlig, si ting rett ut, man får også meget lett for å stjele. Man vil få en slags "i rule the wolrd" mentalitet, og hvis man drikker alkohol i tillegg vil ofte folk bli aggresiv, og ha humørsvingninger. Man vil somoftest ikke huske en SHIT hvis man drikker alkohol, men det kan også forekomme hvis man ikke drikker alkohol.
Jeg personlig liker rusen, så lenge jeg ikke drikker alkhol. Røyker jeg hasj itillegg vil hasjen fungere mye sterkere og man vil også få en mer behagelig rus.
Rohypnol er vanedannende, og spiser man mye rohypnoler vil man måtte spise fler enn man gjorde for en uke siden, fordi kroppen venner seg til det, og etter en stund, vil man merke liten og ingen effekt.
Jeg personlig spiste over 70 stykker på èn dag, og merket så og si ingen effekt. Det var da jeg fant ut at det var på tide å slutte å spise dem.
Rohypnol skrives ut til folk med alvorlige søvnvansker, som da ofte er de eldre. Det skal meget mye til for å få utskrevet rohypnol på resept, og det gies med forsiktighet til narkomane, ettersom dette somoftest er grunnen til at narkomane tar overdose. De blander rohypnol og heroin for å forsterke rusen, som da avogtil ender med døden.
Rohypnol har en raskt innsettende virkning, og deler man dem i 2 (på delestreken) vil virkningen komme fortere enn om man bare sluker dem hele.
Rohypnol er små grønne tabletter med delestrek på midten. De er blå innenfor det grønne "skallet". Grunnen til at de er grønn uten på er fordi det skal være vanskeligere for en sprøyte narkoman å sette det i armen.
Uansett hvilke land de kommer fra(sveits,russiske,norske,danske,svenske,hollandske) vil det ALLTID stå 542 på pillen. Hvis det ikke står det, er det ikke rohypnol.
Selv om det finnes unntak. Det fantes før hvite flate rohypnoler som man kunne dele i 4, dette fordi disse var 2mg og de grønne er 1mg. De hvite blir ofte kallt Kryssere.
De hvite "ryppene" lager ikke Roche lengre(som da er fabrikanten til rohypnol og valium, og mange andre medisiner)
Hvis noen prøver å selge dere "hvite dobble rypper" eller dobble rypper, kan du være sikker på at det er Rivotril og ikke rohypnol.
Rohypnol kan man også brekke i 2 og suge på dem. De smaker en slags sukker smak.Fordelen er at man kan kjenne virkningen komme sigende, selv om man har de på tungen forsatt.. Ulempen er at man blir MEGET MEGET blå på tungen og i munnen, noe som er bekjent hos Politiet. Denne blå fargen vil somoftes ikke gå bort før dagen etterpå.

Rivortril: Virkestoffet er Klonazepam, og gies til epletikere, men det har en beroligende effekt, og effekten er lik rohypnol og avogtil strekere. Det kommer av at de er 2mg isteden for 1. Disse tablettene smelter på tungen på 1-2-3, og smaker sukker.

Valium: Virkestoffet er Diazepam. Disse kommer i 2 typer. Man har Blå valium som er på 10mg, også har man "de gule 5mg'ene". Jeg personlig synest 5mg'ene funker bedre enn blåvaliumene. Det er forsåvidt samme effekt som nevnt over, men tildels svakere effekt. Hvis man ikke har prøvd mye rohypnol eller valium, vil man annta at det er samme rus. Jeg kjenner fort at det ikke er samme effekt, men det er kanskje fordi jeg har spist "min del" av de fleste preparatene som går under Benzodiazepiner.

Ellers har man: Mogadon, Diazepam, Ketogan, Vival, Sobril, Stesolid, Xanor, imorvane, apodorm. Flere kommer jeg ikke på.

Benzodiazepiner er en felles betegnelse på alle disse preparatene.
var ikke ment som noen "trip report" i den forstand med halliser og lignende, er bare nyskjerrig på effekter av div piller jeg ikke har hørt om. Takk for et bra svar sp3q
kan forøverig fortelle om en situasjon det ikke er noen særlig vits i å sette seg opp i:

ingridienser:
10pac "stilnoct" (innsovningstabletter)
Dette er en stund før jeg fant ut at det ikke lønner seg å ruse seg på innsovningstab.

Var en kjedelig søndagskveld og nervene var ganske frynsete etter en helgs kjør med diverse inntak av forskjellige stimulanser. Hadde fått en 30 pac med tabletter en stund i forveien som jeg var litt nyskjerrig på p.g.a den fristende glorien av en trekant som var merket av utenpå dem.
Kvelden forløp seg slik:
Satt oppe å så på tv til foreldra mine hadde lagt seg, fortsatte å se på tv, men fikk av en eller annen irriterende grunn ikke sove. Da slo ideen meg, hva om jeg tar *1* stilnoct, kanskje jeg sovner da. Opp i skapet, tablett i munn, skylle ned, tilbake foran tv og vente på virkningen av denne søvntyngende oppfinnelsen. Etter ca 20 min merket jeg at jeg begynte å bli litt småslækk, men på langt nær så slækk som jeg ville bli for å få sove. Tilbake i skapet igjen og ta *1* tablett til, ventet så på at effekten skulle begynne å melde seg. Ble i en litt salig slækk form, nesten som av hyppere men jeg var fortsatt ikke fornøyd og fant ut at jeg måtte gå til med hardere skytst. Tilbake i skapet igjen. Husker at jeg ble enda mer slækk. Denne gangen knasket jeg tabletten.

Tomrom.

Morgenen etter våkner jeg i senga igjen, merkelig nok fullt påkledd, hvordan kunne dette ha seg tenkte jeg? Jeg følte meg merkverdig opplagt, men fikk et vist ubehag med tanke på at jeg skulle vært på skolen klokka 8.00, klokka var 11.00. Jeg gikk ned å satte meg foran pcn, og tenkte med fred og fordragelighet at det fikk være med denne skoledagen. Så begynte tankene sakte å gli over på pillene, jeg gikk opp får å sjekke hvor mange det var igjen og fant til stor forbaulselse ut at det ikke var så mye som en pille igjen. Svaret på gåten fikk jeg når en litt grinete far kom hjem og fortalte at han hadde måtte bære meg ned i senga natta i forveien etter at han hadde våkna av noen helt jævelige snorkelyder. Det eneste vettuge han hadde fått ut av meg var noe tomt snakk om en fjernkontroll.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
HAHA... jævlig bra..
jeg har hatt noen slike episoder jeg også!
F.eks sova forrand pc'en oppi nugatti rundstykker.. selfølgelig med hodet nedi rundstykkene..
En annen gang sovnet jeg i en båt, datt på sjøen, og det var en jævla redningsaksjon, det var rohypnoler og alkohol. ikke en bra kompinasjon..
Er sikkert mange andre historer, men kommer ikke på noen!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jo.. jeg har en historie som skjedde for ca. 1 år siden..
Da fikk jeg og en kamerat noen piller som heter Phenergan, vi fikk 200stykker gratis av naboen til han som jeg var hos, itillegg til at vi drakk alkohol.
Vi begynte med å spise 10 stykker.. så spiste vi fler.. har ikke peiling på hvor mange jeg spiste, men dagen etterpå var det bare 50 stykker igjen..
Phenergan er en kvalmestillende medisin,som og er søvndyssende og bla bla bla.. den er for mye greier..

Det foregikk slikjeg husker ingenting men har blitt fortalt)

Vi sku ha fest, spiste disse som om det var drops. Pluttselig husker jeg ikke mer. Men jeg hadde tatt av meg buksen, brettet den sammen og lagt den på sofaen. Så gikk jeg rundt å ravet og leitet etter buksen i flere timer.. Folk sa til meg at busken min lå på sofaen, men jeg hadde nektet for at det var min.
Jeg og Ole(som han heter) gikk rundt å snakket med hverandre, men vi snakket heletiden om forskjellige ting, og det var ingen sammenheng i hva vi snakket om. men alikevel så forsto vi hverandre, og hadde samtaler på over 2 timer.. Ole stakk ut på terassen, der snakket han med seg selv, og trodde han satt å røykte. Noe han ikke gjorde. Jeg gikk rundt å leitet etter buksen min, og boxeren hadde visst vært nede på ræven halvparten av tiden.Dvs. jeg blottet for hele festen. Jeg og Ole hadde stått å spionert i kikkehullet i døren dødslenge, og hvergang det kom noen, så åpnet vi døren RETTTFØR de fikk tid til å ringe på. Da 2 kamerater kom, hadde jeg stått i sjøstøvler, boxer og en hawaiskjorte som var feilveg(var faren sin hawaiiskjorte) så spurte de som kom hva vi gjorde på, men vi snakket om en bil som måtte parkers, og om at det var så fine farger ute i gangen. SÅ hadde jeg trykket på heisen og skulle ta heisen ned. Da hadde Ole blitt igjen oppe med de andre(ute i gangen) mens jeg hadde tatt heisen opp og ned i 10-15 min, mens jeg snakket med meg selv. Tilslutt stoppet de heisen og spurte hva jeg drev med, da hadde jeg svart at jeg hadde lukket vinduet i kjelleren(det er ikke noe vindu i kjelleren) Så hadde Ole pluttselig sagt.. ESPEN det er DER DU SKAL.. og skubbet meg inn i heisen.. DA gikk jeg og han ned i kjelleren, elelr han satt i 1 etg. jeg satt i kjelleren og snakket med hverandre.. De to som kom, gikk ned for å se hva som skjedde, da gikk jeg rundt på dørene og ba dem skru ned musikken.. De hadde bare hørt *SLAM* med døren, mens jeg var forbanna for at de ikke hadde skrudd ned musikken..
SÅ fikk de oss opp i leiligheten, da leitet jeg fremdeles etter buksen..Tilslutt hadde de klart å kominusere litte granne med meg, til jeg pluttselig tok frem en støvsuger, og støvsugde hele leiligheten, inkl. tak,vegger, folk,bord,stoler, gangen, og litt av heisen.
Dagen etterpå ringte min mor til meg, da sa jeg at jeg var på quartfestivalen og bodde på ett hotel. Hun sa,.. jamen quartfestivalen er jo ferdig for lenge siden.. da ble jeg forbanna og la på..
Litt utpå kvelden dagen etterpå, var jo hos tidligere damen min.. Da hadde jeg pluttselig dratt opp genseren hennes og begynt å kikke intenst på magen hennes. Hun spurte på hva i helvete jeg drev på med.. Da ble jeg forbanna og ba henne holde kjeft, og at hun ikke kom til å skjønne det uansett!
Tilslutt hadde jeg fortalt at jeg så på en internett side, men at hun ikke måtte si det itl noen..
Hun ble drit sur.. og ja.. det var ganske fucked up..
De pillene varte i 3 dager..

En annengang spiste jeg bare 10 stykker.. da satt jeg og Ole hos han.. bare vi to.. da trodde vi at det var døds mange folk der.. og jeg satt å snakket med veggen, og trodde Ole var alle mulige andre enn hvem han var..

merkelige piller ihvertfall.. APEDOP
Sist endret av spQ; 7. januar 2008 kl. 17:01. Grunn: sensur!:P
sjukt, Espen.
Vel, Stilnoct kan egentlig gi en meget god balckout, belive me.. jeg har i en god tid fått disse legalt på apoteket da jeg har så kallte sove problemer.. 3-4 stilonoct og en flaske rødvin får en på total bærtur, iaf meg..

Forrige helg hadde jeg besøk av noen kompiser som hadde resit fra norge til sverige for og besøke meg.. vi hadde tatt et par flasker vin, noen drinker og festet en god stund før vi fant ut at vi skulle sove..

Vi fikk en fiks ide om at vi alle 4 skulle hive innpå et par stilnoct hver, fordi da kommer blir vi ikke så jævli bakfulle dagen derpå..

Det endte med at jeg spiste et hav med stilnoct, jeg hadde gått inn og vekt mine kompiser mitt på natten, dvs, satt på en Karaoke video med Abba, dratt en 2-3 sanger mens jeg lå under stue bordet etter og ha veltet alt som gikk an og velte.. Hadde helt en flaske cola i askebegeret fordi jeg mente det var brannfarlig og la det stå slik over natten.. + en hel masse andre idotiske greier jeg ikke engang tør og nevne..

De hadde bært meg inn på soverommet.. dagen derpå husker jeg ikke et jack shit av det jeg hadde gjort.. men bevisene finns i et fotokamera som ligger i en hybel i Oslo..

Så Espen.. jeg er enig med deg.. piller, ape dop.. merkelige greier.
Far out, sp3q. Du har forresten fortalt den historien før. Husket nemlig delen med at du løp rundt naken.
Hadde en hendelse her som skjedde for et par mnds siden, temmelig idiotisk den også.

Satt hjemme hos meg sammen med en kamerat og tok noen piper, jeg tenkte at jeg skulle hive innpå resten av halvliterene fra dagen før og gjorde det, noe som tilsvarer ca 4 halvlitere. Deretter foreslo jeg for kameraten min at vi skulle legge oss og tok fra 2 stk stilnoct, en til meg og en til ham. Kameraten dro hjem og jeg lå fortsatt i sofaen foran tvn. Fullt påkledd. Så kan jeg huske noe sånt som at jeg hadde lyst på en stilnoct til, men mer en det husker jeg ikke.

Tomrom.

Morgenen etter ringer jeg til jobben til mora mi for å høre om jeg kan låne bilen. Noe mora mi avbekrefter med sur stemme som noe sånt som at " Du er ikke i forsvarlig form til å kjøre noen bil nå!". Jeg skjøne ingenting og spurte hva ho mente med dette? "Vi får snakke om det når jeg kommer hjem fra jobb, Hadet! " Jeg satt igjen som et digert spørsmålstegn og fant ut at jeg skulle prøve å ringe å snakke med faren min i stedet. Han var heller ikke i så temmelig godt humør og fortalte noe sånt som at vi hadde noe å snakke om når han kom hjem fra jobb.

Da de kom hjem fra jobb fortalte de om noe helvettes leven natta i forveien og om en helt overdrita type som hadde gått i sirkler omkring i stua kun iført t-skjorte og boxer. Fyren hadde gått rundt med pipa i den ene hånda og bongen i den andre. Deretter han hadde snakka om at han kjørte bil mye bedre når han var stein. Videre hadde fyren lagt seg til å sove i sofaen i stua igjen og faren min fortalte til stor forskrekkelse at huden under lungene hans hadde på en måte sugd seg inn i takt med pusten.

Uheldigvis var fyren meg.
det er kjiiipern det meta
Dersom slike piller har noen som helst innvirkning på levera tipper jeg det er relativt sannsynlig at dere kan få stooore problemer senere i livet... Benzodiazepiner er ikke det verste da, men 20-30-50-70 pillz på engang er litt vel mye, spes med alko og ditt og datt i tilegg.
Sist endret av plumRad; 12. juli 2002 kl. 00:56.
Det kommer jo an på hvor ofte man gjør det, men er man ung har levra fortsatt tid til å bygge seg opp igjen. Ikke at det er noen unskyldning til å ta dop.
Prøver ikke å moralisere eller noe, men piller og alko over tid kan gi veldig stygge skader...
Avhengighet er vel heller ikke helt bra?

Btw; Redningsaksjon, eh, sp3q?? Kom du på nyhetene?
Sist endret av plumRad; 12. juli 2002 kl. 11:08.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Huh?
Rednings aksjon?
Nyhetene?
what?!
Opprinnelig postet av sp3q
HAHA... jævlig bra..
jeg har hatt noen slike episoder jeg også!
F.eks sova forrand pc'en oppi nugatti rundstykker.. selfølgelig med hodet nedi rundstykkene..
En annen gang sovnet jeg i en båt, datt på sjøen, og det var en jævla redningsaksjon, det var rohypnoler og alkohol. ikke en bra kompinasjon..
Er sikkert mange andre historer, men kommer ikke på noen!
Vis hele sitatet...
Redningsaksjon...
dop huer har nesten slutta eg
Vel, no brain, no pain....
det er det di sier ja glad eg har litt hjerne igjen etter all dopen må spare opp til den 27 juli da skal eg te syden å brenne vekk de eg har bygd opp av den såkalte hjenen.. masse billi cola...
hehe, alt er bra bare du setter det i perspektiv.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Plumrad: neh.. ikke noe nyheter på meg! det var bare mye stress med venner...
Jeg har hørt, at det ikke var så lett å slepe meg opp i båten igjen, menne.. jeg husker ingenting alikevel, så ja....