Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1262
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hva er strafferammen på eventuelt innførsel av narkotika som blir stoppet av tollen? gjelder under 100g mdma
40 gram er vel grov narkotikakriminalitet. Innførsel drar opp en del!
Skillet mellom narkotikaforbrytelse og grov narkotikalovbrudd er 50.00 gram. MDMA blir regnet som amfetamin. Ta gjerne og bruk google for å sammenligne tidligere dommer. Som regel får man 3dager i fengsel pr gram. Er du tidligere ustraffet vil du klare å unnslippe fengsel og få samfunnstraff el. ligende om du blir tatt med undeer 50.00 gram, alt over er plutselig mye mer alvorlig og du må nesten påregne fengsel.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått 400t samfunnsstraff for frakt innenlands av 250gr kokain og 2.5kg hæsj ihvertfall, så spørs på advokaten
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ut fra egen erfaring kan jeg si ca 8 mnd - 1 år. Om du ikke er straffa før har ikke noe å si for mengder over 20 g.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har fått 400t samfunnsstraff for frakt innenlands av 250gr kokain og 2.5kg hæsj ihvertfall, så spørs på advokaten
Vis hele sitatet...
Kan vel ikke helt sammenligne frakt innenlands med smugling fra utlandet , valgte du samfunnsstraff over fengsel selv eller hva la påtalemyndighetene ned påstand om? Har også noe å si om de antar andre bakmenn som skal ha det og man bare er brukt til kurer eller om de finner grunn til å tro at man skal ha og selge det selv